Ja daar pats je al 20 topics achtereen over.. Alleen heb je niet door dat het niemand interesseertquote:
Mannen die zeggen dat het ze geen fuck kan schelen waar ze in rijden maar intussen wel een full option 1 serie willenquote:
Veel plezier alvast in je lichtgroene Renault Twingo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Als ik straks mijn rijbewijs heb maakt het me eigenlijk geen fuck uit in wat voor auto ik ga rijden, als het maar een beetje fatsoenlijk voortbeweegt. Mannen met een overdreven grote focus op auto's hebben steevast een te kleine lul.
Je begint er anders zelf over dat ik het niet zou kunnen betalen. Nou, aangezien ik daar best trots op ben dat ik dan wel kan stip ik het nog even aan. Fijne avond verder.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar pats je al 20 topics achtereen over.. Alleen heb je niet door dat het niemand interesseert
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Junglebeast het volgende:
Gingen maar meer mannen in (kleine) vrouwenauto's rijden. Veel minder file dan...
Met Beneton stickers.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Veel plezier alvast in je lichtgroene Renault Twingo.
Oja inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dan voelt de TS zich zielig omdat hij geen Audi kan betalen.
En mannen die zoiets zeggen, hebben steevast te weinig geld om een fatsoenlijke auto te kopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef nozem het volgende:
Als ik straks mijn rijbewijs heb maakt het me eigenlijk geen fuck uit in wat voor auto ik ga rijden, als het maar een beetje fatsoenlijk voortbeweegt. Mannen met een overdreven grote focus op auto's hebben steevast een te kleine lul.
Liever een kerel in een opel astra dan een kerel die zich boven alles verheven voelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat het ze geen fuck kan schelen waar ze in rijden maar intussen wel een full option 1 serie willen_!
Sorry.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
En mannen die zoiets zeggen, hebben steevast te weinig geld om een fatsoenlijke auto te kopen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Liever een kerel in een opel astra dan een kerel die zich boven alles verheven voelt.
Godverdomme, nog zo'n chickabak. Denk je dat er een fullsize vulva voorbijkomt zie je die afgehakte reedt.quote:
Wie heeft er nu compensatiedrang, iemand die ten koste van alles er langs wil of iemand die relaxed met 120 lekker op de snelweg rijdt? De omgekeerde wereld hier op fok.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Parzival het volgende:
(verkapt: Kijk ik heb een VW Touareq grote auto)
Man doe lekker normaal, iedereen rijdt in een auto die hij.zij leuk vindt.. who the ***** are you to judge..
En je 313Pk.. waus! goed hoor.. echt toppie.. en op de rem gaan staan op de linkerbaan..
TS: een gefrustreerde irritante vent met compensatiedrang
advies.. doe gewoon eens relaxed..
Over zuurstoftekort gesproken....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Jullie denken dat ik me zo voel. Dat is echter niet zo, dat is echt het zuurstoftekort wat jij hebt gehad.
En een Sharan, Fox of Touran weer niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Een BMW 1 een proletenbak noemen en dan zelf in een Touareg rijden.. Okay, BMW's zijn proletenmobielen, maar een Touareg valt daar ook onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |