* doordrinktquote:
Nee. Bad Falers, Dony en Kelvin.quote:
HEHEHEHEHquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat BadBoyz dus een aantal stemmen van Dony hebben ontvangen i.v.m. dat verkeerde telefoon nummer?
ik ben bang van welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat BadBoyz dus een aantal stemmen van Dony hebben ontvangen i.v.m. dat verkeerde telefoon nummer?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef miieejj het volgende:
Godzijdank!! ik heb weer internet .. toch raar he, dat je niet zonder internet kan
Neem jij ze nouquote:
en dan als verrassing alle drie naar huis sturen, komende 2 weken gewoon met 3 kandidaten 3 nummers doen en niemand naar huis.quote:
zullen er niet veel zijn, want op beide zullen weinig mensen stemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
zullen er niet veel zijn, want op beide zullen weinig mensen stemmen
quote:
nou bb zijn wel weer terug.Laatste stuiptrekkingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
zullen er niet veel zijn, want op beide zullen weinig mensen stemmen
De gemiddelde stemmer kan nog wel lezen denk ik...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Komt door die krullen op z'n kop. Lijkt wel een afgeschoten geit ofzo. Kan geen betere vergelijking vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Gordon er trouwens opeens oud uit, niet dat hij een jonge vent is, maar het valt me opeens op.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Symphonic, hier toch een screencap, niet best, maar toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |