SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door seiramu op 17-05-2010 16:45:47 ]
Hij is een schat van een vader. Hij heeft mij nooit de indruk gegeven dat hij het 'op mij heeft gemunt'. Dit gaat over andere meiden.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef Civilian het volgende:
bah
Krijg ik er gelijk andere gedachten bij waarom jij z'n "daddys girl" bentSorry
Geef dan ook jouw grens hierin aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:49 schreef seiramu het volgende:
[..]
Hij is een schat van een vader. Hij heeft mij nooit de indruk gegeven dat hij het 'op mij heeft gemunt'. Dit gaat over andere meiden.
Pfff. Mona please.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Geef dan ook jouw grens hierin aan.
Zeg dat jij het niet accepteert wat hij doet.
Verbind er ook een actie aan, zoals aangifte bij de polite of wat dan ook.
Van wat? Wat zij hierboven vermeldt heeft, is niet strafbaar. Wel sick, maar niet strafbaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Cafe-Noir het volgende:
[..]
Geef dan ook jouw grens hierin aan.
Zeg dat jij het niet accepteert wat hij doet.
Verbind er ook een actie aan, zoals aangifte bij de polite of wat dan ook.
Zoooo OpperTokkie, in dit msn-gesprek zeg je dat met deze 12-jarige meisje Anne wilt rollebollen, dat mag niet he. Vind je dit wel normaal? Je bent 40 jaar en je chat met 12-jarige meisjes! Je bent een gevaar voor de maatschappij!.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:01 schreef OpperTokkie het volgende:
Ik ruik een zaak voor Alberto StegemanOf als het echt te erg wordt Peter R. de Vries
Die zorgen er wel voor dat hij op andere gedachten gebracht wordt.. Kom je nog op TV ook als je geluk hebt
![]()
Je vader heeft gewoon pedofiele neigingen en is dus een gevaar voor de Nederlandse samenlevingDus je kunt proberen je vader te bewegen er mee te stoppen.. Of alle contact verbreken in de hoop dat hij inziet dat hij gestoord bezig is.. Of naar de politie/televisie gaan om zijn perverse gedrag te laten stoppen.
Inderdaad. Onze 50+ jaar vaders vallen ook kleine meisjes lastig. Ze hebben niet te vergeten ook aparte documenten met foto's van kleine meisjes.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is normaal. Het enige probleem is dat jij een ideaalbeeld van je vader hebt dat ie alleen met je moeder neukt. En zeker geen meiden van jouw leeftijd want dan ga je rare dingen denken als hij je knuffelt.
Get over it.
Wut? Wat voor zieke gedachtengang heb jij?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is normaal. Het enige probleem is dat jij een ideaalbeeld van je vader hebt dat ie alleen met je moeder neukt. En zeker geen meiden van jouw leeftijd want dan ga je rare dingen denken als hij je knuffelt.
Get over it.
Of als zwemleraarquote:Op zondag 16 mei 2010 18:15 schreef Dalf03 het volgende:
Hij is eenzaam, probeer hem aan het werk te krijgen! Laat hem op een school ofzo werken..
Ik denk dat zijn eerste reactie zal zijn om 112 te bellen om een ambulance te vragen voor zichzelf. Tenminste, als ik een dochter van 14 zou hebben die wordt lastiggevallen door een vent van over de 40...quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
Als je vader niet begrijpt dat dit echt niet kan, en die meisjes echt niet op zijn complimentjes zitten te wachten, dan is er serieus iets mis met hem, wellicht kun je eens vragen hoe hij denkt te reageren als een van de vaders van die meisjes verhaal komt halen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef Bob-B het volgende:
Wtf sorry dat ik het zeg, maar het lijkt van kwaad tot erger te gaan, je pa komt over als een potentieel gevaar voor minderjarige meisjes.
Dit gaat de verkeerde kant opquote:
Juist, maar misschien had hij daar nog niet over nagedacht en is het handig als iemand hem daar op wijst?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn eerste reactie zal zijn om 112 te bellen om een ambulance te vragen voor zichzelf. Tenminste, als ik een dochter van 14 zou hebben die wordt lastiggevallen door een vent van over de 40...
Goed advies zegquote:Op zondag 16 mei 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien moet TS tegen haar vader liegen dat ze "zo'n leuk contact heeft" op internet....
Met een man van 50
Als jij je rukcollectie nou eens gewoon voor jezelf houdtquote:Op zondag 16 mei 2010 18:28 schreef Dalf03 het volgende:
[ afbeelding ]
Papa heb weer een nieuwe vriendin
Ochja, jij gebruikt natuurlijk de kleuterversie van Google, die komt bij de gezonde Subway uit als je Patat intypt, dat klopt jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |