Ten tijde van het maken van het vorige topic, moest Bevrijdingsdag nog komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:50 schreef Ensaf het volgende:
Ik snap de TT niet.
Bevrijdingsdag is toch al geweest?
Ah juh! Must normaal doen, Arnhem is mien eigen kleine stadsie weest wel!quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:03 schreef neen het volgende:
[..]
Ah juh! Must normaal doen, Arnhem is mien eigen kleine stadsie weest wel!
Ik zag disse TT in de nieuwe topics lijst en MOEST gewoon eventsies sien weest welquote:
Maar er posten hier opeens zoveel Leeuwarders, het lijkt bijna Leeuwarden wel!quote:
quote:
Ik begryp die, ik begryp die!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zag disse TT in de nieuwe topics lijst en MOEST gewoon eventsies sien weest wel
Allenig bin er geen woankipp'n in Arnhem, mar houtvlott'n en woanarkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar er posten hier opeens zoveel Leeuwarders, het lijkt bijna Leeuwarden wel!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar er posten hier opeens zoveel Leeuwarders, het lijkt bijna Leeuwarden wel!
En Ricky is Genot!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef neen het volgende:
In ut skone Presikhaaf wurd viel Ricky draait! Dat ken ik die wel vertelle!
Vast niet deur die autistische huusgenoot van deiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef neen het volgende:
In ut skone Presikhaaf wurd viel Ricky draait! Dat ken ik die wel vertelle!
Deur sien overbuurman! Dat ben ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vast niet deur die autistische huusgenoot van dei
Wat een genot daar in het wonderschone Arnhemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:12 schreef neen het volgende:
[..]
Deur sien overbuurman! Dat ben ik
Mijn andere huisgenoot zingt ook al genot
Tuig is het dat Cambuurvolkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:18 schreef Ensaf het volgende:
Cambuur-supporters in Arnhem aangehoudenvrijdag 18 april 2008 | 23:18 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 04 juni 2009 | 13:27
Foto: Hans Broekhuizen/De Gelderlander
ARNHEM - De politie heeft gisteravond zeker 65 voetbalsupporters van Cambuur aangehouden in de Arnhemse binnenstad. Een agent en een Cambuur-supporter raakten gewond.
Cambuur-supporters nog vast
De politie smoorde rond half negen een vechtpartij tussen Cambuur-supporters en Vitesse-aanhangers. Een werkelijke confrontatie kon worden voorkomen. Wel sneuvelden verschillende ruiten.
Het ongeloof is groot als bezoekers van de Korenmarkt in Arnhem horen dat tientallen supporters van voetbalclub FC Cambuur uit Leeuwarden deze vrijdagavond in het Arnhemse café Bloopers voor een geweldige chaos en paniek zorgen. "Wat doen die lui in godsnaam hier", reageren zij verbaasd.
Ondertussen vliegen de asbakken, bierglazen en bierflesjes door de ruiten van Bloopers. "Het ging er even heftig aan toe", zegt café-eigenaar Tim Stadegaard na afloop. Rond half zeven 's avonds strijken zestig tot zeventig aanhangers van Cambuur neer op terrasjes op de Korenmarkt. De grootste groep gaat naar Bloopers. "Wij hadden de indruk dat ze hier alleen kwamen om een biertje te drinken", zegt Stadegaard.
De supporters mochten het duel MVV-Cambuur Leeuwarden niet bijwonen. Per bus gingen ze onder politiebegeleiding terug naar Friesland. Ter hoogte van Heteren raakte een bus het konvooi kwijt en zette koers naar Arnhem. Volgens een Vitesse-supporter om de harde kern van de Vitesse-aanhang een lesje te leren. "Ze hadden nog een rekening te vereffenen", weet een cafébezoeker.
Toen de harde kern van Cambuur op de Korenmarkt arriveerde, belde Stadegaard onmiddellijk de politie. "Als de Vitessesupporters hier lucht van zouden krijgen, kon je op je vingers natellen wat er zou gebeuren. Via sms-berichtjes is het nieuws in een mum bekend. En dat was dus ook zo", constateert Stadegaard.
De Friezen willen na een uur de kroeg uit om op de vuist te gaan met de Arnhemmers. Maar een politiemacht sluit Bloopers hermetisch af. Vervolgens worden verschillende attributen door de ruiten naar de Vitessesupporters gegooid. Daarbij raken een politieman en een Cambuursupporter gewond. De agent krijgt een asbak naar zijn hoofd gegooid. Daarna drijven de politiemensen de Vitesse-aanhangers met honden uiteen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Ensie gooi even een plaatje van de Oldehove in de OP
Hehe die banner staat zo gek nog niet hierquote:
Wij zijn die homos yes yes!quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
Wij zijn die homos yes yes!
Wij zin die homos van Vites!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
Wij zin die homos van Vites!
Ik las net dat hij niet goed in bed wasquote:
geen genot juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij niet goed in bed was
coniferen must snoeie, die hewwe van die akelige vetblaadsjes. Ast dat niet bij houst hest binnen de kortste keen son groate konifeer dast der niet meer bijdel kist fietse juh!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee juh, dat mut iets met coniferen wezen
Kest er altied nog doorhenequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
coniferen must snoeie, die hewwe van die akelige vetblaadsjes. Ast dat niet bij houst hest binnen de kortste keen son groate konifeer dast der niet meer bijdel kist fietse juh!
Aan de singelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:28 schreef Ensaf het volgende:
Zeg, ik hoor daar net dat we een Woanskip hewwe.
Weet iemand van jimme miskien waar die ligt?
Die kest niet voor 7.99 in Arnhem krijjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
* justmattie gooit een krat vol koud bier op tafel
[ afbeelding ]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kest er altied nog doorhene
gewoon sege van WAT SUUSTOU NOU KUTPLANT
Het mij niks kostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Die kest niet voor 7.99 in Arnhem krijje
RIP Rommyquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?
oquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?
Bij voetbal hoort ook dorstquote:
Bier is de juiste dorstlesserquote:
Ik zie overeenkomst met het wapen van Leeuwardenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomst met het wapen van Leeuwarden
[ afbeelding ]
Wij bin niet van die geile dondersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
De leeuw van Leeuwarden heeft geen erectie.
Origineel hoor, die Arnhemmersquote:
Die leeuw heeft maar 3 poten...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Aadje Lus kennen ze hier vast nog nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef Ensaf het volgende:
Binne se wel een beetsje Eil in Liwwadden-Sud?
En se hewwe oek al sun dierentun en ut Openluchtmuseum.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef neen het volgende:
Weest wel! Ut nieuwe museum in Liwwadden wurd een genot! Maar oek in Arnhem gaat wat gebeuren! Hier komt het nationaal historisch museum juh!
In Arnhem hebben ze zo weinig geld, hun museum is buiten! Das toch zielig!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef neen het volgende:
Weest wel! Ut nieuwe museum in Liwwadden wurd een genot! Maar oek in Arnhem gaat wat gebeuren! Hier komt het nationaal historisch museum juh!
Skoolreisje voor de Liwwadders van fok!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Ensaf het volgende:
Wat binne we mooi fut niet.
fut met sien allen in arnhem.quote:
Edsje Lip wel toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aadje Lus kennen ze hier vast nog niet
En das as ut topic haast vol is gaan we onder de stoelen verstoppen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Skoolreisje voor de Liwwadders van fok!
Burgers Zoo was ik 2 weken terug nogquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En se hewwe oek al sun dierentun en ut Openluchtmuseum.
Waarom komst dan niet gratis bier drinken in huse neen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Burgers Zoo was ik 2 weken terug nog
2 weken terug was ik bij de buren, in het openluchtmuseum.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Burgers Zoo was ik 2 weken terug nog
3 dagen terug was ik nog in vogelaarwijk Presikhaafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
2 weken terug was ik bij de buren, in het openluchtmuseum.
Ja hoor, van wat ik er van begrijp.quote:
ik had toen nog een vriendin, en we gingen een ijsje halen in utrecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom komst dan niet gratis bier drinken in huse neen?
lik aan een ijsje, ik houd van m'n meisjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had toen nog een vriendin, en we gingen een ijsje halen in utrecht.
En nou is de aap uut de mouw, Alexxxxx is neenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had toen nog een vriendin, en we gingen een ijsje halen in utrecht.
Bagger?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoor, van wat ik er van begrijp.
Ik kom hier ook nooit en deze stond steeds zo hoog in de AT en ik vroeg mij af wat Liwwadden was.
En nu moet ik lachen omdat jullie al bijna een topic vol hebben gebaggerd.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit en deze stond steeds zo hoog in de AT en ik vroeg mij af wat Liwwadden was.
geef mij maar een pruim!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
lik aan een ijsje, ik houd van m'n meisje
Ik type snel op 2 computers weest welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En nou is de aap uut de mouw, Alexxxxx is neen
Doe gesellig met juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
neenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En nou is de aap uut de mouw, Alexxxxx is neen
neuken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bagger.![]()
Maar wel grappig om te lezen.
Oh moast sjen wat in protte eintsjes.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ken één zinnetje fries, toen ik 8 was ofzo van iemand geleerd.
Natuurlijk weet ik niet hoe je het schrijft, dus dan moeten jullie raden wat ik bedoel ok?![]()
Klinkt als: ooohw most sjen watn protte iendjes.![]()
se binne nou fut, de meensen die hier altiid wat neersette.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:55 schreef neen het volgende:
Dit is gewoan het Arnhem topic, altied sfeervol en gesellig
Bisto ek in Frysk!?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh moast sjen wat in protte eintsjes.
Maar die andere mensen hier benne geen Friezen, dat benne Liwwadders.
Friesland heeft subculturen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh moast sjen wat in protte eintsjes.
Maar die andere mensen hier benne geen Friezen, dat benne Liwwadders.
Och, Frysk, Frysk, dat fyn ik in grut wurd. Ik kin my der wol aardich in rêde sil 'k mar size.quote:
Dan zij je het goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Friesland heeft subculturen?
Wat ik bedoelde was: ooh moet je kijken, wat veel eendjes.
Ik heb wel fries bloed trouwens, mijn moeder is een echte fries.
Laat het knikkeren dan maar zitten inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk ben ik van origine groninger, maar dat durf ik nu niet meer te zeggen.
Van Lauwerszee tot Dollard tou!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk ben ik van origine groninger, maar dat durf ik nu niet meer te zeggen.
Ik snap het.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan zij je het goed.
We hewwe in Friesland vooral Friezen en Liwwadders. De Friezen kommen ut Friesland, de Liwwadders kommen ut Liwwadden.
Nou!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat het knikkeren dan maar zitten inderdaad.
wat mutte we daar nou weer met danquote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
ik hef d'r geen idee van, mar 't sit vol met liwwaddersquote:
Kest et wel spreke dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
kkkkkk
[..]
Rondom ein wond're stad.
Ik kan dat niet hoor, dialect typen.
Ein pronkjewail met gold'n raand!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
kkkkkk
[..]
Rondom ein wond're stad.
Ik kan dat niet hoor, dialect typen.
Hela! We gaan Liwwadden-Sud toch niet afkraken wel?quote:
quote:
Waar staat de I voor dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
(mijn k zat vast zag ik.)
Mijn vader wel, maar mijn ouders spraken het niet tegen ons.
Ik spreek redelijk ABIN denk ik.
Over vier pagina's doen we normaal een maandquote:
Dat must sien als een genot nouquote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Bitsje vreemd dat de kak nu wel fut is
Dit is eenmalig. geniet er dus vanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over vier pagina's doen we normaal een maand
Met een beetje geluk is dit topic vanavond nog vol.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over vier pagina's doen we normaal een maand
Was er ook een probleemwijk aflevering vanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijnwijk lijkt wel wat op Leeuwarden
Kunst.quote:
ach vast wel juh, nog mar 100 antwurdsies te gaan nou, dat mut lukkequote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Wie weet gaat dit nog lukken vanavond, dat is dan wel een recordsie hoor, vorig liwwadden topic was oek een avond nou
Die fieftig postsquote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Wie weet gaat dit nog lukken vanavond, dat is dan wel een recordsie hoor, vorig liwwadden topic was oek een avond nou
Wielepôlequote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijnwijk lijkt wel wat op Leeuwarden
De banden gaan diep terug in de tijd weest wel!quote:Spoorlijn Arnhem - Leeuwarden (Staatslijn A)
Staatslijn A is de volgens de wet van 18 augustus 1860 door de Staat der Nederlanden aangelegde spoorweg die de steden Arnhem, Zutphen, Deventer, Zwolle en Leeuwarden met elkaar verbindt. Het traject is, met uitzondering van het gedeelte tussen Olst en Deventer, dubbelsporig en is in 1952 en 1953 geëlektrificeerd.
Jammer van die donders lelijke Akzo gebouwenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kunstig genoeg toch? Met zo'n molen...
Dan hewwe we een Liwwadder en een Arnhemtopic in één avond.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Ja juh, maar nu is der disse avond oek nog bijna een regulier liwwadden topic vol juhquote:
Hew het altied al dacht.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:21 schreef neen het volgende:
[..]
De banden gaan diep terug in de tijd weest wel!
De elite van fok! Weest welquote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, maar nu is der disse avond oek nog bijna een regulier liwwadden topic vol juh
quote:Re-integratieproef Leeuwarden en Arnhem succes
Uitgegeven: 7 april 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 7 april 2010 16:28
RNHEM - Een proef in Leeuwarden en Arnhem om mensen in achterstandswijken weer aan het werk te krijgen, is succesvol. Dat meldden de gemeenten woensdag. Het was een proef op verzoek van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
© ANP
In Arnhem zijn dertien 'participatiecoaches' ingezet om mensen in achterstandswijken weer aan te zetten tot maatschappelijke participatie en werk. De coaches helpen wijkbewoners bij het verkennen en vergroten van hun eigen mogelijkheden op de arbeidsmarkt.
Sinds augustus 2008 begeleidden zij tot nu toe 472 wijkbewoners. Een kwart van hen heeft een baan van minstens 16 uur gevonden of is een opleiding gaan volgen.
Gezin
Leeuwarden koos voor de aanpak van één hulpverlener per gezin. Bovendien werd duizend huishoudens gevraagd hoe de gemeente hen precies kan bijstaan. Het gevolg is dat meer inwoners vrijwilligerswerk doen, zich laten scholen en hun financiële situatie weer op orde hebben.
Arnhem en Leeuwarden gaan beide door met de projecten. De proef van het ministerie moest verschillende manieren om mensen aan het werk te krijgen in kaart brengen.
© ANP
kwalitatief uitermate top?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef Bob-B het volgende:
Dit is kut
klap hewwe jongquote:
Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnekquote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Die bin van papier masjeequote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met olifanten uit Burger's Zoo
Lady Gaga mut fut ut Liwwadden Sudjuh!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
He ik was net nog in Arnhem. Lady Gaga ook
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnek
Wastwa?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsentun & Sonsbeek
Ja ik zag allemaal breezers rond het Gelredome lopen toen ik er langs reed. Verklaard een hoopquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Astoe mij met oek maar één vinger aanraakst, dan sal ik die even de Bonkevaart laten leegslurpe!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Goed topic dit.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Oh vandaar! Marel Nijland, de beroemde Arnheme busspotter, vertelde mev andaag al dat hij naar het Gelredome ging om touringcars op de foto te zettenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Nee, want in Sint Jacobiparchie heb ik 2 jaar gewoond, en in Leeuwaden nooitquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Ah nee juh! Dat is de noordelijke plek van Liwwadden Sud juh bist gek ofsuhquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Dat hef ik altied weest welquote:
Tsss, St. Jacibiparochie hoort bij Het Bildt!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
SPOILER
Dit heugelijke moment van drukte in het Arnhem topic meemakenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat mutte al die blauwe hier juh?
Geintsje.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tsss, St. Jacibiparochie hoort bij Het Bildt!
Daar is Gerrit Krol nu burgemeester, oud-Wethouder in Liwwadden!
Trouwens, het Leeuwardentopic begint nu achter to lopen op Arnhem.
[/quote][/url]quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Bob:]http://www.youtube.com/watch?v=CZ0tV0sFbykSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tsss, St. Jacibiparochie hoort bij Het Bildt!
Daar is Gerrit Krol nu burgemeester, oud-Wethouder in Liwwadden!
Trouwens, het Leeuwardentopic begint nu achter to lopen op Arnhem.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef Adelante het volgende:
Friesland in mijn voorstelling:
[ afbeelding ]
Da's Drenthe.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Een freakshow, een ball met monsters enzoquote:
En Bunnyheaden.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's Drenthe.
Niets dan heide en veenkoloniën.
Ja jullie hebben ook nog slootjes om te kunnen fierlsjeppenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's Drenthe.
Niets dan heide en veenkoloniën.
+ teveel relief jaquote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote]wtf?!?!?![/url]quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Bob:wtf?!?!?!]http://www.youtube.com/watch?v=CZ0tV0sFbykSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genotquote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja jullie hebben ook nog slootjes om te kunnen fierlsjeppen
Post dan Monnikenhuizenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het altijd sfeervolle en gezellige Cambuur Leeuwarden stadion & Het lege en ongezellige Gelredome in Arnhem
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nou we kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat Drenthe ruk is zonder mensen tegen het zere been te schoppen.![]()
Heeft Assen ook een SC?
fansels!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef neen het volgende:
Niet hierdirect na he, eerst vergaderen in het normale topic weest wel
Wie heeft hier nog rechten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |