Daar staat alleen nog maar 06.00 uur, ik weet dat er in eerdere berichten achter het tijdstip "Nederlandse tijd" stond.quote:
Aankomst dus inderdaad 06u lokale tijd.quote:8U 0771 21:30:00 / Johannesburg 06:20:00 / Tripoli
3:30 uur om dergelijk nieuws uit Tripoli te krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan is het allemaal hier in Nederland pas erg laat bekend geworden. Vliegtuig stortte rond 6.00 neer, tegen 9.30 werd het hier bekend dat in Tripoli een vliegtuig was neergestort.
Tja... Libie he.... Ze hebben ook meteen de crashsite verziekt voor verder onderzoek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan is het allemaal hier in Nederland pas erg laat bekend geworden. Vliegtuig stortte rond 6.00 neer, tegen 9.30 werd het hier bekend dat in Tripoli een vliegtuig was neergestort.
Het eerste topic was van 09.17quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
De horizontale snelheid was veel groter dan de verticale. Lijkt me dat je dan juist geen krater verwacht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 06:20 schreef donquixote het volgende:
ik blijf zeggen:
ik zie geen krater, alleen maar stukjes..
dus moet al in de lucht zijn gebeurd
Verziekt? Er is een jongen levend gevonden, ik hoop dat ze heel goed hebben gekeken of er nog meer mensen het misschien hebben gehaald. Dat het niet zo is weten we nu maar dat was toen nog niet bekend natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja... Libie he.... Ze hebben ook meteen de crashsite verziekt voor verder onderzoek.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef Disana het volgende:
http://www.wereldtijd-zoeker.nl/wat-is-de-tijd-in/libie/tripoli/
Ze hebben daar dezelfde tijd als hier (net als Zuid-Afrika). Tenzij ik me heel sterk vergis.
http://www.ad.nl/ad/nl/24(...)al-mogelijk-67.dhtmlquote:'Nederlands dodental mogelijk 67'
TRIPOLI - In het vliegtuig dat woensdag in Tripoli (Libië) neerstortte zaten mogelijk 68 Nederlanders. Volgens een ingewijde uit de reiswereld, direct betrokken bij reisorganisators Kras en Stip Reizen, ligt het dodental rond de ramp op 67. Zo waren volgens hem 61 mensen officieel ingecheckt en was er nog één Nederlander privé ingestapt.
Daarnaast ging volgens de betrokkene in de Telegraaf, op het allerlaatste moment nog een gezin van in totaal vijf mensen aan boord van het rampvliegtuig. Dat zou betekenen dat het dodental van de vliegramp bij Tripoli in totaal op 67 komt.
Inderdaad. Nietsvermoedend in het vliegtuig gestapt om weer naar huis te gaan. Bah...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ze liggen op dezelfde lijn. Die mensen waren dus vroeg aan het vliegen.
Ik kots er echt vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef kawotski het volgende:
De media smullen.. er kunnen ze maar niet genoeg Nederlanders aan boord hebben gezeten..
Verziekt ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verziekt? Er is een jongen levend gevonden, ik hoop dat ze heel goed hebben gekeken of er nog meer mensen het misschien hebben gehaald. Dat het niet zo is weten we nu maar dat was toen nog niet bekend natuurlijk.
Ik vind het best veel tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:19 schreef VancouverFan het volgende:
3:30 uur om dergelijk nieuws uit Tripoli te krijgen.
Vind ik wel meevallen hoor.
Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt. Of denk jij dat zo'n vliegtuig gaat stuiteren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
De horizontale snelheid was veel groter dan de verticale. Lijkt me dat je dan juist geen krater verwacht.
En op die van STIP staat 06.00 plaatselijke tijdquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op de website van KRAS staat trouwens 08.00 uur Nederlandse tijd
http://www.kras.nl/vakantie/cco.htm?SplashPageDetails=true&IncidentId=274
Ze liepen met veel te veel mensen op die crashsite rond te banjeren en onderdelen op te pakken en te verplaatsen.quote:
Ik denk dat je nauwelijks een krater maakt. Het ding explodeert en valt in duizenden stukjes uiteen. Het is maar blik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Denk eens logisch na. Ik denk dat je met een impact hoek van 20 graden al een flinke krater maakt. Of denk jij dat zo'n vliegtuig gaat stuiteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |