abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81371549
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 07:34 schreef Krantenman het volgende:
Tja, ik weet niet in hoeverre het waar is, want ooggetuigenverslagen zijn vaak onbetrouwbaar, maar goed:
[..]

http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100513_006
Er lag inderdaad wel een auto bij het wrak die 'geramd' leek.
pi_81371563
tvp
pi_81371819
quote:
Clues to the cause of the Libya plane crash

Photos already offer clues to the cause of the Afriqiyah Airways Libyan plane crash Wednesday, says an aviation safety expert. And some are asking, why is a 10-year-old Dutch boy the sole survivor?

Johannesburg
A 10-year old Dutch boy was the sole survivor in Wednesday's crash of an Afriqiyah Airways Airbus A330-200 in Libya. The aircraft's black boxes - the flight data recorders - have been found, which should help investigators determine the cause of the crash.

An official report as to why the Airbus A330-200 came up short of the runway in Tripoli may be months away. But there are already clues to what might have happened in the photographs from the crash scene, says Bill Waldock, a professor of safety science and director of the Robertson Aeronautical Accident Investigation Laboratory at Embry-Riddle Aeronautical University in Prescott, Ariz.

“The wreckage looks a lot like the [1985] Delta L-1011 crash in Dallas-Fort Worth,” Mr. Waldock says. “The wreckage is scattered on both sides of slide path, suggesting a shallow angle of descent, about 3 to 4 degrees. There also isn’t a lot of fire damage from what I can see, which is what you would expect at the end of a flight.”
Also, the tail section is nearly intact, he adds, while the front of the plane was nearly disingegrated, something that occurs when a plane lands short of the runway. “If there was any fog, that could complicate things,” Waldock says. “Tripoli doesn’t have the best in the way of landing aids, so if you get fog it could obscure or even give the visual illusion that makes you think you are further away than you really are.”

Libyan authorities have already ruled out a terrorist attack.

One aviation blog, including comments from aviation professionals from around the world, also noted similarities to the Delta Flight 191 crash in 1985, as well as reports that the Afriqiyah Airways aircraft had made more than one pass at the runway. Another observed that landing on that particular runway at sunrise, the pilot may have had reduced visibility due to glare or a sandstorm:

"Word has it that they were on the RWY 09 approach, which is a non-precision NDB approach directly into the sunrise at that time. The METAR reports haze, (which may possibly be due to sandstorm activity). Under the circumstances they could have been in IMC conditions on final without glideslope guidance."

“An A330-200 is a sophisticated plane, but it is only as good as what is on the ground in terms of landing aids,” says Waldock.

How did the child survive?

A 13-year-old girl was the only survivor of a Yemeni Airbus 310 that crashed last June near the Comoros islands. With the young boy, now hospitalized but in stable condition in Tripoli, as the sole survivor of this crash, some are asking, "why did these children survive?"

Waldock says that each crash is different, but it’s possible that the mere fact of the child’s smaller size within an adult-sized seat may have protected the 10-year-old boy in the Afriqiyah Airways aircraft from the impact of the crash. “Often it’s simply because they’re a lot smaller and lighter, and if a seat separates from the plane and goes tumbling, he’s simply smaller” and more protected by the frame of the seat than an adult would be, he says.

bron


pi_81371976
Het mooie is nog wel dat de Nederlandse media doen alsof er een nieuwe 911 is gebeurd, maar gezien het aantal topics hier interesseert het de gemiddelde Nederlander vrij weinig
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:09:46 #55
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81372002
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 06:20 schreef donquixote het volgende:
opgeleverd aug 2009, start operationeel sept 2009.
1600 vlieguren

dan zijn er nog geen grote beurt services aan de machine aan de orde.

ik blijf zeggen:
ik zie geen krater, alleen maar stukjes..
dus moet al in de lucht zijn gebeurd

ik denk dat onderhoud niet eens nog relevant is,
te nieuw toestel.
en ik kan me geen piloot actie bedenken die dit kan veroorzaken, behalve een flip-over..
ach, onzin, dit was disintegration al voor de grond werd geraakt
het weer was ook niet slecht

hoe je het ook wendt of keert,
er was die cockpit melding van explosie en vraag om ambulances bij landing..
daarna is iets helemaal verkeerd gegaan..

young boy Ruben gaat ook informatie geven.
Gott, je geeft dat jong mens wel iets erg zwaars te dragen..

blijft staan: geen krater, alleen maar stukjes vliegtuig!
Allemaal erg vreemd, hoop dat de 'black box' iets duidelijk maakt.
Ik ben gek op complotten maar de insinuaties moeten wel van een redelijk capabel persoon komen. Dit is weer treurigheid ten top: de mondige burger
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:33:48 #56
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81372244
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Shoombak het volgende:
Het mooie is nog wel dat de Nederlandse media doen alsof er een nieuwe 911 is gebeurd, maar gezien het aantal topics hier interesseert het de gemiddelde Nederlander vrij weinig
Tsja, er is nu eenmaal niet zoveel nieuws te melden op dit moment..
pi_81372262
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 09:36:51 #58
163650 Greys
pi_81372272
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 07:34 schreef Krantenman het volgende:
Tja, ik weet niet in hoeverre het waar is, want ooggetuigenverslagen zijn vaak onbetrouwbaar, maar goed:
[..]

http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100513_006
Die kerel die gisteren zei ooggetuige te zijn geweest zei juist weer duidelijk te hebben gezien dat er in de lucht al een steekvlam was, en wat later vlak boven de grond een grotere explosie.
Dat zou wat mij betreft aannemelijker klinken dan het door de gebouwen heen ploegen, want daarvoor moet het vliegtuig dan nog aardig heel zijn geweest (anders 'ploeg' je niet door gebouwen heen) toen het neer kwam en zouden al die brokstukjes ook allemaal in en rond die gebouwen moeten liggen, ipv op een aardig vrij gebied. Lijkt mij hoor, maar ik ben net zo min een expert
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:41:28 #59
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_81372340
Wanneer wordt die passagierslijst bekend gemaakt? Dat hoeft toch niet zo lang te duren?
Hier staat ook nog niets : http://www.afriqiyah.aero/news/7-afriqiyah-flight-771-crash.html
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_81372374
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100513_008

Ze weten nu al wat meer over de nationaliteiten van de inzittende passagiers. Er zat trouwens ook een Belg in, en verder zijn er 58 nederlanders dood. De toestand van het 10-of 8 jarig jongentje is stabiel

RIP voor alle gestorven passagiers
Are you from the Illuminati? No,of course not, that's an illusion
We gaan er allemaal aan in 2012, oei jaah
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 09:43:57 #61
163650 Greys
pi_81372378
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer wordt die passagierslijst bekend gemaakt? Dat hoeft toch niet zo lang te duren?
Hier staat ook nog niets : http://www.afriqiyah.aero/news/7-afriqiyah-flight-771-crash.html
Wanneer alle nabestaanden zijn ingelicht, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81372400
quote:
Godsamme zeg... Daar zijn er een paar klaargekomen toen ze die titels maakten....
Leaf
pi_81372437
Die staartvin ligt er trouwens hetzelfde bij als de Turkish Airlines crash

  donderdag 13 mei 2010 @ 09:52:48 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81372507
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer wordt die passagierslijst bekend gemaakt? Dat hoeft toch niet zo lang te duren?
Hier staat ook nog niets : http://www.afriqiyah.aero/news/7-afriqiyah-flight-771-crash.html
Hoezo zouden wij moeten weten wie er op de passagierslijst stonden??
Ik snap dat niet helemaal, wil je bevestiging dat de naam van de buurvrouw van de tante van de stiefzus van het neefje van je vriendin op de lijst staat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81372549
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik ben gek op complotten maar de insinuaties moeten wel van een redelijk capabel persoon komen. Dit is weer treurigheid ten top: de mondige burger
Hij heeft wel gelijk. Dat kan ik van jou niet zeggen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:57:48 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81372577
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:55 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Dat kan ik van jou niet zeggen.
Wacht nou eerst maar eens af Sherlock.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 09:58:27 #67
163650 Greys
pi_81372585
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Godsamme zeg... Daar zijn er een paar klaargekomen toen ze die titels maakten....
En toch vreemd dat ze het nu weer hebben over 'dichte mist' terwijl er gister nog gezegd werd dat het zo helder als wat was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81372729
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wacht nou eerst maar eens af Sherlock.
Ik wacht af, doe jij dat ook? Lijkt er niet op als je iemand met plausibele opmerkingen meteen belachelijk maakt met 'mondige burger'.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:14:04 #70
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81372861
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:07 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik wacht af, doe jij dat ook? Lijkt er niet op als je iemand met plausibele opmerkingen meteen belachelijk maakt met 'mondige burger'.
Ik vind het een beetje vroeg om nu al een BNW-achtig sausje over dit hele gebeuren te gieten. En dat zie je steeds vaker in een tijd waarin iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_81372888
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vroeg om nu al een BNW-achtig sausje over dit hele gebeuren te gieten. En dat zie je steeds vaker in een tijd waarin iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben.
En het is ook heel makkelijk om te zeggen dat het anders is gegaan dan gemeld wordt. Er maar 1 manier zoals het gebeurd is, er zijn 1.000den andere manieren mogelijk.
Leaf
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:22:30 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_81372998
http://www.destentor.nl/r(...)er-lot-van-gezin.ece
quote:
HEERDE - De gemeente Heerde houdt de adem in over het lot van een gezin uit de gemeenschap. Familie en vrienden houden er ernstig rekening mee dat een vader, moeder, twee volwassen dochters en een vriend van een van de dochters zijn omgekomen bij de vliegramp in Tripoli. Een bekende van de familie heeft vandaag de gemeente gemeld dat het gezin in het rampvliegtuig zat.
Mijn oude dorp. Mijn oude kerk. De kans dat ik die mensen ken is meer dan 80%. Heb mn ouders nog niet kunnen bereiken, die kennen ze 100% zeker.
For great justice!
pi_81373030
Ik hou het erop dat hij uit de lucht is geschoten door een UFO.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:25:16 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81373058
Ik ben benieuwd waar de sole survivor heeft gezeten, als je het wrak ziet misschien toch in het staart gedeelte...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:28:20 #75
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_81373112
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef Bassfly het volgende:
Ik hou het erop dat hij uit de lucht is geschoten door een UFO.
pi_81373120
quote:
De tante troost de intens verdrietige moeder, de honden in de woning blijven onophoudelijk blaffen.
Tot zover de Telegraaf van vandaag...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_81373209
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:22 schreef Q. het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)er-lot-van-gezin.ece
[..]

Mijn oude dorp. Mijn oude kerk. De kans dat ik die mensen ken is meer dan 80%. Heb mn ouders nog niet kunnen bereiken, die kennen ze 100% zeker.
Das rot Q.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:35:52 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81373259
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vroeg om nu al een BNW-achtig sausje over dit hele gebeuren te gieten. En dat zie je steeds vaker in een tijd waarin iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben.
Ja, met de huidige snelle media heeft iedereen al beelden en informatie die je normaal pas veel later hebt, daardoor lopen feiten en fictie zo door elkaar dat ze door een leek vrijwel niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.

En omdat iedereen de informatie denkt te hebben, denkt ook iedereen te weten hoe het wel of niet moet of kan zijn gebeurd.

Natuurijk is het vliegtuig in uitzonderlijk veel stukken uiteen gespat, maar dat zegt nog weinig over de toedracht, die kan nog steeds een natuurlijke zijn (microburst bijvoorbeeld) maar het kan net zo goed een aanslag vanaf de grond zijn, of een aanslag in het vliegtuig... of iets compleet anders.

We weten nog helemaal niets, en een deskundige zal zich er niet toe laten verleiden zaken als vaststaand feit of onmogelijk aan te duiden, slechts op basis van de beelden. Maar goed, altijd leken die het beter weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81373282
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vroeg om nu al een BNW-achtig sausje over dit hele gebeuren te gieten. En dat zie je steeds vaker in een tijd waarin iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben.
Ik ben 100% anti-BNW, mja, als je een beetje kennis hebt van zaken mag je best vraagtekens plaatsen bij dit geval.
pi_81373334
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik ben 100% anti-BNW, mja, als je een beetje kennis hebt van zaken mag je best vraagtekens plaatsen bij dit geval.
Als je kennis van zaken hebt.

Helaas is het vaak zo dat mensen die geen kennis van zaken hebben vraagtekens gaan zetten. Ineens zijn mensen vliegtuig deskundige, weten ze alles van Libie en hoe piloten (zouden moeten) reageren.
Leaf
pi_81373409
1 ding eindelijk bevestigd:
quote:
Identiteit overlevende nu bekend

` Het staat nu vast dat de overlevende
van de vliegramp in Tripoli in Libië
een Nederlandse jongen van negen jaar
is.Een medewerkster van de Nederlandse
ambassade heeft met hem kunnen spreken.

De jongen vertelde dat hij Ruben heet.
Hij komt uit Tilburg en hij maakt het
naar omstandigheden redelijk,meldt het
ministerie van Buitenlandse Zaken.

Een oom en een tante van de jongen zijn
vanochtend met een regeringsvliegtuig
naar Libië vertrokken.Ze zullen zo snel
mogelijk naar het ziekenhuis in Tripoli
gebracht worden om Ruben te bezoeken.
Zodra zijn gezondheidstoestand dat
toelaat,gaat hij terug naar Nederland,
Leaf
pi_81373498
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je kennis van zaken hebt.

Helaas is het vaak zo dat mensen die geen kennis van zaken hebben vraagtekens gaan zetten. Ineens zijn mensen vliegtuig deskundige, weten ze alles van Libie en hoe piloten (zouden moeten) reageren.
Er is geen reden om meteen maar aan te nemen dat niemand kennis van zaken heeft. En wat betreffende user postte over een eventuele explosie vlak boven de grond is alles behalve raar en BNW-achtig in dit geval.
pi_81373509
Goeiemorgen....

Wat een nieuwsberichten zijn er weer bijgekomen.... Alweer een aantal slachtoffers verder bekend, waaronder twee knappe zussen van 21 en 25, en moeder en haar twee tienerzonen, een compleet gezin.... Ik vind het toch wel heel erg heftig als alles zo een gezicht begint te krijgen

En ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de oorzaak, ik zou niet weten waarom een terroristische aanslag uit te sluiten is, maar als je de verhalen leest dat het personeel dronken was kan het ook gewoon een heul domme actie van de piloot zijn geweest... of toch een grof technisch mankement van het gloednieuwe vliegtuig?

Pfff, het zou je maar gebeuren....
I had a signature once. It was awful.
pi_81373548
Lijkt me gelul dat van die alcohollucht van het personeel. Waar komt dát nou weer vandaan? Ook verklaart dit niet de explosies die gehoord en gezien zijn door een ooggetuige en de crashsite met vele kleine onderdelen verspreid over een relatief klein gebied.
pi_81373626
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Shoombak het volgende:
Het mooie is nog wel dat de Nederlandse media doen alsof er een nieuwe 911 is gebeurd, maar gezien het aantal topics hier interesseert het de gemiddelde Nederlander vrij weinig
Tja, het is 'gewoon' een vliegtuig ongeluk zoals die wel vaker voorkomen.
Zitten alleen wat Nederlanders in nu, dan is het natuurlijk heel bijzonder ineens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:53:24 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81373643
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen....

Wat een nieuwsberichten zijn er weer bijgekomen.... Alweer een aantal slachtoffers verder bekend, waaronder twee knappe zussen van 21 en 25, en moeder en haar twee tienerzonen, een compleet gezin.... Ik vind het toch wel heel erg heftig als alles zo een gezicht begint te krijgen

En ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de oorzaak, ik zou niet weten waarom een terroristische aanslag uit te sluiten is, maar als je de verhalen leest dat het personeel dronken was kan het ook gewoon een heul domme actie van de piloot zijn geweest... of toch een grof technisch mankement van het gloednieuwe vliegtuig?

Pfff, het zou je maar gebeuren....
Het is idd raar als mensen een gezicht krijgen, voor het jongentje had ik ergens nog gehoopt dat het een kind van gescheiden ouders was, en dat er in NL dus nog gewoon een ouder zou zijn om het kind op te vangen, maar hij was een kind van ouders die hun koperen bruiloft met een reisje vierden....

Overigens hecht ik niet heel veel waarde aan zo'n berichtje in de Telegraaf over dronken personeel, dat komt over het algemeen al niet veel voor, maar bij een Arabische maatschappij lijkt het me niet voor de hand liggend dat het personeel kan drinken en daar mee weg kan komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:54:21 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81373662
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Lijkt me gelul dat van die alcohollucht van het personeel. Waar komt dát nou weer vandaan? Ook verklaart dit niet de explosies die gehoord en gezien zijn door een ooggetuige en de crashsite met vele kleine onderdelen verspreid over een relatief klein gebied.
Mwah, las ik niet verspreid over zo'n 800 meter?? Dat is nogal een eind....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:54:21 #88
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81373663
Is er al een luchtfoto van de brokstukken?
Is al exact de afstand tot de baandrempel bekend?
Is er iets bekend over gemelde problemen van de piloten aan de verkeersleiding?

Als je die dingen weet is er misschien een conclusie te trekken wat er ongeveer gebeurd is.
Maar nog steeds niet wat de oorzaak van die gebeurtenis is.
Wie dit leest is gek
pi_81373746
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
Overigens hecht ik niet heel veel waarde aan zo'n berichtje in de Telegraaf over dronken personeel, dat komt over het algemeen al niet veel voor, maar bij een Arabische maatschappij lijkt het me niet voor de hand liggend dat het personeel kan drinken en daar mee weg kan komen.
Nee zo'n berichtje komt van een Tante Truus die de Telegraaf heeft gebeld van "och witte nog dat wij doar ook mee gevlogen emme? Da was wa heej!", en die waarschijnlijk op basis van een vlaag alcohol (die eerder van de trolley dan van de stewardess kwam) haar conclusies getrokken... Kan best natuurlijk.... Misschien is het ook wel waar, dat zal dan ook wel snel genoeg blijken. Ik denk niet dat het de meest plausibele oorzaak is van de crash. Ik lees nu ook dat er toch wel zeer dichte en laaghangende mist was, zo dicht dat opstijgende vliegtuigen de crashplaats al niet eens meer konden zien.
I had a signature once. It was awful.
pi_81373754
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al een luchtfoto van de brokstukken?
Is al exact de afstand tot de baandrempel bekend?
Is er iets bekend over gemelde problemen van de piloten aan de verkeersleiding?

Als je die dingen weet is er misschien een conclusie te trekken wat er ongeveer gebeurd is.
Maar nog steeds niet wat de oorzaak van die gebeurtenis is.
Geen foto, maar in de telegraaf van vandaag staat wel ene plaatje met waar de crashplaats is ten opzichte van de landingsbaan.
I had a signature once. It was awful.
pi_81373788
Hier is trouwens het weer van Tripoli. Heeft iemand het exacte tijdstip van de crash?

HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:04:21 #92
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81373867
06.00
Wie dit leest is gek
pi_81373892
Ja..............
En wat voor tijd is dat?
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:06:10 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81373916
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
06.00
Nederlandse tijd.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:06:39 #95
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81373927
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja..............
En wat voor tijd is dat?
Halverwege tussen 5 en 7 uur smorgens
Wie dit leest is gek
pi_81373934
Lokaal, zulu?



Weet je wat, anders laat je mij gewoon effe de bron zien, dan kijk ik zelf wel.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:07:31 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81373947
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Halverwege tussen 5 en 7 uur smorgens
In Tripoli ook? Of is het daar tussen 4 en 6 of tussen 6 en 8?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:08:14 #98
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81373967
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Lokaal, zulu?



Weet je wat, anders laat je mij gewoon effe de bron zien, dan kijk ik zelf wel.
De OP
Wie dit leest is gek
pi_81374025
Het was 06.00 uur lokale tijd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_81374038
Nja, beetje matig dat er geen tijdzone bij staat, maar laten we uitgaan van 06:00 lokale tijd, dan was het weer dus behoorlijk goed, 5-6km zicht, heiig, geen bewolking, zwakke wind. Alleen de opkomende zon in combinatie met de heiigheid kon misschien wat lastig zijn, maar uiteraard geen reden om een vliegtuig te crashen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')