Niet lang meerquote:
Mogen ze wel kinderen in de cabine hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef deedeetee het volgende:
Sinds enige tijd al bestaat er in Belgie een verbod voor chauffeurs om in hun vrachtauto te roken.
Geen idee daar heeft 't niks mee te maken. Ze vinden het gewoon gevaarlijk omdat chauffeurs dan sjekkies draaien of naar de vloer duiken als hun sigaretje valt. Zoiets zal 't wel zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Mogen ze wel kinderen in de cabine hebben?
Maar kinderen laat hij met rust. Dat is goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen idee daar heeft 't niks mee te maken. Ze vinden het gewoon gevaarlijk omdat chauffeurs dan sjekkies draaien of naar de vloer duiken als hun sigaretje valt. Zoiets zal 't wel zijn.
Een ex van mij is frontaal op een tegenligger geklapt toen hij zijn sigaretje had laten vallen![]()
Nee,quote:
Ik heb een echte. Hij kan 1:11quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee,
het laatste beetje olie lekt weg.
Mijn auto (ongeveer 15 cm lang) rijdt op batterijen. Heel leuk om mee te spelen.
Maar je make-up op doen achter het stuur of lezen mag nog steeds?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen idee daar heeft 't niks mee te maken. Ze vinden het gewoon gevaarlijk omdat chauffeurs dan sjekkies draaien of naar de vloer duiken als hun sigaretje valt. Zoiets zal 't wel zijn.
Een ex van mij is frontaal op een tegenligger geklapt toen hij zijn sigaretje had laten vallen![]()
Aangezien pubers zich meestal tegen hun ouder afzetten lijkt me de kans groter dat kinderen van anti-rokers gaan roken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef katerwater het volgende:
Als jij rookt, wordt de kans dat je kinderen later beginnen roken, groter.
Als vrachtwagenchauffeur?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar je make-up op doen achter het stuur of lezen mag nog steeds?
Als 't aan mij ligt niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar je make-up op doen achter het stuur of lezen mag nog steeds?
En dan denk jij terwijl je je straatje aan het leggen bent: "wat moeten die mensen zich vernederd voelen"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vooral niet doen nee. Ik heb dat nu met mensen die op een druilerige dag met z'n twintigen op elkaar gepakt staan in een afgekeurde GVB-abri achter de fietsenstalling van kantoor.
Mogen vrachtwagen chauffeurs geen make-up op dan?quote:
Neuh,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogen vrachtwagen chauffeurs geen make-up op dan?
Fascist
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien pubers zich meestal tegen hun ouder afzetten lijkt me de kans groter dat kinderen van anti-rokers gaan roken.
Ze kunnen toch ook chinees lezen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rookverbod #51: Onderzoeken wijzen niets uit, AG gaat los
[..]
Denk aan onze kinderen![]()
![]()
![]()
Rokende leraren verplicht stellen!
Wat heeft het fascisme hier in godsnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogen vrachtwagen chauffeurs geen make-up op dan?
Fascist
Het opdringen van voorkeuren met leugenachtige propaganda onder dreiging van geweld.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:21 schreef giscard het volgende:
[..]
Wat heeft het fascime hier in godsnaam mee te maken?
Ja,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook chinees lezen.
En vrachtwagenchauffeurs met hoge hakken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het opdringen van voorkeuren met leugenachtige propaganda onder dreiging van geweld.
Misschien kan iemand met wat creatief zoekwerk er een art 5 van maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:26 schreef IBAZ het volgende:
Niet prive thuis, maar in de vrachtwagen, op de snelweg dus.
Als ie daarmee verkeersveilig kan rijden, tuurlijk. Vrouwen mogen toch ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En vrachtwagenchauffeurs met hoge hakken.
Mag dat?
Het menselijke afweersysteem is een stuk intelligenter dan jij, gelukkig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja want je afweersysteem werkt ook tegen genetische fouten en kanker__!
Denk niet dat er veiligheidsschoenen met hoge hakken bestaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En vrachtwagenchauffeurs met hoge hakken.
Mag dat?
Ik neem nog wel een appel, tegen mn longkankerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het menselijke afweersysteem is een stuk intelligenter dan jij, gelukkig.
Het is niet zo dat ieder mens op zich zijn afweersysteem ontwikkelt; het menselijk afweersysteem ontwikkelt zich van generatie op generatie waarbij deze informatie wordt overgedragen via de genen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Denk niet dat er veiligheidsschoenen met hoge hakken bestaan
we hebben 't hier over rokennee, al lang niet meer.
De jeugd van tegenwoordig verzet zich niet meer. Dat zijn wussies geworden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien pubers zich meestal tegen hun ouder afzetten lijkt me de kans groter dat kinderen van anti-rokers gaan roken.
Zuurstof oxideert ook als de nete, hetgeen zeer schadelijk is voor ons lichaam.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:54 schreef zomermuis het volgende:
Zuurstof heeft ook een reinigende werking, dat weet jij dan misschien niet
maar ze gebruiken het om die reden dan ook in waterzuiveringsinstallaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |