Schei uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormen![]()
Ceequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Schei uit.
Ik vind het een grote bak strontherrie dat nog te waardeloos is om in een bouwkeet temidden van 12 vadsige stratenmakers met bouwvakkersdécolleté tijdens een regenbui te worden gedraaid.
Maar ja, ieder z'n meug.
Wel een beetje laat na zo'n 22 jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef Cee het volgende:
Is het beschamend dat ik nu pas doorheb dat die drumriff waarschijnlijk bedoeld is om te lijken op mitrailleur-geschut?
Ja er is hier een dancfestival in de de stadquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:27 schreef alors het volgende:
TT
[..]
Ik wil best werken, maar dan gewoon iets waar ik niet met tegenzin heenga. Ik weet wel dat het geen dolle pretbaantjes zijn zonder diploma. Maar voor sommgie dingen ben ik gewoon niet geschikt, dat ga ik mezelf dan ook niet weer aandoen. En vacatures waarvoor je hersens moet hebben zijn bijzonder schaars hier
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe dat? Meubelboulevard of broken dreams?
inderdaad, alleen 1e nummerquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef Sirolf het volgende:
Volgend uur begint slecht, maar gaat daarna al snel een stuk beter worden.
Ik zie o.a. Pink Floyd, Kyteman, Queen en The Killers staan.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stream stoort hier echt ENORM ineens. Heel raar.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou mijn ontvangst is ook niet best, raar....quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, ze gaat hem alleen halverwege uitzetten, moet kunnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:10 schreef FlorentijnH het volgende:
Pink Floyd![]()
als roosmarijn er maar niet doorheen gaat praten zoals halfuurtje geleden op stubru
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |