En hij mist een kiesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Die Jamie heeft geen nek.
Geniaal gevonden tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
maaikelvin?
Meer dan Jaapquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Of bedoel je Japequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
En nu ben je verbaasd? In de zesde liveshow pas?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
Uh ik zie net in de tvgids, 22:30 X-Factor de uitslag, het is al fucking 11 uur!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Snap je m of moet ik m ff voor je uitleggen?
jacob dubbelquote:
Hij is vooral van Maaike eigenlijk, Kelvin was z'n volledige naam niet waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moeten Maaike en Kelvin samen de KE delen?
quote:
Eigenlijk niet, ik had altijd wel door dat het ontzettend uitliep, maar ik zie nu eigenlijk pas HOEVEEL het uitloopt elke keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En nu ben je verbaasd? In de zesde liveshow pas?
of donyquote:
Bij hem kan het ook trouwensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar Jacques Cousteau heel lang onderzoek naar heeft gedaan.
See here le maaikelvin!
Ja SUMERA VOORAL.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
hellluuuu waren ze een beetje goed vandaag ?
Niemand durft zeker, uit ontzag hoe goed ze was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Maaike kijkt geirriteerd dat ze geen andacht krijgt.
Ja zo'n kind van 2 maanden kan al heul veul duidelijk maken!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef Karina het volgende:
De baby van Wendy vond het geweldig op Ibiza, yeah right.
Neeeeeeheeeeeeeeeee, dat is altijd zo!!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef catzencut het volgende:
Zijn ze nou nóg niet bezig met die uitslag...
Of omdat ze bang zijn van haar kledingsmaak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Niemand durft zeker, uit ontzag hoe goed ze was.
Beheeeeeeeeehquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeeeeeeee, dat is altijd zo!!!!!!
haha stoohoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij hem kan het ook trouwens!
Jacqousteau!
quote:Als je de tekst kent, zing mee,
als je de tekst niet kent, doe ook gewoon mee,
dat ziet er alleen maar lekker uit op tv
Flufferquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Hoe noem je zo'n vent eigenlijk die het publiek opwarmt voor het optreden? Soort van fluffer zeg maar.
Oh Robbie Williams is klaar met downloaden, ik ga leven kijken tussendoor denk ik
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef sbientje het volgende:
vind die uitslagshow altijd een beetje rommelig..
graagquote:
Mijn stem heb jequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef sbientje het volgende:
vind die uitslagshow altijd een beetje rommelig..
Ja hoor, haal d'r maar wegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
mag Wendy weg?
badboyz, sumera en donyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef D. het volgende:
Eindstand
Poll: Wie moet er naar huis?Jaap Sumera Dony Maaike Badboyz Kelvin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Pijn in zijn rug van altijd gebukt staan. Hij moet dat echt afleren anders maakt Gordon er dadelijk misbruik van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Waarom ziet Jaap er altijd uit alsof die elk moment kan huilen ?
omdat hij puppy oogjes heeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Waarom ziet Jaap er altijd uit alsof die elk moment kan huilen ?
garbage pail kidsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef sbientje het volgende:
dony lijkt op de cabbage patch kids met dat haar haha
Nee, ik ben niet van de vrouwenquote:
ikke ikke ikkeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
Nou ben benieuwd hoeveel mensen er straks over de zeik zijn dat er eerst weer reclame komt voordat ze überhaupt met de reclame beginnen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef catzencut het volgende:
En nog even een keertje extra de Toppers noemen.
Ja, normaal ziet ie er altijd goed uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
Dony moet de volgende keer zijn haar gewoon hebben zoals normaal... dit ziet er niet uit
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pijn in zijn rug van altijd gebukt staan. Hij moet dat echt afleren anders maakt Gordon er dadelijk misbruik van.
Ze was best goed vanavondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf zien mensen in Maaike. Serieus?
Hij doet een Paul Rabberingetje.quote:
Op het moment vrij weinig want je kijkt er zowat dwars doorheen met al die witte schmink, maar verder zong ze echt geniaal vandaagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf zien mensen in Maaike. Serieus?
urkelquote:
Yep, maar nemand entertaint zoals Robbie doetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik keek net een stukje Robbie Williams, I did it my Way, zo cliche, maar zo goed, als ze dat nummer nou hadden gekozen.
ze heeft een dijk van een stem, een prachtig uiterlijk en volgens mij ook een ontzettend fijne persoonlijkheidquote:
Want dat zijn mannen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok, Jij moet dan kijken naar BadBoyz,
* Joooo-pi leeft met je mee
quote:
Nee, dat vind ik toch afgezaagd hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik keek net een stukje Robbie Williams, I did it my Way, zo cliche, maar zo goed, als ze dat nummer nou hadden gekozen.
Je reageert op een post zonder dat er een post tussen zit, wat is er aan de hand hier ineensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk! Ze is zo relaxed, ziet er lief uit, ze heeft een aparte stem
quote:
Ik ben ook niet van de knuppeltjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok, Jij moet dan kijken naar BadBoyz,
* Joooo-pi leeft met je mee
Is het ook, maar zoals hij het daar zingt, geweldig en hoe dat publiek meezingt ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik toch afgezaagd hoor
Ze zijn daar bij RTL altijd zo goed in engelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef Karina het volgende:
Russell Krauw?
waat nou hè hè hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je reageert op een post zonder dat er een post tussen zit, wat is er aan de hand hier ineens?
Ceequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Pfff, noem even een paar Aussies die hun strepen hebben verdiend in de film- en muziekbusiness en vertel dat we ze inferieur moeten zien aan dat nasale huppelkreng.Wat faal je vandaag, X-Factor.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, maar nemand entertaint zoals Robbie doet
We wachtte allemaal in spanning op het antwoordquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je reageert op een post zonder dat er een post tussen zit, wat is er aan de hand hier ineens?
Ze beweegt met haar mond maar eigenlijk komt het geluid uit haar neusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef sbientje het volgende:
jezus wat een kutnummer... en ze zingt nou ook niet echt prachtig
Het is een slet geworden.quote:
praat het maar goed... wat een faal ditquote:
quote:
quote:
Haha dat laatste zat ik ook al te denken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
O dit is zo niet mijn muziek en had ze geen borstel
Voor de spiegel thuisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
een van die dansers denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de spiegel thuis
Hier heeft ze een echte microfoon
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
een van die dansers denk ik.
Dadelijk hoor je in eens: RAW RAW OOH LALA.
ja ze is wel knap ja!quote:
[..]
aussie accentquote:
[..]
al kreeg ik geld toequote:
Een stukje van wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
Ze praat alsof er nog een stukje in haar keel zit
Aambeiensmaakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef Cee het volgende:
Mensen die staan voor Gabriella Cilmi. Twee opties:
- Aambeien
- Wansmaak
Dat mag je zelf invullenquote:
ik wil ook een sigaretquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik rook een sigaret en we zijn een heel topic verder
Rokenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef D. het volgende:
Nu we haar hebben horen zingen lijken de kandidaten ineenseen stuk beter
Dan rook je wel heel langzaam, zo snel gaat het hier helemaal niet momenteelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Was zeker een dikke pretsigaret danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik een heel topicquote:
Jij zat verleden week om Staceyquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
Gut nu kan ik gelukkig ff bijkomen....dat kind heeft me bijna toondoof gemaakt
Ik niet meer, ik word er misselijk van, maar ik rook me wel scheel tijdens dit programmaquote:
Serieus! Ik ook!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef Blossom86 het volgende:
merkwaardig meisje die gabriella.
aparte bewegingen enzo. dacht dat ze on drugs was ofzo.
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Met aardige mensen kun je grachten vullen
Ik stem daar Merel2821 eruit! Die is net zo Nimma als de slippers van Jezusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga je toch lekker naar het Nimmatopic
[..]
daar doe ik niet moeilijk over nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |