Het zit niet op een naadje, dan kan je het niet maken. Het zit aan de zijkant, het is ook niet groot, maar het is toch een gat.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
Of je laat het gewoon door ze maken. Is het een groot gat? Ik zag niets op die foto namelijk, of was dat ook niet de bedoeling.
hahaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is trouwens een lul. Gaat ie me eerst accepteren op hyves en dan verwijderen
haha hoe vond je die fa2 danquote:Op zondag 16 mei 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is trouwens een lul. Gaat ie me eerst accepteren op hyves en dan verwijderen
quote:
True. Hopelijk hangt ie er nog dan ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zit niet op een naadje, dan kan je het niet maken. Het zit aan de zijkant, het is ook niet groot, maar het is toch een gat.
quote:
Prima. Was je weg?quote:
Ok.quote:
Ja en ik heb ook nog eens geen zin om naar Rotterdam te gaan, zal je net zien dat ze 'm alleen daar nog hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True. Hopelijk hangt ie er nog dan ja.
Ja, eigenlijk voegt Otis ook niet echt wat toe he.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wil je überhaupt al die fokkers op je hyves?
jaquote:Op zondag 16 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wil je überhaupt al die fokkers op je hyves?
waar was je danquote:
Over 10 minuten heeft ze weer lobi voor je, pak je rust.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg joh. Je kan best wat liever doen hoor. Op z'n minst even lachen om m'n grapje.
Nee, gewoon niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg joh. Je kan best wat liever doen hoor. Op z'n minst even lachen om m'n grapje.
Vraag jij hier om illegale downloads? Dat is namelijk tegen de Fok! Policyquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand me link pasen van dat nieuwe album van Jamie Lidell? Als rar aub.
wij allemaal tochquote:
Hij is toch een gipsy. Die gaan overal en nergens. Net als mijn tranen. ME TRANE GAAN OVERAL.quote:
Nee grapje.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is toch een gipsy. Die gaan overal en nergens. Net als mijn tranen. ME TRANE GAAN OVERAL.
ligt gewoon op TPBquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand me link pasen van dat nieuwe album van Jamie Lidell? Als rar aub.
Oh je was gewoon op tour met de band. Zeg dat dan.quote:
Sorry mang, eigenlijk is dat prive.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh je was gewoon op tour met de band. Zeg dat dan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vraag jij hier om illegale downloads? Dat is namelijk tegen de Fok! Policy. Ik zal het dan ook moeten melden bij de admins. En vergeet niet dat zij volledige medewerking verlenen aan Justitie!
Neger zegt wat?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de fissa van een chichi die ik sinds gisteren ken =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |