Ja nu hoef ik inderdaad ook niet meer te kijken, dat is dan wel een voordeel want ik vond het toch al een kutshowquote:
quote:
Hé, Mike!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Wacht maar op het ESF, dat is pas leuke jurering.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ja Angela, niet zo triest doen nou. Je hebt tegen gestemd.
Hoezo dit nou weerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Joooo-pi het volgende:
WAT DOM DIT.
ERIK EN GORDON GAAN HIER AF ALS EEN GIETER
Dat komt door de luchtverplaatsingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
waarom doe wendy alsof haar hoofd eraf valt ?
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Ik sowieso.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Bbs29 het volgende:
Denk dat X Factor aardig wat kijkers gaat verliezen....
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zeg
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Nee die Kelvin staat er lekker bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |