Misschien doet ze er 2... Ik kan inmiddels wel redelijk naar Show Must Go On luisteren...quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:24 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom niet Innuendo ipv The Show Must Go On
Deze zongen ze ook tijdens dat American Idol concert Roel, als je een graf had zou je jezelf er twintig keer per minuut in omdraaien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manmanman, wat een geweldig nummer blijft dit toch![]()
![]()
Ohja, heb ik al eens eerder gezienquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef Bol_Wan het volgende:
http://twitpic.com/1n6nus/full
we haalt ze er allemaal uit
Ik vind de Green Day grappig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, heb ik al eens eerder gezienDeze staan er sowieso al in:
Alice in Chains
Smashing Pumpkins
Gorillaz
Scissor Sisters
Blur
Pet Shop Boys
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik mag niet luisteren van de dokter op dit moment.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik mag niet luisteren van de dokter op dit moment.
hahaha echt? Dat heb ik dus meteen alweer verdrongen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prijst WT de hemel in, dat alle nummers klassiekers zijn en samen één geheel vormen![]()
dat ja, wat een vreselijk saaie stem, totaal niet DJ-geschiktquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoor haar wel, maar ik luister niet, ze kan me gewoon niet boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |