Nou goed, ik keek alleen naar de voorgaande paar posts. Niet het hele topic.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij voelt zich aangesproken, omdat hij hier was toen ze het postte. En hij is geen vrouw.
De tering hee. Fascinating.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Maar om mijn 'Photoshop'-opmerking niet helemaal te ridiculiseren, check deze awesome video:
Er wordt veel meer in series en films geëdit dan je voor ogen houdt.
Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als die gast zich gaat optrekken aan die stang WTFquote:
Zo op die stang staan zou ik wel durven, heb totaal geen hoogtevrees, maar ik moet niet denken aan hangen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als die gast zich gaat optrekken aan die stang WTF
Ik heb echt mega hoogtevrees, op een keukentrapje sta ik al te bibberenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo op die stang staan zou ik wel durven, heb totaal geen hoogtevrees, maar ik moet niet denken aan hangen.
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de randquote:Op zondag 16 mei 2010 15:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb echt mega hoogtevrees, op een keukentrapje sta ik al te bibberenHet zweet breekt me al bijna uit bij zo'n filmpje
Ohh ziet er wel heel gaaf uit! Maar ik zou het niet durven waarschijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de rand.
Ik ga hierop lopen deze zomer:
[ afbeelding ]
Dit zou ik dan wel vet vinden.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook, die kan ik Frankrijk nog geen ravijn inkijken, hij blijft op minimaal 2 meter van de rand.
Ik ga hierop lopen deze zomer:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk dan wel geen Lost, maar ik herken het wel. Maar ik heb liever dat ze shoppen dan dat het er scare uitziet. Eigenlijk hetzelfde standpunt als ik heb met make-up bij vrouwen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Soms kan je het wel zien, though. In Lost bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet het hier misschien niet zo supergoed, maar het valt tijdens de scène wel op. Je kan het zien aan hoe het (kunstmatige) licht vanachter valt op de acteurs (of wat er op dat moment dan ook gefilmd wordt).
Je ziet een bepaalde onnatuurlijke 'afstand' tussen voorgrond (acteur) en achtergrond (decor).
Dit wordt nog lachen als het leven een keer serieus is.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
We weten allemaal ongetwijfeld mijn achternaam, maar toch.
Ik word nooit gecontroleerd tevens krijg ik volgend schooljaar mijn studenten OV.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit wordt nog lachen als het leven een keer serieus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |