quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Cisco
TM, balen zo'n langere cyclus...
 je bent lief!
  je bent lief!

Die keuze krijg je van tevoren. Je krijgt dan een morfine infuus
 Die keuze krijg je van tevoren. Je krijgt dan een morfine infuus  

Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!
  Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!  ... prikken is niet leuk en elke keer is 1 keer teveel...
 ... prikken is niet leuk en elke keer is 1 keer teveel...   

, ik kom graag met jullie meeposten.
 , ik kom graag met jullie meeposten. !
 !  . In het AMC gaven ze ook eerlijk toe dat ze toen best verbaasd waren dat ik zwanger was geworden omdat het er helemaal niet zo rooskeurig uitzag dus ik hoop ze gewoon weer te gaan verbazen
 . In het AMC gaven ze ook eerlijk toe dat ze toen best verbaasd waren dat ik zwanger was geworden omdat het er helemaal niet zo rooskeurig uitzag dus ik hoop ze gewoon weer te gaan verbazen   

. Toen drong het pas door dat er echt veel stellen zijn waarbij het niet lukt. Ik zat toen ook iedereen aandachtig te bekijken, of zoek naar een overeenkomst (behalve dus het niet zwanger kunnen worden) maar die is er natuurlijk helemaal niet, het is totaal willekeurig...
 . Toen drong het pas door dat er echt veel stellen zijn waarbij het niet lukt. Ik zat toen ook iedereen aandachtig te bekijken, of zoek naar een overeenkomst (behalve dus het niet zwanger kunnen worden) maar die is er natuurlijk helemaal niet, het is totaal willekeurig...  .
 .

Bijna! Ik weet nu waar ie zich verstoptquote:
 . Gisteren ovutesten van Kruidvat gekocht, het streepje was net ietsje lichter dan de controlestreep. Straks nog maar eens weer testen.
. Gisteren ovutesten van Kruidvat gekocht, het streepje was net ietsje lichter dan de controlestreep. Straks nog maar eens weer testen. Madelieve, hopelijk staan ze daar in het AMC straks net weer zo verbaasd te kijken omdat het direct raak is! Ik duim voor jullie!
 Madelieve, hopelijk staan ze daar in het AMC straks net weer zo verbaasd te kijken omdat het direct raak is! Ik duim voor jullie! . Vanmorgen met dat zonnetje erbij was het echt heerlijk!
. Vanmorgen met dat zonnetje erbij was het echt heerlijk! .
 .

Ja niet echt de behoefte om hier te postenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Jose81 het volgende:
Tally!!!!!!!!!!
Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!

Ik heb alleen wel last van de medicatie op dit moment.
 Ik heb alleen wel last van de medicatie op dit moment. Ik ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles
 Ik ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles  Vind ik makkelijker.
 Vind ik makkelijker. Ja mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging.
 Ja mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging. 

Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarstenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja niet echt de behoefte om hier te posten
Zo confronterend enzo. Maar ik zag mijsje een beetje in de stress zitten (en ik praat vaak met haar man over het gebeuren) dus ik vond dat ik dr even een hart onder de riem moest steken.
En over dat dopje. Gewoon handig. Alleen ben ik zo handig dat ik hem dus vergeten ben mee te nemen en door gedoe vanmorgen dus helemaal vergeten ben om er weer naar te vragen
Dus zondag maar weer..
Met mij persoonlijk gaat het goedIk heb alleen wel last van de medicatie op dit moment.
Na 6 mislukte IUI pogingen zijn we nu in het IVF traject terecht gekomen mede omdat men er achterkwam (na 3 jaar) dat het bij hubbie toch ook niet helemaal goed zit/zat.
Was de bedoeling eind deze maand (wat het al bijna is) te beginnen maar dat werd wat sneller dan verwacht omdat ik opeens uit mezelf ongesteld werd (wat ik dus normaal gesproken nooit heb).
Diezelfde dag met de puregon begonnen. En 2 dagen later met de olgalutran. Nu wachten (inmiddels 2 weken verder) op een follikelgroei maar dat blijft helaas een beetje uit. Zo ging het vorige maand te snel en nu gaat het te langzaam (naar mijn zin). Vanmorgen echo heb ik 8 potentieeltjes. Hopelijk blijven ze ook alle 8 doorgroeien. Voor ons is het nu dus echt allemaal begonnen..
Gister zo liefIk ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles
Vind ik makkelijker.
Programmeur vroeg me wat er aan de hand was. Ik vertelde hem het verhaal en hij liet me een foto zien van zijn kindje. Dus ik uhmJa mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging.
Dus volgend jaar zit jij hier met een dikke buik gevuld met ook zo'n mooi kindje!

tally
 tally huppa je bed in straks met mannetje
 huppa je bed in straks met mannetje 

Ik moest ook even behoorlijk slikken, wat een mooi verhaal Tally!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarsten
Wat mooi en lief en hoopvol

Ik heb 'm gevondenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef Ciscostar het volgende:
TM je eihuppa je bed in straks met mannetje

. Duidelijke streep daarnet, vanavond voor de zekerheid nog een keer testen (misschien was het nog teveel ochtendurine
 . Duidelijke streep daarnet, vanavond voor de zekerheid nog een keer testen (misschien was het nog teveel ochtendurine  (test rond half elf gedaan))
 (test rond half elf gedaan)) voor je waardes, en nu weer wachten.
 voor je waardes, en nu weer wachten.   

[/klaagmodus]
 [/klaagmodus]

Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef Ciscostar het volgende:
@TM: leuk vooruitzicht voor vanavond! Ze zeggen dat je het beste niet kunt testen met ochtendurine, dus zal straks nog eens testen inderdaad. Welke dag zit je nu?
 .
 . 

Die zitten er al in (maar je mag er 2 en dan na 8 uurtjes nog 1) en daarna mag je niet meer.. Geloof ik. Dus gisteren alles al gebruikt. Maar aan het einde van de dag zal het al minder zijn (meestal zo, einde dag 2)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatie.
Kun je niet een femimaxje of iets dergelijks nemen meis?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |