Nou én, ik ga het toch voor mijn verjaardag vragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:36 schreef mijsje het volgende:bedankt allemaal voor de lieve woorden, en ticootje, bedankt voor het delen van je ervaringen... ik ga zeker vragen of een roesje mag/kan...
Kolonia, ik mag 25 mei naar het AMC voor de inschrijving en de informatiedag... (dus zeker nog niet zwanger voor je verjaardag Isla...) op die dag is ook de rondleiding over de afdeling door een verpleegkundige.
zijn er hier ook mensen die ook in het AMC zijn geweest voor de IVF?
bre jezelf prikken, eng! Succes vanavond!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, het is ook eng gewoon. Vooral als je niet weet wat je verwachten kunt. Vooral vragen hè? Alles kan je helpen, als je goed voorbereid bent kan dat alweer schelen.
Cisco, schiet niet op bij jou met knie en poging. Ik snap dat het voor jou ook eng is. Sterkte.
Ik heb de pregnyl weer in tha fridge... Toch wel eng, maar ga het gewoon doen om 22:00.
sorry, lees het nu pas...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heb je nog tips Mijsje? Waar is die nagelbijtsmiley?
Bij de 1000 die ik heb moeten breken is het inderdaad 1x misgegaan.. Dat deed goed zeer en precies zo'n pijnlijke snee op mn duim..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Ciscostar het volgende:
PZE je bent stoer!![]()
Tip voor de ampullen: (werk in de zorg, werk er iedere dag mee), pak een stukje keukenrol en doe die om de bovenkant (waar je hem breekt) dan heb je geen glasplinters meer. Als goed is zit er ook een inkeping of stipje waar het makkelijkste is om te breken..
* Ciscostar zoekt druk naar het ei van TMquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:![]()
![]()
![]()
Damn! Balen Cisco... Daar mag je inderdaad wel eens even een flinke schop voor uitdelen!![]()
![]()
![]()
Ik ben deze maand mijn eisprong kwijt... Zat de vorige maanden of dag 20/21 en nu is het al dag 25 en nog niks...
Dat dacht ik dus ook, dat mijn cyclus door de HSG van slag was. Maar dit dus nagevraagd bij de gyn en zij had dit nog nooit gezien. Maar blijf zoekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje vindt het net Pasen
Zou het kunnen dat mijn cyclus van slag is door de HSG?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Cisco![]()
TM, balen zo'n langere cyclus...
Bijna! Ik weet nu waar ie zich verstoptquote:
Ja niet echt de behoefte om hier te postenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Jose81 het volgende:
Tally!!!!!!!!!!![]()
Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!
Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarstenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja niet echt de behoefte om hier te posten
Zo confronterend enzo. Maar ik zag mijsje een beetje in de stress zitten (en ik praat vaak met haar man over het gebeuren) dus ik vond dat ik dr even een hart onder de riem moest steken.
En over dat dopje. Gewoon handig. Alleen ben ik zo handig dat ik hem dus vergeten ben mee te nemen en door gedoe vanmorgen dus helemaal vergeten ben om er weer naar te vragen
Dus zondag maar weer..
Met mij persoonlijk gaat het goedIk heb alleen wel last van de medicatie op dit moment.
Na 6 mislukte IUI pogingen zijn we nu in het IVF traject terecht gekomen mede omdat men er achterkwam (na 3 jaar) dat het bij hubbie toch ook niet helemaal goed zit/zat.
Was de bedoeling eind deze maand (wat het al bijna is) te beginnen maar dat werd wat sneller dan verwacht omdat ik opeens uit mezelf ongesteld werd (wat ik dus normaal gesproken nooit heb).
Diezelfde dag met de puregon begonnen. En 2 dagen later met de olgalutran. Nu wachten (inmiddels 2 weken verder) op een follikelgroei maar dat blijft helaas een beetje uit. Zo ging het vorige maand te snel en nu gaat het te langzaam (naar mijn zin). Vanmorgen echo heb ik 8 potentieeltjes. Hopelijk blijven ze ook alle 8 doorgroeien. Voor ons is het nu dus echt allemaal begonnen..
Gister zo liefIk ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles
Vind ik makkelijker.
Programmeur vroeg me wat er aan de hand was. Ik vertelde hem het verhaal en hij liet me een foto zien van zijn kindje. Dus ik uhmJa mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging.
Dus volgend jaar zit jij hier met een dikke buik gevuld met ook zo'n mooi kindje!
Ik moest ook even behoorlijk slikken, wat een mooi verhaal Tally!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarsten![]()
Wat mooi en lief en hoopvol
Ik heb 'm gevondenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef Ciscostar het volgende:
TM je eihuppa je bed in straks met mannetje
Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef Ciscostar het volgende:
@TM: leuk vooruitzicht voor vanavond! Ze zeggen dat je het beste niet kunt testen met ochtendurine, dus zal straks nog eens testen inderdaad. Welke dag zit je nu?
Die zitten er al in (maar je mag er 2 en dan na 8 uurtjes nog 1) en daarna mag je niet meer.. Geloof ik. Dus gisteren alles al gebruikt. Maar aan het einde van de dag zal het al minder zijn (meestal zo, einde dag 2)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatie.
Kun je niet een femimaxje of iets dergelijks nemen meis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |