Islamisme slaat op een zekere vorm van politiek-betrokken Islam, in de meest gebruikelijke zin, en hoewel Libië uiteraard een islamitische bevolking heeft en de regering soms de beste vriend van de Islam is, is het in werkelijkheid gewoon een militaire dictatuur, zoals er honderden van zijn geweest in het Midden-Oosten, Afrika, Zuid-Amerika, Azië en ook Europa.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Het kan me geen fluit schelen dat het arm of rijk is, het gaat erom dat het een Islamistisch randmongolen-staatje is.
Wat een zooiquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
op geenstijl een mega grote foto van het terrein.....
Is zeer uitgebreid in het nieuws geweest; het was een tussenstop vanuit Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij zeldzaam dat dit al zo snel gezegd wordt.
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
overstappen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar wat ik mij nu afvraag, en sorry als die vraag al gesteld en beantwoord is, wat deden zoveel Nederlanders daar? Het is niet echt vakantie seizoen. Was er iets bijzonders daar oid?
In Afrika is het nu net na de zomer. En Nederlanders gaan gewoon het hele jaar door op vakantie. Misschien een verlengde mei vakantie in dit geval.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoveel mensen reizen buiten het hoogseizoen, juist met dit soort groepsreizen. Dat is goedkoper. En daar is het ook in hun winter niet echt koud.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat ze er niet bij gebaat zijn om te proberen alles onder het vloerkleed te vegen. Om naar Libië te kijken met westerse ogen is een beetje te simpel, ik vind dat ze het netjes oplossen zo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik denk dat binnen enkele dagen er toch wel een paar verklaringen van het ventje zullen komen, zodra hij een beetje helder is gaan ze zulke dingen in het belang van het onderzoek toch zsm aan hem vragen denk ik....quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:48 schreef Gia het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat jochie kan vertellen over het gebeurde. Heeft men het aan zien komen? Werd er iets omgeroepen? Ook die zwarte doos zal daar nog wel wat duidelijkheid over scheppen.
NOS journaal meldt dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:03 schreef StephanL het volgende:
70 nederlandse doden zegt BuZa volgens RTL.
Afrikaanse namen lijken soms best veel op Nederlandse namen dus dat zal ook wel driedubbel gecheckt zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
waarschijnlijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:
... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
Misschien heeft het ermee te maken dat het een goedkope vlucht was ..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef VancouverFan het volgende:
Bizar dat er zoveel Nederlanders in dat ene vliegtuig zitten. Als het groepsreizen zijn tikt het natuurlijk snel aan. Maar daarnaast nog eens 9 Nederlanders terwijl het niet eens een rechtstreeks vlucht naar Nederland was.
Checken, checken, checken... Ze moeten echt heel zeker zijn voordat ze iets naar buiten brengen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Re het volgende:
... vandaar misschien dat die passagierslijsten zolang op zich lieten wachten?
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Knallert het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat het een goedkope vlucht was ..
Denk maar niet dat al die prijsvechters alleen Nederlanders vervoerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders dan echt zoveel gieriger dan andere landen
In zekere zin wel ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Kan zijn dat er voor die vlucht via bepaalde NL reisbureaus veel reclame is gemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |