Hi Ally.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef Allure_ het volgende:
Hi Laki.
Is het je gister nog gelukt?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Allure_ het volgende:
Wat ben ik trouwens kankergaar. Echt niet chill.
Bij mij duurde het veel langer.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder zei laatst: 'Chai eet geen vlees. Chai rijdt er liever op.'![]()
![]()
Het duurde 2 sec voor ik door had dat ze het niet fout bedoelde.
Gister nog geregeld ofwat?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Allure_ het volgende:
Wat ben ik trouwens kankergaar. Echt niet chill.
Wat heb ik gemist?quote:
Dat is een ja, want als je niets gehosseld had is het geen hosselverhaal (en dat zou dus mogen) en ook geen verhaal over hoe hard je vannacht gepaald bent.quote:
Niks. Maar Bragi wil niet dat ik over jongens, of avontuurtjes met jongens praat, want da's voor pubers.quote:
Scherp allesquote:Op zondag 16 mei 2010 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een ja, want als je niets gehosseld had is het geen hosselverhaal (en dat zou dus mogen) en ook geen verhaal over hoe hard je vannacht gepaald bent.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks. Maar Bragi wil niet dat ik over jongens, of avontuurtjes met jongens praat, want da's voor pubers.
Dat hele album blijft ook wel tofquote:
Heeft Lamon blijkbaar al lang niet meer gedaan, nu iemand zijn naam standaard in de sig heeft staan.quote:
Klopt. Eén van de betere Nederhop albums.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hele album blijft ook wel tof. Ik zit hier op een super oude computer met nog oudere muziek. Leuk als je dat zo lang niet hebt geluisterd.
oki. Ik niet nee.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meisjes die hun kont niet goed vegen waardoor de restjes stront met het zweet tussen hun bilnaad zo de vagina inglijden, waardoor ze de hele dag uit hun kut stinken en ook nog eens verwachten dat jongens die gore poepkut van ze willen beffen__!
quote:
quote:
Waarschijnlijk stinkt het dan niet alleen, maar heb je ook meteen een vaginale infectie en blaasontsteking.quote:
"Waarschijnlijk". Alsof je zelf niet jarenlang last hebt gehad van een gore poepkut.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stinkt het dan niet alleen, maar heb je ook meteen een vaginale infectie en blaasontsteking.
Inderdaad. Maar niet iedere vagina is hetzelfde, dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk". Alsof je zelf niet jarenlang last hebt gehad van een gore poepkut.
Wat een fail.quote:LONDEN - David Triesman heeft de Engelse kandidatuur voor de organisatie van het wereldkampioenschap voetbal in 2018 een slechte dienst bewezen. De voorzitter van de Engelse voetbalbond FA heeft het land ernstig in verlegenheid gebracht met opmerkingen dat Spanje en Rusland pogingen zouden ondernemen arbiters op het komende WK in Zuid-Afrika om te kopen.
De Engelse krant Mail in Sunday publiceerde zondag delen van een in het geheim opgenomen gesprek van Triesman met een voormalige ondergeschikte. Daarin zou Triesman, die tevens voorzitter is van de bidcommissie in Engeland, hebben gezegd dat Rusland Spanje wil helpen bij het omkopen van scheidsrechters als de Spanjaarden zou afzien van de WK-kandidatuur voor 2018. Engeland, Spanje in combinatie met Portugal en Rusland zijn concurrenten van Nederland en België, de Verenigde Staten en Australië in de strijd om het binnenhalen van het mondiale voetbaltoernooi in 2018.
De Engelse voetbalbond wilde niet reageren op de beschuldigingen van de Mail on Sunday. Volgens de krant stapte de voetbalbond vergeefs naar de rechtbank om publicatie van het verhaal tegen te gaan. Volgens een niet nader genoemde vertegenwoordiger van de Engelse bidcommissie zijn er verontschuldigingen uitgegaan naar Spanje, Rusland en wereldvoetbalbond FIFA.
"we got that".quote:Op zondag 16 mei 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
THIS IS THE CRAZY FUNKY STYLE THIS IS THE CRAZY FUNKY STYLE
Ik blijf het raar vinden dat die kerel ooit lang haar had.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
When she's around nothing else matters. Untouchable, she's got her own force field. Wanna love you girl, wanna love you girl.
Ga je volgende week naar Housequakequote:Op zondag 16 mei 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
THIS IS THE CRAZY FUNKY STYLE THIS IS THE CRAZY FUNKY STYLE
Robin Thickequote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
When she's around nothing else matters. Untouchable, she's got her own force field. Wanna love you girl, wanna love you girl.
Nee, ik ga wel naar Dancetour Bredaquote:
K'nex is baas, ik had vroeger een hijskraan met motortjesquote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
Laten we het een keer over mosselen en K'nex hebben.
De Klokkenluiders van de Harde Beat.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik was gisteren op de fiets allemaal harde namen aan het verzinnen voor een fictieve rapformatie.
WAT WATquote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel naar Dancetour Breda. En Salvationz (in Eersel op da beach).
Komende zondag. En ja, die beachquote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT WAT
Wanneer is dancetour? En E3 strand for the win.
Mensen die nooit met de originele Meccano hebben gespeeld.quote:
Meccanoquote:Op zondag 16 mei 2010 14:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die nooit met de originele Meccano hebben gespeeld.
13.00 - 14.30 Hardwellquote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ohhh leuk! Fuck, dan ben ik volgens mij niet in Breda! Even de line-up zoeken.
Over Playmobil heb je gelijk. Over K'nex sla je de plank compleet mis.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
K'nex is echt de jostiband onder de montagespeelgoed.
Net zoals dat Playmobil altijd inferieur was aan Lego en dat ook altijd zal blijven.
Gast.quote:
Als je alleen knex hebt ga je eerder buiten hutten bouwen en soldaatje spelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast.
Dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
En dan nog durven mensen te beweren dat je niet gay kan worden door de opvoeding. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Otis bouwt in zijn eentje iets wat 2x zo groot is en nog mooier ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
Hier een foto van Otis [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Hier Bragi met z'n bazenkousen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Otis bouwt in zijn eentje iets wat 2x zo groot is en nog mooier ook.
Eén tegenargument in één woord: plastic.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Otis bouwt in zijn eentje iets wat 2x zo groot is en nog mooier ook.
Invalid accusation:quote:
Plastic is de toekomst.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eén tegenargument in één woord: plastic. [ afbeelding ]
Hmm, ik neem het in overwegingquote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
13.00 - 14.30 Hardwell
14.30 - 15.00 Simon Nouwens ( Dancetour DJ Knock Out winnaar )
15.00 - 16.30 R3hab
16.30 - 18.30 Sunnery James & Ryan Marciano
18.30 - 20.30 Sander Kleinenberg
20.30 - 22.00 Don Diablo
Mensen die speelgoed/spellen vervoegen tot werkwoorden.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet niet waarom je stoer doet en ik zal me zeker niet tot dat niveau verlagen. Het moge duidelijk zijn dat de ware helden K'nexten. En ja, dat is een werkwoord. Ik K'nex, jij K'next, wij K'nexen.
Don zuigde hard op Q-day. Ik vind meestal toch de minder bekende DJ's leuker omdat die meer de hits draaien waar mensen loesoe op gaan in plaats van Diablo die het nodig vind zwakke underground hap te draaien om z'n skills te laten zienquote:
Beide.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Don draait altijd wel gaaf. of bedoel je dat hij zelf wel leuk is
![]()
?
Ongetwijfeld,quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Bragi het volgende:
Zijn er ook vrouwen die níét op Don Diablo geilen?
Kun jij ze niet uit het slop trekken?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Over 90 minuten voetbal weten we of Willem II blijft bestaan
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Skylark. het volgende:
Mijn zusje
Dit vind jij vast een leuk topic, ynuhh.
Ja echt genieten wat een niveau.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Skylark. het volgende:
Mijn zusje
Dit vind jij vast een leuk topic, ynuhh.
Waarom begin je over mosselen? Het mosselseizoen begint pas in juli.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Bragi het volgende:
Maar wat het andere onderwerp betreft: wat vinden jullie van mosselen?
Weet ik veel.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom begin je over mosselen? Het mosselseizoen begint pas in juli.
Volgens mij heb ik die nog noooooit gegeten.quote:
Er waren hier dan ook alleen vrouwen en homo's aanwezig toen ze dat zei.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Haha, niemand wd's aankondiging quoten en vragen om pics.
Fucking hilarisch. Hóe verzin je ze.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er waren hier dan ook alleen vrouwen en homo's aanwezig toen ze dat zei.
Zijn je bilspieren al gegroeid?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Goed, ik ga pics maken van mezelf in mijn nieuwe witte broek.
Ik heb ook een foto waar ik een witte broek draag.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Goed, ik ga pics maken van mezelf in mijn nieuwe witte broek.
Ik denk dat ze eerst goed observeert wie er precies allemaal aanwezig zijn in dit topic ten tijde van de gedane uitspraak. Dan zal ze in een splitsecond nadenken over hoe ze daar een snedige draai aan kan geven. Als je gelimiteerd bent in je repertoire van grappen dan kom je dus al snel uit bij de grap dat je het ego van de aanwezige mannen probeert te krenken door homo-gerelateerde opmerkingen te maken, waarbij het de man direct uitmaken voor een homofiel toch wel de meest makkelijke en in de ogen van sommigen ook meest effectieve manier is. Je kan natuurlijk je vraagtekens daarbij zetten, omdat er een tendens gaande lijkt waarbij 'de' man -om het maar even in algemene termen te houden- zich, ondanks de trend dat homohaat veel vaker en veel meer in de openbaarheid treedt dan voorheen, steeds minder bekommert om het predikaat 'homo' opgeplakt te krijgen. Je kan je dus afvragen in hoeverre de gedane 'grap' van Allure effectief is en parallel daaraan hoe grappig het uiteindelijk is.quote:
Hij voelt zich aangesproken, omdat hij hier was toen ze het postte. En hij is geen vrouw.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doelde helemaal niet op jou. Wel grappig dat je je aangesproken voelt.
Photoshop.quote:
Ik weet niet of ik hierom moetquote:Op zondag 16 mei 2010 15:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst goed observeert wie er precies allemaal aanwezig zijn in dit topic ten tijde van de gedane uitspraak. Dan zal ze in een splitsecond nadenken over hoe ze daar een snedige draai aan kan geven. Als je gelimiteerd bent in je repertoire van grappen dan kom je dus al snel uit bij de grap dat je het ego van de aanwezige mannen probeert te krenken door homo-gerelateerde opmerkingen te maken, waarbij het de man direct uitmaken voor een homofiel toch wel de meest makkelijke en in de ogen van sommigen ook meest effectieve manier is. Je kan natuurlijk je vraagtekens daarbij zetten, omdat er een tendens gaande lijkt waarbij 'de' man -om het maar even in algemene termen te houden- zich, ondanks de trend dat homohaat veel vaker en veel meer in de openbaarheid treedt dan voorheen, steeds minder bekommert om het predikaat 'homo' opgeplakt te krijgen. Je kan je dus afvragen in hoeverre de gedane 'grap' van Allure effectief is en parallel daaraan hoe grappig het uiteindelijk is.
Ik was me er terdege van bewust dat ik op dat randje balanceerde.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierom moet'en of moet
'en. Ik hou het voorlopig even op
'en.
Het kan wel op de computer bewerkt zijn, ja.quote:
Dat zegt natuurlijk niks, hè. Dat kun je er zo in editen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie verkeer daaronder rijden op 2.34. Ik denk wel dat ie echt is hoor.
Nou goed, ik keek alleen naar de voorgaande paar posts. Niet het hele topic.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij voelt zich aangesproken, omdat hij hier was toen ze het postte. En hij is geen vrouw.
De tering hee. Fascinating.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Maar om mijn 'Photoshop'-opmerking niet helemaal te ridiculiseren, check deze awesome video:
Er wordt veel meer in series en films geëdit dan je voor ogen houdt.
Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als die gast zich gaat optrekken aan die stang WTFquote:
Zo op die stang staan zou ik wel durven, heb totaal geen hoogtevrees, maar ik moet niet denken aan hangen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als die gast zich gaat optrekken aan die stang WTF
Ik heb echt mega hoogtevrees, op een keukentrapje sta ik al te bibberenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo op die stang staan zou ik wel durven, heb totaal geen hoogtevrees, maar ik moet niet denken aan hangen.
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de randquote:Op zondag 16 mei 2010 15:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb echt mega hoogtevrees, op een keukentrapje sta ik al te bibberenHet zweet breekt me al bijna uit bij zo'n filmpje
Ohh ziet er wel heel gaaf uit! Maar ik zou het niet durven waarschijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de rand.
Ik ga hierop lopen deze zomer:
[ afbeelding ]
Dit zou ik dan wel vet vinden.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de rand.
Ik ga hierop lopen deze zomer:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk dan wel geen Lost, maar ik herken het wel. Maar ik heb liever dat ze shoppen dan dat het er scare uitziet. Eigenlijk hetzelfde standpunt als ik heb met make-up bij vrouwen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Soms kan je het wel zien, though. In Lost bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet het hier misschien niet zo supergoed, maar het valt tijdens de scène wel op. Je kan het zien aan hoe het (kunstmatige) licht vanachter valt op de acteurs (of wat er op dat moment dan ook gefilmd wordt).
Je ziet een bepaalde onnatuurlijke 'afstand' tussen voorgrond (acteur) en achtergrond (decor).
Dit wordt nog lachen als het leven een keer serieus is.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
We weten allemaal ongetwijfeld mijn achternaam, maar toch.
Ik word nooit gecontroleerd tevens krijg ik volgend schooljaar mijn studenten OV.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit wordt nog lachen als het leven een keer serieus is.
Dat is het kaartnummer, kankermongool.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Bedankt voor je burger service nummer, btw.![]()
Ohquote:Op zondag 16 mei 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is het kaartnummer, kankermongool.
Pics van mijn ID heb ik trouwens ook ooit gepost. Zonder BSN.quote:
Metquote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker ik heb sinds afgelopen maandag 4 rollen beschuit gegeten.
Die eet ik op knäckebröd, met suikerquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die SC heten. Wat voor FOK!-addict ben je dan.
ga vooruit adelaarsquote:
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar komen die eigenlijk vandaan? Oosten ofzo?
pics van het gatquote:Op zondag 16 mei 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme, er zit een gat in m'n nieuwe witte broek. Dus die ga ik morgen even ruilen.
Frisjes waarvoor?quote:
Oja. Oosten dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.
Ja, nee, ik heb net pics gemaakt van mij in die broek.quote:
Ga je schamenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.
Posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb net pics gemaakt van mij in die broek.
Ik weet alleen waar Amsterdam ligt. Rest is toch niet nodig.quote:
don'tquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Lang niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[..]R&R voor deez foto =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]I like it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik geen peeptoe fan.
Ik ook niet, maar wist even niet welke schoenen aan te trekkenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I like it.Al ben ik geen peeptoe fan.
Het zit niet op een naadje, dan kan je het niet maken. Het zit aan de zijkant, het is ook niet groot, maar het is toch een gat.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
Of je laat het gewoon door ze maken. Is het een groot gat? Ik zag niets op die foto namelijk, of was dat ook niet de bedoeling.
hahaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is trouwens een lul. Gaat ie me eerst accepteren op hyves en dan verwijderen
haha hoe vond je die fa2 danquote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is trouwens een lul. Gaat ie me eerst accepteren op hyves en dan verwijderen
quote:
True. Hopelijk hangt ie er nog dan ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zit niet op een naadje, dan kan je het niet maken. Het zit aan de zijkant, het is ook niet groot, maar het is toch een gat.
quote:
Prima. Was je weg?quote:
Ok.quote:
Ja en ik heb ook nog eens geen zin om naar Rotterdam te gaan, zal je net zien dat ze 'm alleen daar nog hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True. Hopelijk hangt ie er nog dan ja.
Ja, eigenlijk voegt Otis ook niet echt wat toe he.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wil je überhaupt al die fokkers op je hyves?
jaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wil je überhaupt al die fokkers op je hyves?
waar was je danquote:
Over 10 minuten heeft ze weer lobi voor je, pak je rust.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg joh. Je kan best wat liever doen hoor. Op z'n minst even lachen om m'n grapje.
Nee, gewoon niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg joh. Je kan best wat liever doen hoor. Op z'n minst even lachen om m'n grapje.
Vraag jij hier om illegale downloads? Dat is namelijk tegen de Fok! Policyquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand me link pasen van dat nieuwe album van Jamie Lidell? Als rar aub.
wij allemaal tochquote:
Hij is toch een gipsy. Die gaan overal en nergens. Net als mijn tranen. ME TRANE GAAN OVERAL.quote:
Nee grapje.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is toch een gipsy. Die gaan overal en nergens. Net als mijn tranen. ME TRANE GAAN OVERAL.
ligt gewoon op TPBquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand me link pasen van dat nieuwe album van Jamie Lidell? Als rar aub.
Oh je was gewoon op tour met de band. Zeg dat dan.quote:
Sorry mang, eigenlijk is dat prive.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh je was gewoon op tour met de band. Zeg dat dan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vraag jij hier om illegale downloads? Dat is namelijk tegen de Fok! Policy. Ik zal het dan ook moeten melden bij de admins. En vergeet niet dat zij volledige medewerking verlenen aan Justitie!
Neger zegt wat?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de fissa van een chichi die ik sinds gisteren ken =$
w8...zie pm zoquote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn torrents toch? Ik wil rar.
Haha die ik heb gisteren 634 keer gehoord ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
Dit vind ik toch wel een geil nummer.En ik moet altijd aan All denken.
Ik heb nooit dat ik bij een nummer aan een fokker denk.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
Dit vind ik toch wel een geil nummer.En ik moet altijd aan All denken.
Ik moet aan All denken door "hoop dala gasolina"quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nooit dat ik bij een nummer aan een fokker denk.
Jij vind negers sexy?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef ynuhh het volgende:
Dat is een sexy nummer. Dat hele album eigenlijk wel.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef ynuhh het volgende:
juist, nu ja, heb ook IK kennisgemaakt met deze muziekquote:
Dat album is gewoon sex, gekquote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef ynuhh het volgende:
Mensen die negers niet sexy vindenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha mijn vriendin. Ze zei zo van "Als je vindt dat ik te oud word en liever een 14- of 15-jarig meisje kiest begrijp ik het wel hoor."
Het was een grapje. Omdat ik gisteren op een feest met allemaal van dat grut was jeweetz. WHY SO SERIOUS?!quote:
Ew. Neuken jullie op Marvin Gaye?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zit standaard in de cd-speler op mijn kamer.
Dat is net zo clichématig als op You can leave your hat on.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sexual Healing, beetje strippen en teasen.
Deze?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Dit nummer is pas leuk tijdens het liefdesritueel.
Post eens, want ik ken dat liedje niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is net zo clichématig als op You can leave your hat on.
Wtf.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef seiramu het volgende:
Mijn ouders zijn al jarenlang gescheiden en ik heb daar weinig tot geen problemen aan overgehouden. Mijn moeder kan er ook in vrede mee leven aangezien de rust in huis is wedergekeerd (ze hadden 24 uur per dag ruzie). Helaas zie ik mijn vader maar om de paar weken. Dat is lang niet vaak genoeg maar ik weet dat papa van mij houdt en dat we het druk hebben. Daarnaast verwend hij me wanneer hij maar de kans krijgt en zegt niet snel nee
. Ik ben dus echt een daddy's girl
. Echter heeft hij in tegenstelling tot mijn moeder en ik wel moeite met deze situatie. Dat heb ik door te jaren heen kunnen oppikken uit (stiekeme) gesprekken en door het gedrag van mijn vader. Hij gebruikt (of gebruikte) bijvoorbeeld anti-depressiva, was/is vaak dronken waarna hij bezopen mijn moeder belt of langskomt en wanneer wij een gesprek houden kan zijn ontspannen stemming direct omslaan in een neerslachtige gemoedstoestand (soms in combinatie met alcohol).
Vervolgens wil ik het hebben over zijn privé-leven. Het begon eigenlijk toen ik 13 jaar oud was. Hij was toen destijds over de 40, had een nieuwe vriendin van 18 en hij overweegde serieus om te trouwen met haar. Dat vond ik vreemd en ik voelde mij hier ongemakkelijk bij want dat zou betekenen dat ik een stief-moeder zou krijgen die maar 5 jaar ouder is dan ik. Uiteindelijk heeft hij het contact met haar verbroken omdat de vader van het meisje niet meer wilde dat een oude man met zijn dochter omging. En terecht naar mijn mening.
Hier eindigt het echter niet. Ik vind het leuk om in de bestanden en afbeeldingen te kijken van andermans mobieltjes (foei!) en ook die van mijn vader. Op zijn mobieltje heb ik vaak foto's gevonden van jonge meiden. Waarschijnlijk waren het meisjes van rond een jaar of 17/18. De foto's waren genomen bij hem thuis en het waren hele aantrekkelijke meiden. Mijn vader is géén knappe man, zijn tanden zijn verkleurd en hij is absoluut geen type met wie een 18-jarige mee naar huis zou gaan. Ik begrijp niet wat ze hebben te zoeken bij mijn vader thuis. Natuurlijk hoefde ik er niet veel achter te zoeken maar mijn vader vond het niet leuk dat ik die foto's vond. Hij begon te stotteren en een excuus te vinden :/. Ik heb dit aan mijn moeder verteld en zij vond het maar vreemd.
Als laatste zit hij vaak op youtube en praat met jonge meiden van 14! Hij zegt dat hij het leuk vind om zich voor te doen als een man van 25 omdat er anders niemand met hem praat. Hij gebruikt youtube namelijk als een chat-site. Op de youtubepagina's laat hij een bericht achter en viceversa. Ik heb zijn gesprekken stiekem gevolgd en ik was erg geschrokken! Hij valde een (aantrekkelijke) meid van 14 lastig. Zij uploadde filmpjes van zichzelf waarin ze zong en mijn vader zei dat hij haar een engel vond, prachtig, dat hij nog nooit zo'n aantrekkelijke schoonheid had gezien, dat ze een bericht terug moest sturen en hij had een stuk of 10 a 15 (liefdes)gedichtjes achtergelaten op haar youtubepagina! Ik had mijn vader hiermee geconfronteerd en hij zei dat het een grapje was. Ik vond dit niet grappig en dat meisje bleek dat ook niet te vinden. Zij stuurde berichtjes terug naar zijn pagina met "laat mij met rust enge man!", "ik wil niet meer dat je me een engel noemt!", "waarom stuur je me deze gedichtjes?!" en "wil je niet meer tegen mij praten!".
Dit gaat toch echt te fur. Ik heb het aan mijn moeder verteld en ze neemt de situatie niet serieus. Ze gelooft me wel maar zegt dat mijn vader gewoon een vreemde man is en dat hij moet doen waar hij zin in heeft.
Nou, ik neem het wel serieus en ik begrijp niet dat hij zoiets doet. Hij heeft het zelfs heel vaak over, dat hij met jonge meiden praat op youtube en zich voordoet als een jongeman. Dit verteld hij zelfs waar de familie bij is. Hij schijnt niet te merken dat zijn gedrag aanstoot geeft aan ons. Bah.
Ik weet niet wat ik met deze situatie aanmoet. Ik vind het heel ongemakkelijk dat hij met meiden van ver onder zijn leeftijd omgaat en berichtjes stuurt. Waarschijnlijk voelt hij zich eenzaam ofzo?
Haha, je vriendin wil dat je haar dumpt zodat zij een neukertje kan regelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha mijn vriendin. Ze zei zo van "Als je vindt dat ik te oud word en liever een 14- of 15-jarig meisje kiest begrijp ik het wel hoor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |