Dit dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:08 schreef donroyco het volgende:
TS probeert stoer te zijn, maar rijdt zelf in een Fiat Multipla_!
omdat marokkanen gewoon werken voor hun geld en in het algemeen goed hun best doen en dus VW kunnen betalen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:08 schreef Elmostyle het volgende:
"Zoals we allen weten is proletenmerkje audi voor de mensen die net geen VW kunnen betalen. "
Waarom rijden alle marokkanen dan in Golfjes, en niet in Audi A3'tjes? Volgensmij moet je maar eens naar de prijslijst gaan kijken, een audi is duurder dan een VW in de meeste gevallen
Ja hoor en daar issie weer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
De tering zeg, wat heb ik daar een hekel aan.
En dan helemaal die so called managers in blauw pak met bruine schoenen (dat is in 1986 een seizoen in geweest!) die uit een Audi A3 stappen bijvoorbeeld.
Zoals we allen weten is proletenmerkje audi voor de mensen die net geen VW kunnen betalen. Maar dan de mannen die in een A3 (Adrie, snap je het Bassie?_! ) rijden. Kunnen ze echt niks beters betalen?
Maar eigenlijk lieve mensen, eigenlijk is er nog 1 soort erger. De man die een BMW 1 serie in de lease heeft.De ultieme kappersauto waar je dan met je pak in gaat zitten. En dan net doen of de auto van jezelf is. Alsof je trots moet zijn op een auto die gemaakt is voor vrouwen.
![]()
Oh, en dan willen ze op de snelweg ook nog de bink uithangen door mij in mn Touareg aan de kant te duwen als ik op de linkerbaan zit. Vaak is een subtiel trapje op de rem voldoende om de kappersauto weer rechts te krijgen, anders trap ik op het rechterpedaal om mijn 313 volbloed friese paarden aan het werk te zetten, om de manager in de damesauto op zijn plaats te zetten.
Mannen die in vrouwenauto's rijden
Nee, wat moet daar heftig aan zijn dan? Ik loop niet te patsen op de snelweg hoor. Dat doen die mannetjes in een vrouwenauto vooral.quote:
Haha troll, marokkanen die werken voor hun geldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
omdat marokkanen gewoon werken voor hun geld en in het algemeen goed hun best doen en dus VW kunnen betalen.
Als zelfs een turk al niet in een Audi gezien wil worden is er toch echt iets aan de hand hoor!
Ja hoor daar issze weer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hoor en daar issie weer.
Wanneer kom je nou eens uit die fantasiewereld van je?
Ja maar dan voelt de TS zich zielig omdat hij geen Audi kan betalen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Haha troll, marokkanen die werken voor hun geld.. Audi is duurder dan een Golf'je, kijk de prijslijsten er maar op na.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, wat moet daar heftig aan zijn dan? Ik loop niet te patsen op de snelweg hoor. Dat doen die mannetjes in een vrouwenauto vooral.
Precies!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:09 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik geloof er niks van dat je Touareg rijdt, plus dat mensen die VW rijden net geen Audi kunnen betalen.
Je weet wat ik heb gekocht?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dan voelt de TS zich zielig omdat hij geen Audi kan betalen.
Ja, so? Leg uit?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:14 schreef .ZilveR. het volgende:
Sowieso de verdeling mannen-/vrouwenauto's, wtf gast
Ja daar pats je al 20 topics achtereen over.. Alleen heb je niet door dat het niemand interesseertquote:
Mannen die zeggen dat het ze geen fuck kan schelen waar ze in rijden maar intussen wel een full option 1 serie willenquote:
Veel plezier alvast in je lichtgroene Renault Twingo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Als ik straks mijn rijbewijs heb maakt het me eigenlijk geen fuck uit in wat voor auto ik ga rijden, als het maar een beetje fatsoenlijk voortbeweegt. Mannen met een overdreven grote focus op auto's hebben steevast een te kleine lul.
Je begint er anders zelf over dat ik het niet zou kunnen betalen. Nou, aangezien ik daar best trots op ben dat ik dan wel kan stip ik het nog even aan. Fijne avond verder.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar pats je al 20 topics achtereen over.. Alleen heb je niet door dat het niemand interesseert
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Junglebeast het volgende:
Gingen maar meer mannen in (kleine) vrouwenauto's rijden. Veel minder file dan...
Met Beneton stickers.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Veel plezier alvast in je lichtgroene Renault Twingo.
Oja inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dan voelt de TS zich zielig omdat hij geen Audi kan betalen.
En mannen die zoiets zeggen, hebben steevast te weinig geld om een fatsoenlijke auto te kopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Als ik straks mijn rijbewijs heb maakt het me eigenlijk geen fuck uit in wat voor auto ik ga rijden, als het maar een beetje fatsoenlijk voortbeweegt. Mannen met een overdreven grote focus op auto's hebben steevast een te kleine lul.
Liever een kerel in een opel astra dan een kerel die zich boven alles verheven voelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat het ze geen fuck kan schelen waar ze in rijden maar intussen wel een full option 1 serie willen_!
Sorry.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
En mannen die zoiets zeggen, hebben steevast te weinig geld om een fatsoenlijke auto te kopen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Liever een kerel in een opel astra dan een kerel die zich boven alles verheven voelt.
Godverdomme, nog zo'n chickabak. Denk je dat er een fullsize vulva voorbijkomt zie je die afgehakte reedt.quote:
Wie heeft er nu compensatiedrang, iemand die ten koste van alles er langs wil of iemand die relaxed met 120 lekker op de snelweg rijdt? De omgekeerde wereld hier op fok.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Parzival het volgende:
(verkapt: Kijk ik heb een VW Touareq grote auto)
Man doe lekker normaal, iedereen rijdt in een auto die hij.zij leuk vindt.. who the ***** are you to judge..
En je 313Pk.. waus! goed hoor.. echt toppie.. en op de rem gaan staan op de linkerbaan..
TS: een gefrustreerde irritante vent met compensatiedrang
advies.. doe gewoon eens relaxed..
Over zuurstoftekort gesproken....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Jullie denken dat ik me zo voel. Dat is echter niet zo, dat is echt het zuurstoftekort wat jij hebt gehad.
En een Sharan, Fox of Touran weer niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Een BMW 1 een proletenbak noemen en dan zelf in een Touareg rijden.. Okay, BMW's zijn proletenmobielen, maar een Touareg valt daar ook onder
Nee dat zijn betaalbare middenklassers, een Touareg is voor mietjes met een kleine piemel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En een Sharan, Fox of Touran weer niet?
TS rijdt 120 op de linkerbaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wie heeft er nu compensatiedrang, iemand die ten koste van alles er langs wil of iemand die relaxed met 120 lekker op de snelweg rijdt? De omgekeerde wereld hier op fok.
In jouw ogen doen marokkanen zeker ook nooit iets fout.
Jij hebt jezelf leren kennen, wij kennen je nu als de user die geen smaak heeft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwste C30.
Ik had nooit verwacht dat ik een Volvo mooi zou vinden.
Mogen we sneller rijden in dit land?quote:
zo'n gevoel wat TS niet echt krijgt van dit topicquote:
Wat is ditquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Deze (niet exact, mijnes is zilver kleurig) heb ik 2 maanden terug aangeschaft:
[ afbeelding ]
Is wel een leuk boodschappen auto'tje naast mijn RR Phantom
Had je net zo goed een Polo kunnen kopen, die halen de 120 ook met de airco op 21.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mogen we sneller rijden in dit land?Ik haal vaak een vrachtwagen in, daarna blijf ik lekker met de rest meerijden. Cruise control aan, radio aan en airco op 21 graden.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef ComposMentis het volgende:
[..]
Wat is ditdeze auto bestaat niet eens__
En zijn zeker niet stoer genoeg voor een Range Roverquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef Broder het volgende:
Als er één auto is waarmee je moeders de kinderen mee naar school brengen is het die lelijke Toureg wel.
Mannen die een toureg rijden hebben geen geld voor een cayenne of Q7.
Ik had een auto nodig die zeer veel trekkracht kon leveren. De Touareg voldeed daar destijds aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had je net zo goed een Polo kunnen kopen, die halen de 120 ook met de airco op 21.
En terecht dat er nog iemand je stalkt. Bij zulke onzin als die jij uitkraamt, laat ik in het algemeen een reaktie achterwege. En voordat je tegen mij begint te zeiken: Ik rij in een Audi A4 2.0 TDi en dat is dus ook gewoon een leasebak van de baas. Niet dat ik het zelf niet zou kunnen betalen, maar besteed mijn geld liever aan nuttigere zaken dan dingen die je uitsluitend van A naar B moeten brengen, en dan het liefst ook nog een beetje comfortabel. Begrijp je dat lullo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja hoor daar issze weer.
Moet jij niet achter de ramen gaan zitten om een paar stuivers te verdienden in plaats van hardwerkende mensen steeds af te zeiken? Kots misselijk word ik er van zolangzamerhand. Ik kan geen stap zetten op de digitale snelweg of jij loopt me weer te stalken.
Die mannen hebben smaak en wensen op geen enkele wijze geassocieerd te worden met een Q7 (:') ) of een Cyanenne. Koop dan een 911 ofzo als je zo graag een Porsche wilt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef Broder het volgende:
Als er één auto is waarmee je moeders de kinderen mee naar school ziet brengen is het die lelijke Toureg wel.
Mannen die een toureg rijden hebben geen geld voor een cayenne of Q7.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef ComposMentis het volgende:
[..]
Wat is ditdeze auto bestaat niet eens__
Audi.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En terecht dat er nog iemand je stalkt. Bij zulke onzin als die jij uitkraamt, laat ik in het algemeen een reaktie achterwege. En voordat je tegen mij begint te zeiken: Ik rij in een Audi A4 2.0 TDi en dat is dus ook gewoon een leasebak van de baas. Niet dat ik het zelf niet zou kunnen betalen, maar besteed mijn geld liever aan nuttigere zaken dan dingen die je uitsluitend van A naar B moeten brengen, en dan het liefst ook nog een beetje comfortabel. Begrijp je dat lullo?
quote:Oh, en dan willen ze op de snelweg ook nog de bink uithangen door mij in mn Touareg
Dus jij bent zo'n linkerbaanhomo'tje van GroenLinks; zo'n kakkerlak die je met zijn geitenwollen zakdoekje tegen zijn bloedende neus aangeduwd naroept "Ja maar je hoeft geen 120 te rijden hoor! Het is een maximumsnelheid!", nadat je hem een flink pak ransel verkocht hebt op de vluchtstrook.quote:aan de kant te duwen als ik op de linkerbaan zit.
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat het ze geen fuck kan schelen waar ze in rijden maar intussen wel een full option 1 serie willen_!
Je hebt gelijk............................quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Audi.![]()
140 pk
van de baas![]()
En jij hebt waarschijnlijk helemaal geen bijtelling he schat?Althans niet meer als je in een polo zou rijden
![]()
Die A4 was waarschijnlijk het maximaal haalbare voor je leeftijd en functie.
Niet gek, gezien het ding nu meer weg heeft van een Mazda.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwste C30.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:34 schreef zomermuis het volgende:
"Kunnen ze echt niks beters betalen?"
..en hier stopte ik met lezen,
jij rijdt in die touran omdat je denkt dat je daarmee je piemeltje kan verlengen...
zielig mannetje ben je dus.
Hoe weet jij dat? Volg jij mannen met grote autos naar de plee op tankstations ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Jaloers op een Touareg?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Jullie denken dat ik me zo voel. Dat is echter niet zo, dat is echt het zuurstoftekort wat jij hebt gehad.
T is gewoon een Golf op steroïdenquote:
Ik vind die juist ontzettend lelijk eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwste C30.
ik weet niet hoe het bij jou zit, als ik mijn airco op 18 zet kan een ijsbeer het nog koud krijgenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef leroytje het volgende:
Droeftoeter, wat zul jij het slecht hebben zeg.
Je laat je opnaaien door mensen die jou in willen halen.
Je laat je opnaaien door mensen die een Audi rijden.
Je laat je opnaaien door mensen op het internet.
Je laat je opnaaien door mensen die een andere mening hebben.
Laat deze categoriën gezamelijk nou net 75% van NL behelsen.
De ziekte zeg, jij moet haast wel slecht slapen en een hoop pilletjes slikken
Btw, je airco op 21 graden? Het is geen verwarming.
1) Rot eens op met je trollquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
1) TS is een troll die al meerdere topics over z'n touareg heeft geopend in verkapte vorm.
2) Audi pwnt VW.
3) Ik heb alleen last van vrouwen in mannenauto's, als ze weer een een weg te ruim opdraaien waardoor ik vol op de rem moet bijvoorbeeld.
Ja, ja want een reclamebanner aan de hand van een lap tekst waar zowel VW als AUDI in voorkomen is natuurlijk gericht op de Audi, dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij jou zit, als ik mijn airco op 18 zet kan een ijsbeer het nog koud krijgen
Oh en hier weer eens het ultieme bewijs van mijn gelijk, audi rijders zijn paupers en lenen voor hun auto of rijden er 1 van de baas![]()
[ afbeelding ]
Je zult toch lenen voor een Adrie of 1. (wie noemt zn auto nu Adrie of Een Drie of Zeven)
Ruim 2 jaar, en ruim 60000 kilometer afgelegd, maar inderdaad nog niet al te ervaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1) Rot eens op met je troll
2) Audi kan technisch en kwalitatief gezien niet in de schaduw van VW staan
3)Dat is jouw probleem, waarschijnlijk heb je net je rijbewijs. Goed anticiperende bestuurders hoeven maar amper de rem te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |