Niet gek, gezien het ding nu meer weg heeft van een Mazda.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwste C30.
Ik had nooit verwacht dat ik een Volvo mooi zou vinden.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:34 schreef zomermuis het volgende:
"Kunnen ze echt niks beters betalen?"
..en hier stopte ik met lezen,
jij rijdt in die touran omdat je denkt dat je daarmee je piemeltje kan verlengen...
zielig mannetje ben je dus.
Hoe weet jij dat? Volg jij mannen met grote autos naar de plee op tankstations ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Als ik straks mijn rijbewijs heb maakt het me eigenlijk geen fuck uit in wat voor auto ik ga rijden, als het maar een beetje fatsoenlijk voortbeweegt. Mannen met een overdreven grote focus op auto's hebben steevast een te kleine lul.
Jaloers op een Touareg?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Jullie denken dat ik me zo voel. Dat is echter niet zo, dat is echt het zuurstoftekort wat jij hebt gehad.
T is gewoon een Golf op steroïdenquote:
Ik vind die juist ontzettend lelijk eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwste C30.
Ik had nooit verwacht dat ik een Volvo mooi zou vinden.
ik weet niet hoe het bij jou zit, als ik mijn airco op 18 zet kan een ijsbeer het nog koud krijgenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:42 schreef leroytje het volgende:
Droeftoeter, wat zul jij het slecht hebben zeg.
Je laat je opnaaien door mensen die jou in willen halen.
Je laat je opnaaien door mensen die een Audi rijden.
Je laat je opnaaien door mensen op het internet.
Je laat je opnaaien door mensen die een andere mening hebben.
Laat deze categoriën gezamelijk nou net 75% van NL behelsen.
De ziekte zeg, jij moet haast wel slecht slapen en een hoop pilletjes slikken
Btw, je airco op 21 graden? Het is geen verwarming.
1) Rot eens op met je trollquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
1) TS is een troll die al meerdere topics over z'n touareg heeft geopend in verkapte vorm.
2) Audi pwnt VW.
3) Ik heb alleen last van vrouwen in mannenauto's, als ze weer een een weg te ruim opdraaien waardoor ik vol op de rem moet bijvoorbeeld.
Ja, ja want een reclamebanner aan de hand van een lap tekst waar zowel VW als AUDI in voorkomen is natuurlijk gericht op de Audi, dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij jou zit, als ik mijn airco op 18 zet kan een ijsbeer het nog koud krijgen
Oh en hier weer eens het ultieme bewijs van mijn gelijk, audi rijders zijn paupers en lenen voor hun auto of rijden er 1 van de baas![]()
[ afbeelding ]
Je zult toch lenen voor een Adrie of 1. (wie noemt zn auto nu Adrie of Een Drie of Zeven)
Ruim 2 jaar, en ruim 60000 kilometer afgelegd, maar inderdaad nog niet al te ervaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1) Rot eens op met je troll
2) Audi kan technisch en kwalitatief gezien niet in de schaduw van VW staan
3)Dat is jouw probleem, waarschijnlijk heb je net je rijbewijs. Goed anticiperende bestuurders hoeven maar amper de rem te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |