Nja in zekere zin is het doel bereiktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Marlalala het volgende:
Waar slaat die reclame van Arla op?
Een otter in de wasmachine, vrouw die in de wasmachien kruipt en in een paradijs komt?
Geeft nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally !!!
Typ een beetje langzaam vandaag op mn Blackberry...
Ze zeggen er altijd bij dat het willekeurige volgorde is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, horen we eigenlijk wie er gewonnen heeft elke week? Volgens mij niet echt. Alleen maar wie er doorgaan, niet de volgorde.
Nee dat niet nee, maar ik dacht dat hij het einde van Xfactor bedoelde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, horen we eigenlijk wie er gewonnen heeft elke week? Volgens mij niet echt. Alleen maar wie er doorgaan, niet de volgorde.
er kunnen maar 3 naar de finalequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:28 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
sowieso gaan donny en bad boys er niet uit... want dan zit een jury lid zonder een kanidaat
Ik bedoel bij de backstagequote:
Ik keek naar tv, muggezifterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
je ligt en moet naar beneden kijken (waar je jezelf ziet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |