abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81496074
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Sobraine het volgende:

[..]

Ja, maar baan is wel vrijgegeven. De beslissing hangt nu af van waar de SC lijn ligt denk ik.


Ik ga hier verder geen woorden aan vuilmaken.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:41:23 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81496105
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Sobraine het volgende:

[..]

Gast, wat jij zegt, is dat de coureur inhaalt omdat hij de regels niet kent. Dat is onzin, coureur danwel teambaas moeten regels kennen en dit duidelijk communiceren. Het moet niet zo zijn dat er maar even een extra vlag bij moet komen om alles duidelijk te maken... Dat heeft het er mee te maken!
Dat heeft allemaal niets met mijn punt te maken. Ik reageerde slechts op mensen die schijnbaar dachten dat alleen een gele vlag aangeeft dat je niet mag inhalen. Dat is een denkfout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81496130
http://f1.gpupdate.net/nl(...)k-was-race-incident/

De lul, hij zou moeten weten dat daar geen ruimte is. Excuses naar Karun waren hier wel op zijn plek geweest.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:42:59 #116
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81496188
Ik denk dat hij niet meer deployed was. En wel hierom: de lampen van de safety car waren ook al halverwege de lap uit.... dat betekent dat de safety car IN zou gaan en de track status dus daarom ook groen. Lichten uit = not deployed -> pits in -> groene vlaggen -> racen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81496199
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Sobraine het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)k-was-race-incident/

De lul, hij zou moeten weten dat daar geen ruimte is. Excuses naar Karun waren hier wel op zijn plek geweest.
Tweet van Chandock zelf;

I'm ok guys... Silly move by Jarno - he's apologised for it but a real shame as we would've been best of the new teams
  zondag 16 mei 2010 @ 17:44:24 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81496234
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef Stiggie het volgende:
Ik denk dat hij niet meer deployed was. En wel hierom: de lampen van de safety car waren ook al halverwege de lap uit.... dat betekent dat de safety car IN zou gaan en de track status dus daarom ook groen. Lichten uit = not deployed -> pits in -> groene vlaggen -> racen
Of de SC is pas niet meer deployed als ze weer over de finishlijn komen. Ik weet de regels wat dat betreft niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81496365
Ik vond de uitleg van Brawn ook volstrekt helder. Dus ik zie het probleem niet. Tenzij hij een regel over het hoofd heeft gezien natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_81496452
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef Stiggie het volgende:
Een post op f1onboard ben ik het wel mee eens:
"The FIA messed up, the screen said "track clear" and "SC in this lap" instead of "Finish under SC" therefore the race wasn't finished under SC. They should've waved yellow flags BUT they waved green flags.
Green flag= racing, track clear. As the FIA said "SC in this Lap" the drivers were told by their team to try and overtake. Rosberg said he was told to be aggressive.
The FIA made a mistake and the pass is legal but I wouldn't be surprised/mad, if they didn't allow it."
Die laatste zin verwoord precies hoe ik er ook over denk.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:52:48 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81496595
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Sobraine het volgende:

[..]

Ja, maar baan is wel vrijgegeven. De beslissing hangt nu af van waar de SC lijn ligt denk ik.
Ja de baan is vrijgegeven en Schumacher heeft na de SC lijn Alonso gepasseerd, alleen was het wel de laatste ronde met daarin een Safety-Car
  zondag 16 mei 2010 @ 17:58:34 #122
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81496816
Een safety car is deployed naar mijn mening met zijn lampen aan. Als hij volgens de regels nog deployed is maar naar binnen gaat moeten de lampen gewoon aan blijven staan. Hoe kan je anders weten of een safety car deployed is of niet. De lampen gingen een halve lap van te voren uit en er werd melding van gemaakt dat de safety car in this lap zou komen.

Ben benieuwd of ik gelijk krijg!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 16 mei 2010 @ 18:00:34 #123
269465 Stiggie
Plankgas
  zondag 16 mei 2010 @ 18:00:55 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81496910
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:58 schreef Stiggie het volgende:
Een safety car is deployed naar mijn mening met zijn lampen aan. Als hij volgens de regels nog deployed is maar naar binnen gaat moeten de lampen gewoon aan blijven staan. Hoe kan je anders weten of een safety car deployed is of niet.
Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.

Met andere woorden, bovenstaande is onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 18:02:13 #125
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81496950
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.

Met andere woorden, bovenstaande is onzin.
Zodra hij naar binnen gaat wel ja in de kwestie laatste lap.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81496966
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als dit waar zou zijn zou je dus mogen inhalen zo gauw de safety car z'n lampen uit doet.

Met andere woorden, bovenstaande is onzin.
Nee, eerder moest je wachten tot de start/finishlijn om weer te gaan racen (en inhalen), en nu moet je wachten tot de safetycarlijn, die ongeveer bij de ingang van de pitstraat ligt.

Iessie siempel.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 16 mei 2010 @ 18:04:17 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81497011
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef Sally het volgende:

[..]

Nee, eerder moest je wachten tot de start/finishlijn om weer te gaan racen (en inhalen), en nu moet je wachten tot de safetycarlijn, die ongeveer bij de ingang van de pitstraat ligt.

Iessie siempel.
Dat heeft niets te maken met mijn punt. Of Stiggie's punt.

Hij zegt dat naar zijn mening de safety car niet meer deployed is als zijn lampen uit zijn. Ik toon aan dat dat niet waar is. Daar gaat het om, wel blijven opletten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81497020
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef Stiggie het volgende:
Een post op f1onboard ben ik het wel mee eens:
"The FIA messed up, the screen said "track clear" and "SC in this lap" instead of "Finish under SC" therefore the race wasn't finished under SC. They should've waved yellow flags BUT they waved green flags.
Green flag= racing, track clear. As the FIA said "SC in this Lap" the drivers were told by their team to try and overtake. Rosberg said he was told to be aggressive.
The FIA made a mistake and the pass is legal but I wouldn't be surprised/mad, if they didn't allow it."
Wat is dan de fout die de FIA zou hebben gemaakt dan?
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')