schandequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:26 schreef FlorentijnH het volgende:
Museken dit nummer niet dus ben benieuwd. zal vast wel erug goed zijn
herken hem nu wel![]()
Super!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef Waalwijker het volgende:
Willem II in de laatste minuut verloren van Go Ahead
Ik mis inderdaad Greatest Hits 3 en de LP versie van Greatest Hits (1) daar staat trouwens een nummer meer op dan op de CDquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het rijtje Queen bijna compleet.
[ afbeelding ]
Mwah, bij mij heeft het meer te maken dat mijn familie uit Tilburg komtquote:
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, maar dan voor Deventer. Heb daar ook familie zitten en ben ook wel eens naar een wedstrijd van GAE (GAE - FC Groningen) geweest. Maar ben voor Grunnquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, bij mij heeft het meer te maken dat mijn familie uit Tilburg komtAantal keer naar WII toe geweest
Maar mijn hart ligt bij PSV
Dus jij voelt je ook behoorlijk genaaid door Ronnetje Jans?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, maar dan voor Deventer. Heb daar ook familie zitten en ben ook wel eens naar een wedstrijd van GAE (GAE - FC Groningen) geweest. Maar ben voor Grunn
Ja, dat viel niet mee om te accepterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dus jij voelt je ook behoorlijk genaaid door Ronnetje Jans?
Zal wel te lang duren of te heftig zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar niet het beste nummer. Draai dan gvd gewoon Brothers in Arms.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet mee om te accepteren
Me2quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Hveen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh, wie was die knakker die voor Rob inviel? En waarom presenteert Jelmer () het dan niet?
Die zit vast nog in het stadionquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:48 schreef borisz het volgende:
Heeft Timo zich al gemeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |