damn, dast best weinigquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik krijg slechts 10 euro per maand, vandaar dat ik ook geen cd's koop enzo
Dat bestond in mijn tijd nog nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de 4e moet je op maatschappelijke stage gaan enzo, dus dan leer je dat ook
dat klopt iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef Bol_Wan het volgende:
gok dat je nog niet uitgaat dan, anders zou ik het héél knap vinden
vrijwilligerswerk doen, naast schoolquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat bestond in mijn tijd nog nietJezus, ik ben helemaal niet zo oud
bestaat pas een jaar of 3 ofzo..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat bestond in mijn tijd nog nietJezus, ik ben helemaal niet zo oud
Dat had ik in de 3e al (heel leuk zo'n pilotquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de 4e moet je op maatschappelijke stage gaan enzo, dus dan leer je dat ook
Ergens snap ik het nut er wel van maar ergens ben ik ook blij dat ze dat 'in mijn tijd' niet verplicht in 't schoolpakket hadden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk doen, naast school
Ik wil best werken, maar dan gewoon iets waar ik niet met tegenzin heenga. Ik weet wel dat het geen dolle pretbaantjes zijn zonder diploma. Maar voor sommgie dingen ben ik gewoon niet geschikt, dat ga ik mezelf dan ook niet weer aandoen. En vacatures waarvoor je hersens moet hebben zijn bijzonder schaars hierquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ben je lui als je geen tijd hebt om te werken...
Ik zit er wel over te denken om in de vakantie wat te gaan doen, maar dan heb ik daar de tijd voor.
Ehm... Nederland is het enige land waar ze magnetron zeggen tegen dat ding. Alle andere landen ter wereld hebben het over een microgolfoven of iets soortgelijks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een microgolfoven is, maar dat ze dat woord nog gebruikenHet klinkt zo 1960
het scheelt wel om eerst een baan te hebben waar je echt hard moet werken, je gaat misschien de eerste paar keer flink onderuit maar je leert er veel vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:27 schreef alors het volgende:
TT
[..]
Ik wil best werken, maar dan gewoon iets waar ik niet met tegenzin heenga. Ik weet wel dat het geen dolle pretbaantjes zijn zonder diploma. Maar voor sommgie dingen ben ik gewoon niet geschikt, dat ga ik mezelf dan ook niet weer aandoen. En vacatures waarvoor je hersens moet hebben zijn bijzonder schaars hier
Dat dus, ik vind het eigenlijk een beetje betuttelend ook. Je kan ook wel met school 'zomaar' een middag ergens heengaan of iets organiseren voor bepaalde groepen mensen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens snap ik het nut er wel van maar ergens ben ik ook blij dat ze dat 'in mijn tijd' niet verplicht in 't schoolpakket hadden.
Engels: Microwave idd dacht ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... Nederland is het enige land waar ze magnetron zeggen tegen dat ding. Alle andere landen ter wereld hebben het over een microgolfoven of iets soortgelijks.
Kan datquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Maatschappelijke stage![]()
Is bij ons vorig jaar ook gezegd, 20 uur moesten we doen.
Hoeveel heb ik er gedaan? 0.
Werd er gecontroleerd? Nee.
haha, hier hetzelfde.. daarom ben ik ook voor zo'n stage, kon wel een weekje vrij gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Maatschappelijke stage![]()
Is bij ons vorig jaar ook gezegd, 20 uur moesten we doen.
Hoeveel heb ik er gedaan? 0.
Werd er gecontroleerd? Nee.
o god ja, die stage.. 5 dagen in een hoekje gestaan bij de Dixons, kon niks doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:34 schreef borisz het volgende:
Maatschappelijke stage is van na mijn tijd gelukkig.
Had wel een snuffelstage in 5vwo, ook nutteloos. Duurde twee dagen, gevalletje hoi en doei.
"Het waren twee fantastische dagen."quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:34 schreef borisz het volgende:
Had wel een snuffelstage in 5vwo, ook nutteloos. Duurde twee dagen, gevalletje hoi en doei.
Ik liep stage toen bij de haarlem sportpas. Dag 1 was inlezen, beetje de organisatie doornemen etc. Smiddags naar een project toe. Dag 2 was de hele dag voetballen in een grote sporthalquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Het waren twee fantastische dagen."
Bij mij waren het 5 dagen, die ik heb doorgebracht bij een bevriend ICT-bedrijfje. Was nog wel aardig... maar wel erg kort.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:34 schreef borisz het volgende:
Zijn we iets anders van haar gewend dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:43 schreef alors het volgende:
Nee dit vind ik zo'n zeiknummer van Adele
Word ook bijna alleen gedraaid door Cortonquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:47 schreef TheZapster het volgende:
Bombtrack![]()
![]()
![]()
![]()
Eens wat anders dan Killing in the name op 3FM![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:53 schreef Bol_Wan het volgende:
laat Spaceman nu komen, en niet Human *hopen*
Heb het idee dat de SB lijst meer een resultaat is van 'eerst denken, dan doen' en dat hier meer mensen stemmen die bij het promo-riedeltje voor de Hemelse Honderd (dat begint met de eerste tonen van Viva La Vida) meteen gestuurd worden om daarop te stemmen. Niet met opzet bedoeld maar gewoon, eerder geneigd om te stemmen op wat ze voor het laasts, of het vaakst, horen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Toch wel raar, stubru:
Nieuw in de Album 100
74 COLDPLAY Viva la vida
Bij ons is dat nummer 2, raar, erg raar
Daarnaast, 3FM trekt een heel ander publiek dan StuBru. Niet echt vergelijkbaar dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het idee dat de SB lijst meer een resultaat is van 'eerst denken, dan doen' en dat hier meer mensen stemmen die bij het promo-riedeltje voor de Hemelse Honderd (dat begint met de eerste tonen van Viva La Vida) meteen gestuurd worden om daarop te stemmen. Niet met opzet bedoeld maar gewoon, eerder geneigd om te stemmen op wat ze voor het laasts, of het vaakst, horen.
Ontzettend ingewikkeld onjuist geconstrueerde kutzin was dat, Cee.
eens, ondanks die ontzettend ingewikkeld onjuist geconstrueerde kutzinquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het idee dat de SB lijst meer een resultaat is van 'eerst denken, dan doen' en dat hier meer mensen stemmen die bij het promo-riedeltje voor de Hemelse Honderd (dat begint met de eerste tonen van Viva La Vida) meteen gestuurd worden om daarop te stemmen. Niet met opzet bedoeld maar gewoon, eerder geneigd om te stemmen op wat ze voor het laasts, of het vaakst, horen.
maar wel duidelijk, en behoorlijk waarheidsgetrouwquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Het waren twee fantastische dagen."
Yup, Randstad, geloof ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]Is dat niet van een één of andere reclame?
Oef, wordt eventjes luisteren en dan genoodzaakt slootje springen tussen de Beatles en Queen en dan vervolgens na de Eagles als een mallemoer overzappen voordat ik onwel word.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:04 schreef Bol_Wan het volgende:
40 PINK FLOYD THE WALL![]()
41 KANE NO SURRENDER![]()
42 GUNS 'N' ROSES APPETITE FOR DESTRUCTION![]()
43 METALLICA AND JUSTICE FOR ALL![]()
44 WITHIN TEMPTATION MOTHER EARTH![]()
45 EAGLES HOTEL CALIFORNIA![]()
![]()
![]()
46 KEANE HOPES AND FEARS![]()
47 QUEEN INNUENDO![]()
48 LINKIN PARK HYBRID THEORY![]()
49 BEATLES ABBEY ROAD![]()
50 GREEN DAY DOOKIE![]()
![]()
51 MICHAEL JACKSON BAD![]()
redelijk uurtje
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:04 schreef alors het volgende:
Hmm vond RJtoch een prettiger uitzicht dan dit...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit alweer te lang te genieten van stubru, en moet nu van de computer af, dus hallo 3fm, maar doei FOK! en stubru
Dat vind ik ook en ik val nog wel op vrouwenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:04 schreef alors het volgende:
Hmm vond RJtoch een prettiger uitzicht dan dit...
dit dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef alors het volgende:
Ik moet nu bij dit liedje altijd denken aan Stevie Wonder die helemaal emotioneel werd toen hij het zong tijdens de Rock n Roll Hall of Fame 25th anniversary
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en ik val nog wel op vrouwen
Die herdershond?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!middag!
Lang geleden dat ik zo laat ben opgestaan zeg...! Maarja, dat krijg je met zo'n lekker ding naast je in bed he
Hahaha, ja ook.quote:
fappenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Enig idee waar het liedje overgaat ?
Iets over meesters en beren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Enig idee waar het liedje overgaat ?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahaha, ja ook.
Maar ook mn new best friend (oid, snap zelf nog niet helemaal hoe leuk we elkaar nu vinden eigenlijk...) cq onwijs lekker wijf
Ik zit hier met een paar tranen in m'n ogen, ik ben ook zo labiel als een lampekap op een vuilnisbelt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets met schitterend en kippenvel enzo.
Misschien doet ze er 2... Ik kan inmiddels wel redelijk naar Show Must Go On luisteren...quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:24 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom niet Innuendo ipv The Show Must Go On
Deze zongen ze ook tijdens dat American Idol concert Roel, als je een graf had zou je jezelf er twintig keer per minuut in omdraaien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manmanman, wat een geweldig nummer blijft dit toch![]()
![]()
Ohja, heb ik al eens eerder gezienquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef Bol_Wan het volgende:
http://twitpic.com/1n6nus/full
we haalt ze er allemaal uit
Ik vind de Green Day grappig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, heb ik al eens eerder gezienDeze staan er sowieso al in:
Alice in Chains
Smashing Pumpkins
Gorillaz
Scissor Sisters
Blur
Pet Shop Boys
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik mag niet luisteren van de dokter op dit moment.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik mag niet luisteren van de dokter op dit moment.
hahaha echt? Dat heb ik dus meteen alweer verdrongen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormen![]()
dat ja, wat een vreselijk saaie stem, totaal niet DJ-geschiktquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoor haar wel, maar ik luister niet, ze kan me gewoon niet boeien.
Schei uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormen![]()
Ceequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Schei uit.
Ik vind het een grote bak strontherrie dat nog te waardeloos is om in een bouwkeet temidden van 12 vadsige stratenmakers met bouwvakkersdécolleté tijdens een regenbui te worden gedraaid.
Maar ja, ieder z'n meug.
Wel een beetje laat na zo'n 22 jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef Cee het volgende:
Is het beschamend dat ik nu pas doorheb dat die drumriff waarschijnlijk bedoeld is om te lijken op mitrailleur-geschut?
Ja er is hier een dancfestival in de de stadquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:27 schreef alors het volgende:
TT
[..]
Ik wil best werken, maar dan gewoon iets waar ik niet met tegenzin heenga. Ik weet wel dat het geen dolle pretbaantjes zijn zonder diploma. Maar voor sommgie dingen ben ik gewoon niet geschikt, dat ga ik mezelf dan ook niet weer aandoen. En vacatures waarvoor je hersens moet hebben zijn bijzonder schaars hier
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe dat? Meubelboulevard of broken dreams?
inderdaad, alleen 1e nummerquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef Sirolf het volgende:
Volgend uur begint slecht, maar gaat daarna al snel een stuk beter worden.
Ik zie o.a. Pink Floyd, Kyteman, Queen en The Killers staan.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stream stoort hier echt ENORM ineens. Heel raar.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou mijn ontvangst is ook niet best, raar....quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, ze gaat hem alleen halverwege uitzetten, moet kunnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:10 schreef FlorentijnH het volgende:
Pink Floyd![]()
als roosmarijn er maar niet doorheen gaat praten zoals halfuurtje geleden op stubru
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ze gaat hem alleen halverwege uitzetten, moet kunnen.
quote:Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
Free at last, they took your life
They could not take your pride
Jaa mooi, maar het was toch evening, dat zingt ie nu live ook altijd.quote:
Ligt eraan welke tijdzonequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa mooi, maar het was toch evening, dat zingt ie nu live ook altijd.
Ja idd hequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Fleetwood Mac vertellen ze ook steeds hetzelfde verhaal![]()
.
ja, maar ik doe het ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:36 schreef Sirolf het volgende:
En toch moet ik nu aan de muppets-versie denken... is dat erg?
Ehrm, van welke substantie?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef TheZapster het volgende:
Joëlle![]()
Liters en liters zijn er doorheen gegaan bij deze clips
Blijkbaar was iemand me al voor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:47 schreef FlorentijnH het volgende:
sirolf, kun je dit topic nog ff toevoegen op forum.3fmfan.nl?
http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:47 schreef FlorentijnH het volgende:
sirolf, kun je dit topic nog ff toevoegen op forum.3fmfan.nl?
he wat leuk, je kunt het ook zelf doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Maar ik heb het al voor je gedaan
+ 2 behulpzaam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Maar ik heb het al voor je gedaan
Tuurlijk. Dat scheelt mij een hoop werk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
he wat leuk, je kunt het ook zelf doen
Ik gok op alleen Coenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Betwijfel het
. Misschien wel Timoer !
.
Het is dan ook nog behoorlijk veel Killer buiten dan binnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor wat Killers.
Ja ik gokte ook maar wat hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah,. okay! Weinig lullen en veel muziek
Dat kan Sander idd net zo goed thuis blijvenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja ik gokte ook maar wat hoor![]()
Maar begrijpelijk. Er is geen tijd voor de normale programma onderdelen.
Dat kan ie sowieso.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan Sander idd net zo goed thuis blijven>
Briljant iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:07 schreef Waalwijker het volgende:
Vooral dit opbouwende gedeelte is heerlijk
Nee, die was van Daniel Powter.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
volgende zal wel everybody hurts worden, hoop eigenlijk op Bad Day, of was die niet van AFTP?
everybody hurts ?! Pfff ajb niet zeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
volgende zal wel everybody hurts worden, hoop eigenlijk op Bad Day, of was die niet van AFTP?
quote:
Hij is er vast voor de frisse lucht, al is die vast even wennen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat doet hij in de Ardennen? Elk huisje binnenlopen om de WC's vol te lozen?
Dat zal hij ongetwijfeld doen, maar het is ter gelegenheid van een familieweekend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat doet hij in de Ardennen? Elk huisje binnenlopen om de WC's vol te lozen?
schandequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:26 schreef FlorentijnH het volgende:
Museken dit nummer niet dus ben benieuwd. zal vast wel erug goed zijn
herken hem nu wel![]()
Super!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef Waalwijker het volgende:
Willem II in de laatste minuut verloren van Go Ahead
Ik mis inderdaad Greatest Hits 3 en de LP versie van Greatest Hits (1) daar staat trouwens een nummer meer op dan op de CDquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het rijtje Queen bijna compleet.
[ afbeelding ]
Mwah, bij mij heeft het meer te maken dat mijn familie uit Tilburg komtquote:
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, maar dan voor Deventer. Heb daar ook familie zitten en ben ook wel eens naar een wedstrijd van GAE (GAE - FC Groningen) geweest. Maar ben voor Grunnquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, bij mij heeft het meer te maken dat mijn familie uit Tilburg komtAantal keer naar WII toe geweest
Maar mijn hart ligt bij PSV
Dus jij voelt je ook behoorlijk genaaid door Ronnetje Jans?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, maar dan voor Deventer. Heb daar ook familie zitten en ben ook wel eens naar een wedstrijd van GAE (GAE - FC Groningen) geweest. Maar ben voor Grunn
Ja, dat viel niet mee om te accepterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dus jij voelt je ook behoorlijk genaaid door Ronnetje Jans?
Zal wel te lang duren of te heftig zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar niet het beste nummer. Draai dan gvd gewoon Brothers in Arms.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet mee om te accepteren
Me2quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Hveen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh, wie was die knakker die voor Rob inviel? En waarom presenteert Jelmer () het dan niet?
Die zit vast nog in het stadionquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:48 schreef borisz het volgende:
Heeft Timo zich al gemeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |