quote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, maar baan is wel vrijgegeven. De beslissing hangt nu af van waar de SC lijn ligt denk ik.
Dat heeft allemaal niets met mijn punt te maken. Ik reageerde slechts op mensen die schijnbaar dachten dat alleen een gele vlag aangeeft dat je niet mag inhalen. Dat is een denkfout.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gast, wat jij zegt, is dat de coureur inhaalt omdat hij de regels niet kent. Dat is onzin, coureur danwel teambaas moeten regels kennen en dit duidelijk communiceren. Het moet niet zo zijn dat er maar even een extra vlag bij moet komen om alles duidelijk te maken... Dat heeft het er mee te maken!
Tweet van Chandock zelf;quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Sobraine het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)k-was-race-incident/
De lul, hij zou moeten weten dat daar geen ruimte is. Excuses naar Karun waren hier wel op zijn plek geweest.
Of de SC is pas niet meer deployed als ze weer over de finishlijn komen. Ik weet de regels wat dat betreft niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef Stiggie het volgende:
Ik denk dat hij niet meer deployed was. En wel hierom: de lampen van de safety car waren ook al halverwege de lap uit.... dat betekent dat de safety car IN zou gaan en de track status dus daarom ook groen. Lichten uit = not deployed -> pits in -> groene vlaggen -> racen
Die laatste zin verwoord precies hoe ik er ook over denk.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef Stiggie het volgende:
Een post op f1onboard ben ik het wel mee eens:
"The FIA messed up, the screen said "track clear" and "SC in this lap" instead of "Finish under SC" therefore the race wasn't finished under SC. They should've waved yellow flags BUT they waved green flags.
Green flag= racing, track clear. As the FIA said "SC in this Lap" the drivers were told by their team to try and overtake. Rosberg said he was told to be aggressive.
The FIA made a mistake and the pass is legal but I wouldn't be surprised/mad, if they didn't allow it."
Ja de baan is vrijgegeven en Schumacher heeft na de SC lijn Alonso gepasseerd, alleen was het wel de laatste ronde met daarin een Safety-Carquote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, maar baan is wel vrijgegeven. De beslissing hangt nu af van waar de SC lijn ligt denk ik.
Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Een safety car is deployed naar mijn mening met zijn lampen aan. Als hij volgens de regels nog deployed is maar naar binnen gaat moeten de lampen gewoon aan blijven staan. Hoe kan je anders weten of een safety car deployed is of niet.
Zodra hij naar binnen gaat wel ja in de kwestie laatste lap.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.
Met andere woorden, bovenstaande is onzin.
Nee, eerder moest je wachten tot de start/finishlijn om weer te gaan racen (en inhalen), en nu moet je wachten tot de safetycarlijn, die ongeveer bij de ingang van de pitstraat ligt.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.
Met andere woorden, bovenstaande is onzin.
Dat heeft niets te maken met mijn punt. Of Stiggie's punt.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, eerder moest je wachten tot de start/finishlijn om weer te gaan racen (en inhalen), en nu moet je wachten tot de safetycarlijn, die ongeveer bij de ingang van de pitstraat ligt.
Iessie siempel.
Wat is dan de fout die de FIA zou hebben gemaakt dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef Stiggie het volgende:
Een post op f1onboard ben ik het wel mee eens:
"The FIA messed up, the screen said "track clear" and "SC in this lap" instead of "Finish under SC" therefore the race wasn't finished under SC. They should've waved yellow flags BUT they waved green flags.
Green flag= racing, track clear. As the FIA said "SC in this Lap" the drivers were told by their team to try and overtake. Rosberg said he was told to be aggressive.
The FIA made a mistake and the pass is legal but I wouldn't be surprised/mad, if they didn't allow it."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |