quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van onze trap plaatsen hoor. Die heeft mijn man echt super goed gedaan
Het was even zoeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het spijt me. Er gaat geen bel rinkelen.
Die gast van vandaag moet bij dat huis volgendeweek langsgaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef trovey het volgende:
Volgende week in ieder geval een vol huis.
verder wil ik graag alles uitbesteden. Die trap is toevallig goed gelukt. Maar mijn man is ook iemand die genoegen neemt met, bijna af, bijna goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar niet elke man kan dat ook zo preciesTuurlijk zijn er mensen die het mooi zelf kunnen, maar als je iets uit zou kunnen besteden is dat toch wel een prettig iets.
Nou, wat een chagrijnig wijf, zeg.:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef Witteveldroos het volgende:
Pffff, die vriendin is ook geen feestmuts.
Die strenge Barbara moet een keer hard geneukt worden!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef _Mystery_ het volgende:
Epic weer.
En dan zo'n kansloze coach erbij.
Die Surinaamse bandana van John toen ie ging schoonmakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De overval van John..vast een PVV stemmer!
Ohhh, maak me gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:19 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Net een vampier...vind dat trouwens een kutwijf, lijkt me echt zo een die met zweepjes speelt enzo
Ze zaten er allemaal achter desksquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef FordXRRS het volgende:
Hahaha, heb ff 't beginstukje van 't programma gemist, maar schijnbaar heb ik bij dezelfde werkgever gewerktWas 't Take-it Electronics? Ballentent.. Heb 't er niet lang volgehouden...
Wat is er zo bijzonder aan deze foto dan?quote:
Ja,quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Surinaamse bandana van John toen ie ging schoonmaken.
Het programma is sowieso heerlijk over the topquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja,Hij was helemaal in vol ornaat met zijn schoonmaakhoofddeksel.
Ik vond die vriendin erg op een jongere versie van z'n moeder lijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef amaranta het volgende:
Foto's van de hond en zn moeder.
Arm ding.
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |