abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81672937
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Cisco

TM, balen zo'n langere cyclus...
je bent lief!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81674854
PZE, knap van je dat je zelf hebt geprikt!! En hoe vond je het nou? Vond je het achteraf meevallen?

Cisco... wat kl*te weer...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_81684643
Voor het breken van die flesjes kan je in het ziekenhuis een handig dopje vragen.
Die dopjes zet je aan de bovenkant van het flesje en breek je hem heel snel en handig af.

En mijsje. Je mag kiezen voor een roesje hoor Die keuze krijg je van tevoren. Je krijgt dan een morfine infuus
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_81688701
TM, gebruik je ovutesten? Kan je misschien je piek gemist hebben? Beetje standaardvraag, maar het kan... Wel doorzoeken he, kan best een langere cyclus tussendoor zitten.

Cisco, wat ontzettend waardeloos.

Jose, ja: ik vond het geloof ik meevallen. Toch hoop ik dat het maar 1 keer hoefde.
tally, dank voor de tip. Ik zal het dopje - mocht het toch nog eens moeten - in het zkh vragen. Hoest met u?

[ Bericht 0% gewijzigd door prinseszondererwt op 20-05-2010 22:00:07 ]
pi_81694102
Tally!!!!!!!!!! Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!

PZE, ja, dat hoop ik ook heel erg voor je ... prikken is niet leuk en elke keer is 1 keer teveel...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:03:19 #81
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81694807
Ik test stug door pze, vandaag weer een nieuw pak gekocht. Was wel confronterend, ooit heb ik namelijk een 'gezinsverpakking' van Matcare gekocht met 50 ovulatietesten.... die is op. Jullie hebben er misschien al veel meer gebruikt, maar ik had nooit gedacht dat ik dit pak leeg zou maken

pi_81695589
Oh ja, dat is inderdaad confronterend TM. Dat snap ik heel goed. (ik ben laatst begonnen met weggooien van oude ovutesten. Wat vreselijk om testen te zien van bijna drie jaar geleden.) Ik hoop dat je je ei snel gaat vinden. Als het je te lang gaat duren... Bellen hoor.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:24:08 #83
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81696142
pi_81696368
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]
je ei gevonden?
pi_81698910
He dames , ik kom graag met jullie meeposten.

Even kort mijn geschiedenis: mijn man heeft een nierziekte en is daardoor minder vruchtbaar. Bijna 3 jaar geleden zijn we van start gegaan met ISCI-pogingen en van de 2e poging ben ik zwanger geworden !

Onze dochter Jasja wordt in augustus 2 en we willen nu heel graag gaan proberen of we nog een keer zo'n onzettend geluk hebben. Het is inmiddels duidelijk dat mijn man helemaal onvruchtbaar is dus deze keer zullen ze ingevroren zaad gaan gebruiken. Ik ben inmiddels weer van start met de Decapeptyl, ben maandag ongesteld geworden en heb morgen de eerste echo-afspraak. Ik weet dat de kans dat ik zwanger zal worden niet zo groot is. Voorgaande keren was aantal en kwaliteit van de eitjes niet geweldig, er was beide keren ook maar 1 embryo maar dat bleek dus gelukkig wel voldoende voor een zwangerschap . In het AMC gaven ze ook eerlijk toe dat ze toen best verbaasd waren dat ik zwanger was geworden omdat het er helemaal niet zo rooskeurig uitzag dus ik hoop ze gewoon weer te gaan verbazen
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:14:34 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81699278
ik hoop met je mee madelieve! spannend zeg!

de rest ook allemaal succes gewenst, wat een enorme geduldoefening is 't toch he. en als je nou zeker wist dat 't ooit wel een keer ging lukken. maar die onzekerheid lijkt me echt slopend. ik vond dat destijds al lang duren, en dan viel de lengte van 't wachten bij ons nog allemaal redelijk mee. sterkte met de moeilijke momenten!
in de haak.
pi_81699956
Dank je trui!

He Mijsje, ik lees dat je 25 mei de voorlichtingsbijeenkomst heb in het AMC! Ik zie ons nog zitten... Ik had een knus zaaltje verwacht met een stuk of 8 stellen maar het was gewoon een collegezaal met zo'n 80 a 100 man . Toen drong het pas door dat er echt veel stellen zijn waarbij het niet lukt. Ik zat toen ook iedereen aandachtig te bekijken, of zoek naar een overeenkomst (behalve dus het niet zwanger kunnen worden) maar die is er natuurlijk helemaal niet, het is totaal willekeurig...
Het zou dus zo maar kunnen dat we de komende maanden samen in de wachtkamer zitten trouwens .
pi_81702106
Welkom madelieve! Hopelijk snel zwanger en laat je ze inderdaad weer versteld staan!
pi_81705447
Succes komende tijd Madelieve!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:23:31 #90
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81707430
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

je ei gevonden?
Bijna! Ik weet nu waar ie zich verstopt . Gisteren ovutesten van Kruidvat gekocht, het streepje was net ietsje lichter dan de controlestreep. Straks nog maar eens weer testen.

Madelieve, hopelijk staan ze daar in het AMC straks net weer zo verbaasd te kijken omdat het direct raak is! Ik duim voor jullie!

Dankjewel Trui!

Dames ik ben vanmorgen al wezen zwemmen in het buitenbad, goed he? Ik laat me lekker meesleuren door mijn lief die aan het trainen is voor de kwart-triathlon in Holten. Zwem ik daar lekker tussen alle oude dames . Vanmorgen met dat zonnetje erbij was het echt heerlijk!

En nu ontbijt .
pi_81708716
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Jose81 het volgende:
Tally!!!!!!!!!! Hoe is het met jou dan? Jij bent lang weg geweest!
Ja niet echt de behoefte om hier te posten
Zo confronterend enzo. Maar ik zag mijsje een beetje in de stress zitten (en ik praat vaak met haar man over het gebeuren) dus ik vond dat ik dr even een hart onder de riem moest steken.
En over dat dopje. Gewoon handig. Alleen ben ik zo handig dat ik hem dus vergeten ben mee te nemen en door gedoe vanmorgen dus helemaal vergeten ben om er weer naar te vragen
Dus zondag maar weer..

Met mij persoonlijk gaat het goed Ik heb alleen wel last van de medicatie op dit moment.
Na 6 mislukte IUI pogingen zijn we nu in het IVF traject terecht gekomen mede omdat men er achterkwam (na 3 jaar) dat het bij hubbie toch ook niet helemaal goed zit/zat.
Was de bedoeling eind deze maand (wat het al bijna is) te beginnen maar dat werd wat sneller dan verwacht omdat ik opeens uit mezelf ongesteld werd (wat ik dus normaal gesproken nooit heb).
Diezelfde dag met de puregon begonnen. En 2 dagen later met de olgalutran. Nu wachten (inmiddels 2 weken verder) op een follikelgroei maar dat blijft helaas een beetje uit. Zo ging het vorige maand te snel en nu gaat het te langzaam (naar mijn zin). Vanmorgen echo heb ik 8 potentieeltjes. Hopelijk blijven ze ook alle 8 doorgroeien. Voor ons is het nu dus echt allemaal begonnen..

Gister zo lief Ik ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles Vind ik makkelijker.
Programmeur vroeg me wat er aan de hand was. Ik vertelde hem het verhaal en hij liet me een foto zien van zijn kindje. Dus ik uhm Ja mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging.
Dus volgend jaar zit jij hier met een dikke buik gevuld met ook zo'n mooi kindje!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_81710128
Tally
#geen
pi_81710557
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja niet echt de behoefte om hier te posten
Zo confronterend enzo. Maar ik zag mijsje een beetje in de stress zitten (en ik praat vaak met haar man over het gebeuren) dus ik vond dat ik dr even een hart onder de riem moest steken.
En over dat dopje. Gewoon handig. Alleen ben ik zo handig dat ik hem dus vergeten ben mee te nemen en door gedoe vanmorgen dus helemaal vergeten ben om er weer naar te vragen
Dus zondag maar weer..

Met mij persoonlijk gaat het goed Ik heb alleen wel last van de medicatie op dit moment.
Na 6 mislukte IUI pogingen zijn we nu in het IVF traject terecht gekomen mede omdat men er achterkwam (na 3 jaar) dat het bij hubbie toch ook niet helemaal goed zit/zat.
Was de bedoeling eind deze maand (wat het al bijna is) te beginnen maar dat werd wat sneller dan verwacht omdat ik opeens uit mezelf ongesteld werd (wat ik dus normaal gesproken nooit heb).
Diezelfde dag met de puregon begonnen. En 2 dagen later met de olgalutran. Nu wachten (inmiddels 2 weken verder) op een follikelgroei maar dat blijft helaas een beetje uit. Zo ging het vorige maand te snel en nu gaat het te langzaam (naar mijn zin). Vanmorgen echo heb ik 8 potentieeltjes. Hopelijk blijven ze ook alle 8 doorgroeien. Voor ons is het nu dus echt allemaal begonnen..

Gister zo lief Ik ben systeembeheerder. En gisteravond moest ik overwerken. Samen met een programmeur van een externe partij. Toen mijn directe collega weg ging riep ik dat ik morgen (vandaag dus) wat later was ivm ziekenhuis. Mijn collega weet alles Vind ik makkelijker.
Programmeur vroeg me wat er aan de hand was. Ik vertelde hem het verhaal en hij liet me een foto zien van zijn kindje. Dus ik uhm Ja mooi kindje. Ja! Dat is het resultaat van 12 jaar geduld en een gelukte IVF poging.
Dus volgend jaar zit jij hier met een dikke buik gevuld met ook zo'n mooi kindje!
Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarsten
Wat mooi en lief en hoopvol
pi_81710643
Nu echt begonnen Tally, dat werd tijd. Gek toch, dat ze er pas na drie jaar achter komen dat het bij je vent niet goed zit. Hadden ze die niet eerder onderzocht? Nou ja, wel herkenbaar helaas. Mijn lief werd ook pas na heul lang bekeken. Ik hoop dat je collega gelijk krijgt.

Hier is de buit weer binnen, mooie waardes weer. Nu twee weken wachtpret.
pi_81711005
tally
Hier is mannetje alleen gecontroleerd op de hoeveelheid sperma hij had, dit was voldoende.

TM je ei huppa je bed in straks met mannetje
PZE fijn dat de waardes goed waren, nu wachten wachten wachten! Succes
pi_81711189
Bij ons eerste gesprek bij de gynaecoloog heb ik aangegeven dat ik wilde dat mijn man eerst ook zou worden onderzocht voordat ik met wat voor behandeling dan ook zou beginnen. Dat verzoek werd wel gehonoreerd, maar de gyn had wel zoiets van 'ja maar jij zult toch wel eerst opgelapt moeten worden voordat we eventueel eens met je man aan de slag gaan'. Dus toen heb ik aangegeven dat ik niet zomaar met mijn lichaam wil gaan aanrommelen als ik niet eens weet of mijn man ueberhaupt wel vruchtbaar is. Het is toch niet niks al dat gedoe met hormonen enzo. Maar kennelijk wordt er door (sommige) gyn's toch wel makkelijk over gedacht.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:26:45 #97
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81711403
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zeg, laat jij mensen eens even niet zo spontaan in janken uitbarsten
Wat mooi en lief en hoopvol
Ik moest ook even behoorlijk slikken, wat een mooi verhaal Tally!
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef Ciscostar het volgende:
TM je ei huppa je bed in straks met mannetje
Ik heb 'm gevonden . Duidelijke streep daarnet, vanavond voor de zekerheid nog een keer testen (misschien was het nog teveel ochtendurine (test rond half elf gedaan))

PZE voor je waardes, en nu weer wachten.
pi_81711682
@CP: als mijn 3de samenlevingstest ook niks uitwijst zal ik weer eens op tafel gooien om mannetje nog eens te testen, voor ze weer verder gaan met mij.

@TM: leuk vooruitzicht voor vanavond! Ze zeggen dat je het beste niet kunt testen met ochtendurine, dus zal straks nog eens testen inderdaad. Welke dag zit je nu?

[klaagmodus] klote menstruatie, zoveel buikkrampen grrr! Waa vanmorgen gewoon licht van in mijn hoofd. Laat maar weer snel voorbij zijn! knie gaat wel vooruit sinds ontstoken hechting eruit is [/klaagmodus]
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:41:05 #99
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81712105
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef Ciscostar het volgende:
@TM: leuk vooruitzicht voor vanavond! Ze zeggen dat je het beste niet kunt testen met ochtendurine, dus zal straks nog eens testen inderdaad. Welke dag zit je nu?
Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatie .

Kun je niet een femimaxje of iets dergelijks nemen meis?
pi_81713773
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Op dag 26... wordt dus weer een extended version deze menstruatie .

Kun je niet een femimaxje of iets dergelijks nemen meis?
Die zitten er al in (maar je mag er 2 en dan na 8 uurtjes nog 1) en daarna mag je niet meer.. Geloof ik. Dus gisteren alles al gebruikt. Maar aan het einde van de dag zal het al minder zijn (meestal zo, einde dag 2)

Dag 26.. Gaat lange worden, misschien wel hele erge lange (zwanger) je nod is dus 4 juni! Ik ga duimen voor je, net als voor PZE (die ook die dag dat ze weet of het raak is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')