Daar staat alleen nog maar 06.00 uur, ik weet dat er in eerdere berichten achter het tijdstip "Nederlandse tijd" stond.quote:
Aankomst dus inderdaad 06u lokale tijd.quote:8U 0771 21:30:00 / Johannesburg 06:20:00 / Tripoli
3:30 uur om dergelijk nieuws uit Tripoli te krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan is het allemaal hier in Nederland pas erg laat bekend geworden. Vliegtuig stortte rond 6.00 neer, tegen 9.30 werd het hier bekend dat in Tripoli een vliegtuig was neergestort.
Tja... Libie he.... Ze hebben ook meteen de crashsite verziekt voor verder onderzoek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan is het allemaal hier in Nederland pas erg laat bekend geworden. Vliegtuig stortte rond 6.00 neer, tegen 9.30 werd het hier bekend dat in Tripoli een vliegtuig was neergestort.
Het eerste topic was van 09.17quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan is het allemaal hier in Nederland pas erg laat bekend geworden. Vliegtuig stortte rond 6.00 neer, tegen 9.30 werd het hier bekend dat in Tripoli een vliegtuig was neergestort.
De horizontale snelheid was veel groter dan de verticale. Lijkt me dat je dan juist geen krater verwacht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 06:20 schreef donquixote het volgende:
ik blijf zeggen:
ik zie geen krater, alleen maar stukjes..
dus moet al in de lucht zijn gebeurd
Verziekt? Er is een jongen levend gevonden, ik hoop dat ze heel goed hebben gekeken of er nog meer mensen het misschien hebben gehaald. Dat het niet zo is weten we nu maar dat was toen nog niet bekend natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja... Libie he.... Ze hebben ook meteen de crashsite verziekt voor verder onderzoek.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef Disana het volgende:
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wat-is-de-tijd-in/libie/tripoli/
Ze hebben daar dezelfde tijd als hier (net als Zuid-Afrika). Tenzij ik me heel sterk vergis.
http://www.ad.nl/ad/nl/24(...)al-mogelijk-67.dhtmlquote:'Nederlands dodental mogelijk 67'
TRIPOLI - In het vliegtuig dat woensdag in Tripoli (Libië) neerstortte zaten mogelijk 68 Nederlanders. Volgens een ingewijde uit de reiswereld, direct betrokken bij reisorganisators Kras en Stip Reizen, ligt het dodental rond de ramp op 67. Zo waren volgens hem 61 mensen officieel ingecheckt en was er nog één Nederlander privé ingestapt.
Daarnaast ging volgens de betrokkene in de Telegraaf, op het allerlaatste moment nog een gezin van in totaal vijf mensen aan boord van het rampvliegtuig. Dat zou betekenen dat het dodental van de vliegramp bij Tripoli in totaal op 67 komt.
Inderdaad. Nietsvermoedend in het vliegtuig gestapt om weer naar huis te gaan. Bah...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ze liggen op dezelfde lijn. Die mensen waren dus vroeg aan het vliegen.
Ik kots er echt vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef kawotski het volgende:
De media smullen.. er kunnen ze maar niet genoeg Nederlanders aan boord hebben gezeten..
Verziekt ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verziekt? Er is een jongen levend gevonden, ik hoop dat ze heel goed hebben gekeken of er nog meer mensen het misschien hebben gehaald. Dat het niet zo is weten we nu maar dat was toen nog niet bekend natuurlijk.
Ik vind het best veel tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:19 schreef VancouverFan het volgende:
3:30 uur om dergelijk nieuws uit Tripoli te krijgen.
Vind ik wel meevallen hoor.
Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt. Of denk jij dat zo'n vliegtuig gaat stuiteren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
De horizontale snelheid was veel groter dan de verticale. Lijkt me dat je dan juist geen krater verwacht.
En op die van STIP staat 06.00 plaatselijke tijdquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op de website van KRAS staat trouwens 08.00 uur Nederlandse tijd
http://www.kras.nl/vakantie/cco.htm?SplashPageDetails=true&IncidentId=274
Ze liepen met veel te veel mensen op die crashsite rond te banjeren en onderdelen op te pakken en te verplaatsen.quote:
Ik denk dat je nauwelijks een krater maakt. Het ding explodeert en valt in duizenden stukjes uiteen. Het is maar blik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt. Of denk jij dat zo'n vliegtuig gaat stuiteren?
Wat voor een ondergrond was het in Tripoli? Het maakt natuurlijk ook wel uit of het een zachte grond of harde grond was.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt. Of denk jij dat zo'n vliegtuig gaat stuiteren?
Ja, we hebben het natuurlijk niet over een enorme krater, maar eerder een flinke zwarte kuil. In Pennsylvania kon je dat duidelijk zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat je nauwelijks een krater maakt. Het ding explodeert en valt in duizenden stukjes uiteen. Het is maar blik.
Hoe groot was de krater in Pennsylvania? Dat ding is op volle snelheid de grond in gevlogen.
Want bij een harde ondergrond stuitert ie wel? Geloof me, een vliegtuig is echt niet zo stevig dat dat wat uitmaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat voor een ondergrond was het in Tripoli? Het maakt natuurlijk ook wel uit of het een zachte grond of harde grond was.
Zwarte dozen zoeken, kijken of er nog meer overlevenden waren, persoonsbewijzen zoeken om de identiteit vast te stellen, hoe had je dit dan willen aanpakken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ze liepen met veel te veel mensen op die crashsite rond te banjeren en onderdelen op te pakken en te verplaatsen.
Ik neem aan dat bedoeld wordt dat een harde ondergrond een minder diepe krater tot gevolg zal hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Want bij een harde ondergrond stuitert ie wel? Geloof me, een vliegtuig is echt niet zo stevig dat dat wat uitmaakt.
Nou, en dit ging vloog waarschijnlijk langzamer, vloog horizontaal, brak over een groter gebied uiteen, en sowieso ik heb geen volledig beeld van de crashsite gezien, dus misschien zijn die kuilen er wel? Ik vind het allemaal niet zo vreemd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, we hebben het natuurlijk niet over een enorme krater, maar eerder een flinke zwarte kuil. In Pennsylvania kon je dat duidelijk zien.
Ik lees het juist andersom. Dat er een dokter is geweest die had gezegd dat hij in kritieke toestand is, maar dat er nu mensen met hem zelfs al gesproken hebben dat hij het naar omstandigheden redelijk maakt. En dat het 'kritiek' dus nu juist wordt tegengesproken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:42 schreef Arcee het volgende:
'Overlevende in kritieke toestand'
Beetje een warrig bericht eigenlijk, maar het lijkt er toch op dat ze bedoelen dat hij zich nu in kritieke toestand bevindt.
Het ging toch om de kuil. Jij denkt nu even te kunnen zeggen of er een kuil / gat is dat bij de omstandigheden hoor. Dan moet je ook weten wat voor een ondergrond er was en of het wel makkelijk is om daar een kuil te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Want bij een harde ondergrond stuitert ie wel? Geloof me, een vliegtuig is echt niet zo stevig dat dat wat uitmaakt.
Precies, dus maakt-ie bij grote horizontale snelheid ook niet gauw een (grote) krater.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Lightning_NL het volgende:
Want bij een harde ondergrond stuitert ie wel? Geloof me, een vliegtuig is echt niet zo stevig dat dat wat uitmaakt.
De kop is net veranderd in 'Berichten tegenstrijdig over toestand Ruben', dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik lees het juist andersom. Dat er een dokter is geweest die had gezegd dat hij in kritieke toestand is, maar dat er nu mensen met hem zelfs al gesproken hebben dat hij het naar omstandigheden redelijk maakt. En dat het 'kritiek' dus nu juist wordt tegengesproken.
Als die kuilen er al zouden zijn, zou je niet zoveel losse kleine onderdelen over het hele gebied verspreid hebben liggen............quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, en dit ging vloog waarschijnlijk langzamer, vloog horizontaal, brak over een groter gebied uiteen, en sowieso ik heb geen volledig beeld van de crashsite gezien, dus misschien zijn die kuilen er wel? Ik vind het allemaal niet zo vreemd.
Dat is wel bekend, alleen hebben ze de namen nog niet vrijgegeven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Er komt een WK in Zuid Afrika, potentieel doelwit voor terroristen en de Zuid Afrikanen weten niet eens een passagierslijst te produceren.
Er lijkt me niet aan te tornen, vermoedelijk willen ze eerst van alle mensen de identiteit vaststellen en de families op de hoogte brengen. Dan horen we misschien wel wie er in het vliegtuig zat.quote:Passagiers
Het toestel bevatte 104 inzittenden, waarvan 93 passagiers en 11 bemanningsleden. Daarvan hadden 42 passagiers als eindbestemming Düsseldorf, 32 passagiers vlogen door naar Brussel.
Zeven passagiers hadden als eindbestemming Londen Gatwick, 1 passagier vloog door naar Parijs, elf passagiers hadden als eindbestemming Tripoli.
Het ging me helemaal niet om de kuil...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het ging toch om de kuil. Jij denkt nu even te kunnen zeggen of er een kuil / gat is dat bij de omstandigheden hoor. Dan moet je ook weten wat voor een ondergrond er was en of het wel makkelijk is om daar een kuil te maken.
bij geen enkele vliegramp zijn ze snel met dit soort gegevens, denk bijvoorbeeld aan turkish airlines vorig jaar hier in nederland ...., ook toen duurde het enkele dagenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Er komt een WK in Zuid Afrika, potentieel doelwit voor terroristen en de Zuid Afrikanen weten niet eens een passagierslijst te produceren.
Minder chaotisch en meer georganiseerd, zoals een geciviliseerd land dat zou doen. Mja, misschien zie jij dat verschil niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zwarte dozen zoeken, kijken of er nog meer overlevenden waren, persoonsbewijzen zoeken om de identiteit vast te stellen, hoe had je dit dan willen aanpakken?
Ik vermoed dat bepaalde onderdelen, met name de motoren, net even een andere uitwerking hebben op de grond dan het frame. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat het bestaan van kuilen door de impact niet uitsluit dat er grote gedeeltes van het vliegtuig verspreid zijn over een groot gebied.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als die kuilen er al zouden zijn, zou je niet zoveel losse kleine onderdelen over het hele gebied verspreid hebben liggen............
Krater dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het ging me helemaal niet om de kuil...
Of er echt een flinke krater komt is afhankelijk van het soort ondergrond.quote:Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt.
Er was dus idd een zandstorm en er zijn nu Nederlandse experts ter plaatse.quote:Identificatieteam aangekomen in Tripoli
Een speciaal vliegtuig van Buitenlandse Zakan vertrekt vanaf Rotterdam Airport richting Tripoli
NOS Update: donderdag 13 mei 2010, 09:49
Een Nederlands forensisch team is aangekomen Tripoli om slachtoffers van de vliegramp te identificeren. Het team reisde met een regeringstoestel, dat vanochtend vroeg van Rotterdam Airport vertrok.
Het was de bedoeling dat het toestel gisteravond zou vertrekken, maar door een zandstorm in Libië moest dat worden uitgesteld.
De zes leden van het team moeten ter plaatse de situatie verkennen voordat ze aan de slag kunnen, zegt woordvoerder Ed Kraszewski van het Landelijk Team Forensische Opsporing.
Vraag is bijvoorbeeld of de Nederlanders de enige forensische deskundigen op de rampplek zijn. "Als dat zo is zouden we het verzoek kunnen krijgen of we alle slachtoffers willen identificeren. In dat geval moeten we meer mensen naar Libië sturen."
Bezoek
Het is zaak om zo snel mogelijk te beginnen, zegt Kraszewski. "Tijd is belangrijk voor de nabestaanden. Zij willen dat de identiteit van hun dierbaren bekend wordt en dat die zo spoedig mogelijk naar Nederland komen."
Het identificatieproces begint met het "beschrijven van de stoffelijke resten". Daarbij gaat het om bijzondere kenmerken als littekens, tatoeages en de gebitstatus. Als het mogelijk is worden ook vingerafdrukken genomen.
Tegelijkertijd gaan in Nederland rechercheurs op bezoek bij nabestaanden om gegevens te verzamelen. "Zo krijgen we twee dossiers die we gaan proberen te matchen."
Honderd procent
Dat is volgens Kraszewski de reden dat het ministerie van Buitenlandse Zaken nabestaanden aanraadt om niet naar Tripoli te vliegen. "Dat zou oponthoud betekenen en daar zijn de nabestaanden niet bij gebaat."
Het forensisch team werkt aan de hand van een internationaal protocol dat is opgesteld door Interpol. "Dat protocol is zodanig gemaakt dat we voor honderd procent zekerheid kunnen gaan. Dat moet ook, want je kunt het maar één keer goed doen. Je moet er niet aan denken dat je een overschot bij de verkeerde nabestaanden aflevert."
tja en Hugo Borst moet zo reageren omdat hij betaalt wordt voor zijn cynische gedrag. Daar waar Jan Smit wordt geacht geschokt te reageren omdat hij betaalt wordt voor zijn burgerlijke gedrag. En zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef Fredo55 het volgende:
Hugo Borst had gelijk gisteravond.
http://www.dumpert.nl/med(...)en_fuck_schelen.html
Zou hij al weten dat zijn ouders en broer er niet meer zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Arcee het volgende:
Overlevende glimlachte toen zijn familie binnenkwam.
Tssk, wat doe jij arrogant zeg, minder chaotisch? Was jij ter plaatse? Wat een onzin, ik vind dat ze het netjes aanpakken en iedereen toelaat die eventueel kan helpen. Dat ze het anders aanpakken dan hier wil niet zeggen dat het verkeerd of nalatig is:quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Minder chaotisch en meer georganiseerd, zoals een geciviliseerd land dat zou doen. Mja, misschien zie jij dat verschil niet.
quote:Political News
A passenger plane has crashed at Tripoli airport, killing more than 100 people on board, Libyan officials say. 2010-05-12
The Afriqiyah Airways flight from Johannesburg had been due arrive at 0400 GMT. The plane crashed as it attempted to land, the airline said.
Officials say 93 passengers and 11 crew were on board the Airbus 330. They are said to be of various nationalities, including British and South African.
The sole survivor was a Dutch child, a Libyan minister said.
The Dutch foreign ministry has said a number of Dutch nationals were on board, AFP news agency reported.
map
Some passengers on board had been due to connect with flights for Europe.
The 11 crew member were all thought to be Libyan nationals, an employee said.
Afriqiyah Airways later said on its website that Flight 8U771 had an accident during landing at Tripoli airport.
Britain's Foreign and Commonwealth Office said said it was "aware of reports that there were British nationals on board the flight, but this has not been confirmed".
"We are urgently investigating. A consular team from the British Embassy are on their way to the airport. Consular staff in Tripoli are urgently seeking further details," it said.
'Totally disintegrated'
Libya's state TV showed footage of a field scattered with pieces of plane debris, and police and rescuers walking with surgical masks and gloves.
The cause of the crash was not immediately known. Some reports suggest the plane crashed very close to the runway.
"It exploded on landing and totally disintegrated," a Libyan security official told AFP.
The BBC's Rana Jawad in Tripoli says that the airport is currently sealed off and ambulances have been going back and forth to the airport.
Our correspondent adds that the weather has been sunny and clear over the past few days.
Afriqiyah Airways is a Libyan airline that was founded in 2001.
{BBC}
Niet bang om hand in eigen boezem te steken en bovendien alle medewerking.quote:Business News
Afriqiyah Flight 771 crash release. 2010-05-12
We are very sorry to announce the tragic loss of Afriqiyah airways flight 8u 771 from Johannesburg in an accident during landing at Tripoli international airport at 04:00 UTC. (06:00 am Tripoli time) today Wednesday 12 may. We extend our deepest sympathy to the families and friends of the victims the search and rescue mission has now been completed and casualties have been moved to various hospitals. the secretariat of health will issue a statement on the condition of those casualties.
Our prime objective is to prevent accidents from happening and every effort is being done address any failure in our safety management system. at this moment we cannot speculate further and will relay to you all factual information as we receive them.
Parties seeking information on passengers should contact
{afriqiyah.aero}
Ja, laat hem maar gaan, is vast zo'n vliegtuigspotter dat denkt dat hij helikopterpiloot is ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tssk, wat doe jij arrogant zeg, minder chaotisch? Was jij ter plaatse? Wat een onzin, ik vind dat ze het netjes aanpakken en iedereen toelaat die eventueel kan helpen. Dat ze het anders aanpakken dan hier wil niet zeggen dat het verkeerd of nalatig is:
http://www.libyaonline.com/news/details.php?id=13466
[..]
Dan zou hij toch juist blij zijn familie te zien?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zou hij al weten dat zijn ouders en broer er niet meer zijn?
Alsof dat elkaar zou tegensprekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef ASroma het volgende:
sowieso mensen die Libië afdoen als bananenrepubliekRijkste land van Afrika
![]()
Het is een stinkend stuk stront tussen andere stukken stront die nog net iets harder stinken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
geeft gewoon aan dat ze toch wel iets goed doen.
Kwestie van geluk: olie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
geeft gewoon aan dat ze toch wel iets goed doen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is een stinkend stuk stront tussen andere stukken stront die nog net iets harder stinken.
Volgens de Telegraaf is zij tevens de voormalige zangeres van meidengroep WOWquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef Felixa het volgende:
Ook een Zeeuwse moeder omgekomen:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)euws-slachtoffer.ece
http://www.misalsa.nl/
Waar de fuck heb je het over? Het kan me geen fluit schelen dat het arm of rijk is, het gaat erom dat het een Islamistisch randmongolen-staatje is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
Nee het zal inderdaad niet voldoen aan jouw ideaal plaatje met MAC book-flatscreen tv-ikea inrichting-en over betaalde kantoorbaan
Je hebt gelijk, maakt ook niet uit. Zijn arogante toontje en neerbuigend gedrag schoten me in het verkeerde keelgat, het is eigenlijk ook geen reactie waard idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Ja, laat hem maar gaan, is vast zo'n vliegtuigspotter dat denkt dat hij helikopterpiloot is ofzo
goed zullen we het hier maar bij latenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Het kan me geen fluit schelen dat het arm of rijk is, het gaat erom dat het een Islamistisch randmongolen-staatje is.
Libië heeft volgens mij het meeste olie, maar het is inderdaad zo dat andere landen die ook olie hebben andere problemen hebben. Libië is letterlijk weinig meer dan een zandbak met een zandbakdictator die de dienst uitmaakt, daar is het een kwestie van zoeken, boren en transporteren, klaar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
meerdere landen in Afrika hebben grote olievelden, toch doen die het lang niet zo goed.
Hij is toch (wannabe?) luchtmachtvlieger? Arrogantie en neerbuigendheid horen dan bij de functie lijkt me.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maakt ook niet uit. Zijn arogante toontje en neerbuigend gedrag schoten me in het verkeerde keelgat, het is eigenlijk ook geen reactie waard idd.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
goed zullen we het hier maar bij latenPVV is helemaal rechts aankruisen op 9 juni he niet vergeten.
en dat ondanks jarenlange sancties van de vnquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Libië heeft volgens mij het meeste olie, maar het is inderdaad zo dat andere landen die ook olie hebben andere problemen hebben. Libië is letterlijk weinig meer dan een zandbak met een zandbakdictator die de dienst uitmaakt, daar is het een kwestie van zoeken, boren en transporteren, klaar.
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef kahaarin het volgende: Ik vind dit ook erg netjes:
[..]
Niet bang om hand in eigen boezem te steken en bovendien alle medewerking.
Islamisme slaat op een zekere vorm van politiek-betrokken Islam, in de meest gebruikelijke zin, en hoewel Libië uiteraard een islamitische bevolking heeft en de regering soms de beste vriend van de Islam is, is het in werkelijkheid gewoon een militaire dictatuur, zoals er honderden van zijn geweest in het Midden-Oosten, Afrika, Zuid-Amerika, Azië en ook Europa.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Het kan me geen fluit schelen dat het arm of rijk is, het gaat erom dat het een Islamistisch randmongolen-staatje is.
Wat een zooiquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
op geenstijl een mega grote foto van het terrein.....
Is zeer uitgebreid in het nieuws geweest; het was een tussenstop vanuit Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
overstappen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
In Afrika is het nu net na de zomer. En Nederlanders gaan gewoon het hele jaar door op vakantie. Misschien een verlengde mei vakantie in dit geval.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
Zoveel mensen reizen buiten het hoogseizoen, juist met dit soort groepsreizen. Dat is goedkoper. En daar is het ook in hun winter niet echt koud.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
Daarom, ik denk dat ze er niet bij gebaat zijn om te proberen alles onder het vloerkleed te vegen. Om naar Libië te kijken met westerse ogen is een beetje te simpel, ik vind dat ze het netjes oplossen zo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
Ik denk dat binnen enkele dagen er toch wel een paar verklaringen van het ventje zullen komen, zodra hij een beetje helder is gaan ze zulke dingen in het belang van het onderzoek toch zsm aan hem vragen denk ik....quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:48 schreef Gia het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat jochie kan vertellen over het gebeurde. Heeft men het aan zien komen? Werd er iets omgeroepen? Ook die zwarte doos zal daar nog wel wat duidelijkheid over scheppen.
NOS journaal meldt dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:03 schreef StephanL het volgende:
70 nederlandse doden zegt BuZa volgens RTL.
Afrikaanse namen lijken soms best veel op Nederlandse namen dus dat zal ook wel driedubbel gecheckt zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
waarschijnlijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:
... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
Misschien heeft het ermee te maken dat het een goedkope vlucht was ..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef VancouverFan het volgende:
Bizar dat er zoveel Nederlanders in dat ene vliegtuig zitten. Als het groepsreizen zijn tikt het natuurlijk snel aan. Maar daarnaast nog eens 9 Nederlanders terwijl het niet eens een rechtstreeks vlucht naar Nederland was.
Checken, checken, checken... Ze moeten echt heel zeker zijn voordat ze iets naar buiten brengen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:
... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Knallert het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat het een goedkope vlucht was ..
Denk maar niet dat al die prijsvechters alleen Nederlanders vervoerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landen
In zekere zin wel ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landen
Zal wel meevallen. Kan zijn dat er voor die vlucht via bepaalde NL reisbureaus veel reclame is gemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |