Ik las net dat hij niet goed in bed wasquote:
geen genot juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij niet goed in bed was
coniferen must snoeie, die hewwe van die akelige vetblaadsjes. Ast dat niet bij houst hest binnen de kortste keen son groate konifeer dast der niet meer bijdel kist fietse juh!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee juh, dat mut iets met coniferen wezen
Kest er altied nog doorhenequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
coniferen must snoeie, die hewwe van die akelige vetblaadsjes. Ast dat niet bij houst hest binnen de kortste keen son groate konifeer dast der niet meer bijdel kist fietse juh!
Aan de singelquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:28 schreef Ensaf het volgende:
Zeg, ik hoor daar net dat we een Woanskip hewwe.
Weet iemand van jimme miskien waar die ligt?
Die kest niet voor 7.99 in Arnhem krijjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
* justmattie gooit een krat vol koud bier op tafel
[ afbeelding ]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kest er altied nog doorhene
gewoon sege van WAT SUUSTOU NOU KUTPLANT
Het mij niks kostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Die kest niet voor 7.99 in Arnhem krijje
RIP Rommyquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?
oquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mar et is wel een BOOM fan een plant hoor! Seg maar de Rommy onder de planten weest wel?
Bij voetbal hoort ook dorstquote:
Bier is de juiste dorstlesserquote:
Ik zie overeenkomst met het wapen van Leeuwardenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomst met het wapen van Leeuwarden
[ afbeelding ]
Wij bin niet van die geile dondersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
De leeuw van Leeuwarden heeft geen erectie.
Origineel hoor, die Arnhemmersquote:
Die leeuw heeft maar 3 poten...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Aadje Lus kennen ze hier vast nog nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef Ensaf het volgende:
Binne se wel een beetsje Eil in Liwwadden-Sud?
En se hewwe oek al sun dierentun en ut Openluchtmuseum.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef neen het volgende:
Weest wel! Ut nieuwe museum in Liwwadden wurd een genot! Maar oek in Arnhem gaat wat gebeuren! Hier komt het nationaal historisch museum juh!
In Arnhem hebben ze zo weinig geld, hun museum is buiten! Das toch zielig!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef neen het volgende:
Weest wel! Ut nieuwe museum in Liwwadden wurd een genot! Maar oek in Arnhem gaat wat gebeuren! Hier komt het nationaal historisch museum juh!
Skoolreisje voor de Liwwadders van fok!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Ensaf het volgende:
Wat binne we mooi fut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |