Nou én, ik ga het toch voor mijn verjaardag vragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:36 schreef mijsje het volgende:bedankt allemaal voor de lieve woorden, en ticootje, bedankt voor het delen van je ervaringen... ik ga zeker vragen of een roesje mag/kan...
Kolonia, ik mag 25 mei naar het AMC voor de inschrijving en de informatiedag... (dus zeker nog niet zwanger voor je verjaardag Isla...) op die dag is ook de rondleiding over de afdeling door een verpleegkundige.
zijn er hier ook mensen die ook in het AMC zijn geweest voor de IVF?

bre jezelf prikken, eng! Succes vanavond!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, het is ook eng gewoon. Vooral als je niet weet wat je verwachten kunt. Vooral vragen hè? Alles kan je helpen, als je goed voorbereid bent kan dat alweer schelen.
Cisco, schiet niet op bij jou met knie en poging. Ik snap dat het voor jou ook eng is. Sterkte.
Ik heb de pregnyl weer in tha fridge... Toch wel eng, maar ga het gewoon doen om 22:00.

Isla, ik wens het ook voor jouw verjaardag...
 Isla, ik wens het ook voor jouw verjaardag... 
 het gaat je lukken meid!
 het gaat je lukken meid!  (de pregnyl ging hier prima naar binnen, ik verwacht dat het jou ook prima gaat lukken!
 (de pregnyl ging hier prima naar binnen, ik verwacht dat het jou ook prima gaat lukken!  )
 )

.. weet niet of ik dat zou durven
 .. weet niet of ik dat zou durven

Je bent ook gewoon echt stoer!
 Je bent ook gewoon echt stoer! Op een bepaald moment was het zo erg dat ik de pleisters al klaar legde voor ik eraan begon
 Op een bepaald moment was het zo erg dat ik de pleisters al klaar legde voor ik eraan begon  

sorry, lees het nu pas...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heb je nog tips Mijsje? Waar is die nagelbijtsmiley?
 mijn tip zou zijn geweest: de ampullen niet met je blote vingers breken, maar met een dubbel gevouwen keukenrolletje, of met zo'n toverdoekje van tupperware... (ik sneed me tot 2 keer toe in m'n vingers met die ampullen, tot ik er iets tussen deed...
  mijn tip zou zijn geweest: de ampullen niet met je blote vingers breken, maar met een dubbel gevouwen keukenrolletje, of met zo'n toverdoekje van tupperware... (ik sneed me tot 2 keer toe in m'n vingers met die ampullen, tot ik er iets tussen deed...  ) maar ik vind je ook een stoer wijf dat je jezelf nu gewoon geprikt hebt!
 ) maar ik vind je ook een stoer wijf dat je jezelf nu gewoon geprikt hebt!  en de eerste keer is altijd het vervelendst/moeilijkst, dus de volgende prik gaat makkelijker... wat zeg ik nou? je hebt geen volgende keer meer nodig!!!
 en de eerste keer is altijd het vervelendst/moeilijkst, dus de volgende prik gaat makkelijker... wat zeg ik nou? je hebt geen volgende keer meer nodig!!! 
 nog even naar jullie, ik ga morgen op schoolkamp met onze groep 7, en overmorgen als we terugkomen, ga ik met manlief en zijn familie een weekend naar Groenlo voor Pinksteren...
 nog even naar jullie, ik ga morgen op schoolkamp met onze groep 7, en overmorgen als we terugkomen, ga ik met manlief en zijn familie een weekend naar Groenlo voor Pinksteren... 

Bij de 1000 die ik heb moeten breken is het inderdaad 1x misgegaan.. Dat deed goed zeer en precies zo'n pijnlijke snee op mn duim..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Ciscostar het volgende:
PZE je bent stoer!
Tip voor de ampullen: (werk in de zorg, werk er iedere dag mee), pak een stukje keukenrol en doe die om de bovenkant (waar je hem breekt) dan heb je geen glasplinters meer. Als goed is zit er ook een inkeping of stipje waar het makkelijkste is om te breken..

. En dat je maar snel 'de vruchten ervan mag plukken'
 . En dat je maar snel 'de vruchten ervan mag plukken'  .
. 

Gefeliciteerd meis!
  Gefeliciteerd meis!   En nu op naar jullie volgende droom!
 En nu op naar jullie volgende droom! 

haha
 haha Ongesteld geworden 2 uur geleden
 Ongesteld geworden 2 uur geleden   

* Ciscostar zoekt druk naar het ei van TMquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:

Damn! Balen Cisco... Daar mag je inderdaad wel eens even een flinke schop voor uitdelen!

Ik ben deze maand mijn eisprong kwijt... Zat de vorige maanden of dag 20/21 en nu is het al dag 25 en nog niks...

Dat dacht ik dus ook, dat mijn cyclus door de HSG van slag was. Maar dit dus nagevraagd bij de gyn en zij had dit nog nooit gezien. Maar blijf zoekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje vindt het net Pasen
Zou het kunnen dat mijn cyclus van slag is door de HSG?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |