Dat is het kaartnummer, kankermongool.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Bedankt voor je burger service nummer, btw.![]()
Ohquote:Op zondag 16 mei 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is het kaartnummer, kankermongool.
Pics van mijn ID heb ik trouwens ook ooit gepost. Zonder BSN.quote:
Metquote:Op zondag 16 mei 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker ik heb sinds afgelopen maandag 4 rollen beschuit gegeten.
Die eet ik op knäckebröd, met suikerquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die SC heten. Wat voor FOK!-addict ben je dan.
ga vooruit adelaarsquote:
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar komen die eigenlijk vandaan? Oosten ofzo?
pics van het gatquote:Op zondag 16 mei 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme, er zit een gat in m'n nieuwe witte broek. Dus die ga ik morgen even ruilen.
Frisjes waarvoor?quote:
Oja. Oosten dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.
Ja, nee, ik heb net pics gemaakt van mij in die broek.quote:
Ga je schamenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deventer volgens mij. Maar geen idee waar Deventer ligt.
Posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb net pics gemaakt van mij in die broek.
Ik weet alleen waar Amsterdam ligt. Rest is toch niet nodig.quote:
don'tquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Lang niet gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[..]R&R voor deez foto =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]I like it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik geen peeptoe fan.
Ik ook niet, maar wist even niet welke schoenen aan te trekkenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I like it.Al ben ik geen peeptoe fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |