Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnekquote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Die bin van papier masjeequote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met olifanten uit Burger's Zoo
Lady Gaga mut fut ut Liwwadden Sudjuh!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
He ik was net nog in Arnhem. Lady Gaga ook
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnek
Wastwa?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsentun & Sonsbeek
Ja ik zag allemaal breezers rond het Gelredome lopen toen ik er langs reed. Verklaard een hoopquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Astoe mij met oek maar één vinger aanraakst, dan sal ik die even de Bonkevaart laten leegslurpe!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Goed topic dit.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Oh vandaar! Marel Nijland, de beroemde Arnheme busspotter, vertelde mev andaag al dat hij naar het Gelredome ging om touringcars op de foto te zettenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Nee, want in Sint Jacobiparchie heb ik 2 jaar gewoond, en in Leeuwaden nooitquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Ah nee juh! Dat is de noordelijke plek van Liwwadden Sud juh bist gek ofsuhquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Dat hef ik altied weest welquote:
Tsss, St. Jacibiparochie hoort bij Het Bildt!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |