die ontvang ik graag in mijn PM, welke foto is dat danquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef trovey het volgende:
Oh, het worden zulke foto's....net als de beruchte foto die hier op FOK! af en toe opduikt.
Die jongen en dat meisje, als je hem ziet dan weet je het vast wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
die ontvang ik graag in mijn PM, welke foto is dat dan
Een echte vent doet de trap zelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
HeyUpstairs, dat hebben wij ook gehad
Dat is mooi
De humor, kreeg al een sms of 't een oud-collega was. De meesten daarvan waren wel treurig, maar hem ken ik toch niet...quote:
Zwart-wit foto van een iets te blij jong stel....duikt vast wel binnenkort weer ergens op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
die ontvang ik graag in mijn PM, welke foto is dat dan
Nee, het spijt me. Er gaat geen bel rinkelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die jongen en dat meisje, als je hem ziet dan weet je het vast wel.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een echte vent doet de trap zelf![]()
Dat wat Upstairs gebruikt, verkopen ze nu ook als doe het zelf pakket.
Ik wil wel een foto van onze trap plaatsen hoor. Die heeft mijn man echt super goed gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee joh zo'n trap is echt wel relaxt om te laten doen hoor, dan heb je het ook gewoon echt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |