Was er ook een probleemwijk aflevering vanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijnwijk lijkt wel wat op Leeuwarden
Kunst.quote:
ach vast wel juh, nog mar 100 antwurdsies te gaan nou, dat mut lukkequote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Wie weet gaat dit nog lukken vanavond, dat is dan wel een recordsie hoor, vorig liwwadden topic was oek een avond nou
Die fieftig postsquote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Wie weet gaat dit nog lukken vanavond, dat is dan wel een recordsie hoor, vorig liwwadden topic was oek een avond nou
Wielepôlequote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijnwijk lijkt wel wat op Leeuwarden
De banden gaan diep terug in de tijd weest wel!quote:Spoorlijn Arnhem - Leeuwarden (Staatslijn A)
Staatslijn A is de volgens de wet van 18 augustus 1860 door de Staat der Nederlanden aangelegde spoorweg die de steden Arnhem, Zutphen, Deventer, Zwolle en Leeuwarden met elkaar verbindt. Het traject is, met uitzondering van het gedeelte tussen Olst en Deventer, dubbelsporig en is in 1952 en 1953 geëlektrificeerd.
Jammer van die donders lelijke Akzo gebouwenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kunstig genoeg toch? Met zo'n molen...
Dan hewwe we een Liwwadder en een Arnhemtopic in één avond.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef neen het volgende:
Ja juh, maar nu is der disse avond oek nog bijna een regulier liwwadden topic vol juhquote:
Hew het altied al dacht.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:21 schreef neen het volgende:
[..]
De banden gaan diep terug in de tijd weest wel!
De elite van fok! Weest welquote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, maar nu is der disse avond oek nog bijna een regulier liwwadden topic vol juh
quote:Re-integratieproef Leeuwarden en Arnhem succes
Uitgegeven: 7 april 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 7 april 2010 16:28
RNHEM - Een proef in Leeuwarden en Arnhem om mensen in achterstandswijken weer aan het werk te krijgen, is succesvol. Dat meldden de gemeenten woensdag. Het was een proef op verzoek van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
© ANP
In Arnhem zijn dertien 'participatiecoaches' ingezet om mensen in achterstandswijken weer aan te zetten tot maatschappelijke participatie en werk. De coaches helpen wijkbewoners bij het verkennen en vergroten van hun eigen mogelijkheden op de arbeidsmarkt.
Sinds augustus 2008 begeleidden zij tot nu toe 472 wijkbewoners. Een kwart van hen heeft een baan van minstens 16 uur gevonden of is een opleiding gaan volgen.
Gezin
Leeuwarden koos voor de aanpak van één hulpverlener per gezin. Bovendien werd duizend huishoudens gevraagd hoe de gemeente hen precies kan bijstaan. Het gevolg is dat meer inwoners vrijwilligerswerk doen, zich laten scholen en hun financiële situatie weer op orde hebben.
Arnhem en Leeuwarden gaan beide door met de projecten. De proef van het ministerie moest verschillende manieren om mensen aan het werk te krijgen in kaart brengen.
© ANP
kwalitatief uitermate top?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef Bob-B het volgende:
Dit is kut
klap hewwe jongquote:
Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnekquote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Die bin van papier masjeequote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met olifanten uit Burger's Zoo
Lady Gaga mut fut ut Liwwadden Sudjuh!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
He ik was net nog in Arnhem. Lady Gaga ook
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dou weest ut verskil tussen Liwwadden en Groningen niet eens juh natnek
Wastwa?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsentun & Sonsbeek
Ja ik zag allemaal breezers rond het Gelredome lopen toen ik er langs reed. Verklaard een hoopquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Astoe mij met oek maar één vinger aanraakst, dan sal ik die even de Bonkevaart laten leegslurpe!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
klap hewwe jong
ik douw dien dikke hoofd su in 't preenses margrietkanaal
Goed topic dit.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Oh vandaar! Marel Nijland, de beroemde Arnheme busspotter, vertelde mev andaag al dat hij naar het Gelredome ging om touringcars op de foto te zettenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Skaai het volgende:
.
Nee, want in Sint Jacobiparchie heb ik 2 jaar gewoond, en in Leeuwaden nooitquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Ah nee juh! Dat is de noordelijke plek van Liwwadden Sud juh bist gek ofsuhquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
Maareh Leeuwarden he, is dat niet het gehucht dat hoort bij de gemeente St Jacobiparochie?
Dat hef ik altied weest welquote:
Tsss, St. Jacibiparochie hoort bij Het Bildt!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Bob-B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |