Maar er staan ook allerlei platen tussen uit 2009, je zou die albums eigenlijk moeten uitsluiten van in de lijst kunnen staan, veel mensen hebben die nog dagelijks in de compacy disk speler.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Hogere plek dan Pink Floyd lekkere smaak heeft nederland
Ik zie hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lol, hij is niet anders dan anders hoor
en ook nog op 26quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
9 MUSE THE RESISTANCE
16 MUSE ORIGIN OF SYMMETRY
Beter nog
waarom die turbo turbo snelheid vandaag/gsieteravond?quote:
Serious request 2010 / 2011quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom die turbo turbo snelheid vandaag/gsieteravond?
o jaquote:
Glazen Huis stad-bekendmaking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom die turbo turbo snelheid vandaag/gsieteravond?
Oeh, de Nederlandse White Liesquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef -Hans- het volgende:
A Silent Express speelt trouwens vrijdag bij Der Rudy!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef -Hans- het volgende:
En ex-GTST-soapie Liza Sips bij Ekstra Weekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Heeft dat niet ook een redenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit vind ik nou zo zwak aan politici, als ze de verkiezingen niet winnen, dan stoppen ze er maar helemaal mee
Als je het over Gordon Brown hebt, die moest gewoon weg hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit vind ik nou zo zwak aan politici, als ze de verkiezingen niet winnen, dan stoppen ze er maar helemaal mee
Politiekquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
niet mee eens, natuurlijk hoort muse daar te staan (hoger zelfs i.m.o), maar The Resistance is niet hun best werk..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
9 MUSE THE RESISTANCE
Zo hoog, en toch, terecht
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ex-GTST-soapie Liza Sips bij Ekstra Weekend.
Logisch in geval van Brown.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Gelukkig ben ik een lang weekend weg hoef ik me niet te ergeren aan domme ex-soapiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een verdomd goede plaat, maar de enige die ik gehoord heb, behalve dan single dingen zoals bliss, dus om die reden vind ik het verdiendquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet mee eens, natuurlijk hoort muse daar te staan (hoger zelfs i.m.o), maar The Resistance is niet hun best werk..
Absolution en Origin of Symmetry hebben over het algemeen gewoon betere nummers (enkele uitschieters daargelaten), en ik ben zelf niet ondersteboven van de Exogenesis Symphonyquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een verdomd goede plaat, maar de enige die ik gehoord heb, behalve dan single dingen zoals bliss, dus om die reden vind ik het verdiend
hmm, gaat zo snel geen belletje rinkelen.. kijk dan ook geen gtstquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe eens nummers die beter zouden zijn dan bijvoorbeeld unnatural selection?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Absolution en Origin of Symmetry hebben over het algemeen gewoon betere nummers (enkele uitschieters daargelaten), en ik ben zelf niet ondersteboven van de Exogenesis Symphony
Dat bepalen de DJs meestalquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Bol_Wan het volgende:
hoe word eigenlijk bepaald wat er van dat album gedraaid, meest succesvolle single of willekeurig, dan laatste zou ik erg tof vinden
Gerard pikt vaak inderdaad leuke nummers uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bepalen de DJs meestalZoals Ekdom bijvoorbeeld...
singles buiten beschouwing gelaten, want die ken je ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens nummers die beter zouden zijn dan bijvoorbeeld unnatural selection?
Daarom gaan alle alarmbellen van mijn beveiliging afquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=875811/contentid=110866
Dit is genialer![]()
Zo'n plaat is ook wel nodig met die zomer shit troep..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik moet stenders, domien, rudy, corton en 3v12 gelijk geven dat dit erg lekker klinkt
Ik zou niet meer weten op wat ik allemaal heb gestemdquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
7 EDITORS AN END HAS A START
16 MUSE ORIGIN OF SYMMETRY
18 GREEN DAY AMERICAN IDIOT
26 MUSE ABSOLUTION
27 OASIS WHAT'S THE STORY MORNING GLORY
33 QUEENS OF THE STONEAGE SONGS FOR THE DEAF
46 KEANE HOPES AND FEARS
79 RACOON ANOTHER DAY
91 ARCTIC MONKEYS FAVOURITE WORST NIGHTMARE
holyshit, negen van de tien staan erin (van mijn lijstje)![]()
ik ook niet, maar had et in een vorig topic gepostquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten op wat ik allemaal heb gestemd
Mooi compliment !quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat niet gisteren... en een herhaling?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Straks trouwens de Rijdende rechter op ned 1A Silent Express
Vandaag weer een herhaling omdat de programma's die gepland stonden geschrapt zijn net als Topper in Concertquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat niet gisteren... en een herhaling?
zal je altijd zien, veel recente albums, goede zijn white lies en mumford and sons, dus das geen strafquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef Captain_Slow het volgende:
White Lies staan trouwens ook gewoon in de Hemelse 100
ik ga niet wedden, maar ik denk dat het niet luktquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef Bol_Wan het volgende:
weet je wat ik doe, ik ga het volhouden gewoon morgen de hele tijd de radio aan te hebben, vanaf 10 uur tot eind
denk et ook niet, maar kga het iig proberenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga niet wedden, maar ik denk dat het niet lukt
Ik mis sowieso een album in die lijstquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
69
GREEN DAY 21ST CENTURY BREAKDOWN
Dat is toch die nieuwe plaat? Waarom zo hoog...
hij komt, hij is er nog nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kijkt om zich heen
Op 3FM hoor ik dat de zomer eraan komt... maar ik zie 'm toch echt nog niet hoor!
je zegt et zelf al, hijs nieuw, dus ligt het beste in de herinnering..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
69
GREEN DAY 21ST CENTURY BREAKDOWN
Dat is toch die nieuwe plaat? Waarom zo hoog...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
David Guetta - Gettin Over. Redelijke plaat Licht eraan welke versie ze draaien, die met dat geschreeuw er doorheen is echt vreselijk. Ik vind 'm minder als Memories, hoewel ik bij Memories ook iets miste, maar kan niet precies aangeven wat dat is.
Wel is ie weer terug op die tour met Chris Willis, dat vind ik wel een goede ontwikkeling, vorige platen met hem waren echte goed, bijv. Love is Gone.
Ik ook niet, was niet helemaal nuchter toen ik het invuldequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten op wat ik allemaal heb gestemd
Net zo als Viva la Vida op 1 vorig/2 jaar geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je zegt et zelf al, hijs nieuw, dus ligt het beste in de herinnering..
vind et wel de minste..
geluk dat de Vengaboys niet in de lijst staan dan, ander hadden we jou de schuld gegevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ook niet, was niet helemaal nuchter toen ik het invulde
mwoa, die staat nu ook nog hoog, dus dat zal niet de enige reden zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net zo als Viva la Vida op 1 vorig/2 jaar geleden
Klopt, is ook niet slecht, maar is ook een versie waarbij het refrein gewoon instrumentaal is, dat vind ik persoonlijk een stuk toffer. Die versie is volgens mij ook zonder Fergie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een vette mix, paar weken geleden bij Sense of Dance gehoord
Dat nooitquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geluk dat de Vengaboys niet in de lijst staan dan, ander hadden we jou de schuld gegeven
Tja, doe je niks aan, maar ik bedoel, hij was net uit enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa, die staat nu ook nog hoog, dus dat zal niet de enige reden zijn
tering, uit de afdeling: doe-je-gebit-met-bison-kitquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
41
KANE NO SURRENDER
NEE NEE NEE, ASJEBLIEFT NIETValt me nog mee dat ie zo laag staat, gezien die awards
Je vergeet één ding: Roosmarijn doet bij 3FM meer dan invallen. En op basis van die andere hoedanigheid vind ik haar claim helemaal niet raar.quote:
dikke kans dat driekwart van de stemmers dat album niet eens heeft, of uberhaupt beluisterd heeft.. puur en alleen vanwege Viva La vida (de single)..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, doe je niks aan, maar ik bedoel, hij was net uit enzo
daar ging mijn theequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
tering, uit de afdeling: doe-je-gebit-met-bison-kit
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
En die bedenk jij zojuist ter plekke?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:AIR - MOON SAFARI
BEATLES - REVOLVER
BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN
CRANBERRIES - NO NEED TO ARGUE
FLEETWOOD MAC - RUMOURS
KATE BUSH - HOUNDS OF LOVE
U2 - ACHTUNG BABY
TORI AMOS - LITTLE EARTHQUAKES
PAUL SIMON - GRACELAND
DIRE STRAITS - BROTHERS IN ARMS
Vrije keuze: Ani DiFranco - Canon
Roosmarijn heeft flink lopen lobby-en voor die plaat, en terechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vergeet één ding: Roosmarijn doet bij 3FM meer dan invallen. En op basis van die andere hoedanigheid vind ik haar claim helemaal niet raar.
eigenlijk wel jaquote:
de vijf beste, als ik zo vrij mag zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf platen van m'n lijstje in de eindlijst.
[..]
Ik zag het jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef gerbenp het volgende:
SBS6 trending topic op Twitter!
[ afbeelding ]
mooie lijstquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf platen van m'n lijstje in de eindlijst.
[..]
Docu/interview met de vemeende loverboy van Maria Mosterd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
wtf is er dan op sbs?
eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, die hele top 10 is vet, maar dit is toch een beetje jammer:
11
RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
12
SNOW PATROL EYES OPEN
Wel een hh, maar wat een afleveringquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat niet gisteren... en een herhaling?
Die met de oude vrouw die niet wilde dat de buurvrouw een tuinhekje zou plaatsen... terwijl ze dat zelf wel had vond ik nog wel de beste tot nu toe.quote:
Jaja die is echt briljant inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die met de oude vrouw die niet wilde dat de buurvrouw een tuinhekje zou plaatsen... terwijl ze dat zelf wel had vond ik nog wel de beste tot nu toe.
Vandaag danquote:
Ej man !quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Vandaag dan
Timo, goedeMIDDAGquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Vandaag dan
De Rijdende Rechter, is dat dat programma met die gepensioneerde clienten die de hele dag niks te doen hebben en dan overal op gaan letten bij de buren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja die is echt briljant inderdaad. Een andere briljante aflevering was met zo'n vent en het gezeik met zijn hengel. Wat een mafkees was dat
quote:
quote:
Je hebt ze er volgens mij wel tussen zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter, is dat dat programma met die gepensioneerde clienten die de hele dag niks te doen hebben en dan overal op gaan letten bij de buren?
Nee nog niet. Wel waren er vandaag overal voor premieres. In de Kinepolissen in Belgie (die van Hasselt ligt hier 30 minuutjes vandaan) kon je zelfs de red carpet en opening van het Film festival van Cannes zien in de bios met daarna de wereldpremierequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Timo heb jij Robin Hood al ergens gezien? denk dat 'm dit weekend ff ga checken.
Ja heb dat programma wel eens gezien, waren toen twee bejaarden waarvan de een vond dat de heg van de ander 2 centimeter te veel op zijn grond stond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt ze er volgens mij wel tussen zitten
Dacht eigenlijk dat 'ie overal vandaag in premiere ging, maar dat is pas morgen. Twitter staat hier in elk geval al open om de checken wat de eerste reacties zijn. Ik verwacht wel het nodige van de filmquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel waren er vandaag overal voor premieres. In de Kinepolissen in Belgie (die van Hasselt ligt hier 30 minuutjes vandaan) kon je zelfs de red carpet en opening van het Film festival van Cannes zien in de bios met daarna de wereldpremiere.
Denk dat ik `m volgende week ga zien
haha ja dat soort geneuzel inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja heb dat programma wel eens gezien, waren toen twee bejaarden waarvan de een vond dat de heg van de ander 2 centimeter te veel op zijn grond stond.Of zoiets iig.
Ja maar die mensen hebben vaak voor de rest niks te doen heel de dag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha ja dat soort geneuzel inderdaad. Vaak gaat het echt nergens over, maar des te mooier is het om te zien hoe kwaad mensen kunnen zijn over de kleinste dingen (die heg bijvoorbeeld).
quote:
lolquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben vaak voor de rest niks te doen heel de dag.En die leven nog in het tijdperk Hilversum 1, 2 en 3 en dan komen ze al snel bij dat programma uit.
even een wenslijstje maken danquote:
drm juist, niet te veel achter zoeken.. tenzij je natuurlijk John Denver ofzo draaitquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Valt me mee dat er geen mensen vallen over de eerste zin van Last Resort met de gebeurtenissen van vandaag ("Cut my life into pieces").
Blijft altijd een gedoe bij zulke rampen. Met een beetje doordenken kan je bij elke plaat wel een link bedenken...
Oh, dat doe ik bijna dagelijks...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
Stel dat Domien om 11 uur slaapt, pakt ie maximaal 6 uurtjes
Wilde net zeggen. als ik op een werkdag 6 uur slaap heb is het veelquote:
... en elke dag neem ik mezelf voor eerder naar bed te gaan om wat langer te kunnen slapen, maar het lukt nooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. als ik op een werkdag 6 uur slaap heb is het veel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat komt dit toch bekend voorquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en elke dag neem ik mezelf voor eerder naar bed te gaan om wat langer te kunnen slapen, maar het lukt nooit.
Herkenbaar dit...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en elke dag neem ik mezelf voor eerder naar bed te gaan om wat langer te kunnen slapen, maar het lukt nooit.
Echt heyquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Waalwijker het volgende:
Oke oke, jullie hebben gelijk. 6 uurtjes is echt meer dan genoeg.
ik zou et bijna schattig noemen, een woord dat ik NOOIT gebruikquote:
Idem hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zou et bijna schattig noemen, een woord dat ik NOOIT gebruik
Nou idd zeg!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
gelukkig niet I'm on a plane, dat zou erg fout zijn
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
gelukkig niet I'm on a plane, dat zou erg fout zijn
benieuwd hoe jij uitgebreid op een stelling ingaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef Brennel het volgende:
Om heel kort op de stelling in te gaan: ik heb twee zelfmoordpogingen 'meegemaakt'.
Eén keer was ik met m'n vader in de stad, en zagen we een man boven op een kantoorgebouw staan, bij een vlag. We dachten dat hij met de vlag bezig was, besteedden er verder geen aandacht aan, en gingen een winkel binnen. Toen we de winkel weer uit kwamen lag de man onderaan het gebouw, omringd door bloed, afgezet met lint en politie erbij. Toen leefde hij nog, maar onderweg naar het ziekenhuis is hij overleden.
En toen ik nog op de basisschool zat, gingen we met de klas zwemmen in een openluchtbad. Daar probeerde een oudere man zichzelf te verdrinken, wat niet lukte omdat het druk was en mensen het zwembadpersoneel waarschuwde.
Ook toen ik op de middelbare school zat, hoorde ik tijdens de les eens zachte 'klapjes'. Bleek een schietpartij te zijn geweest.
Vooral dat eerste is me altijd heel erg bij gebleven. Nare dingen
En dat noem ik heel kort op de stelling in gaan...![]()
Dat eerste heb ik in lichtere zin ook meegemaakt. Stond ook een jongen op het gebouw over de rand te kijken, bleek ook om een zelfmoordpoging te gaan. Werd er heel erg nerveus van en ben ook weggegaan, kan zoiets niet aanzien. Weet niet hoe het is afgelopen, maar volgens mij hebben ze hem nog kunnen tegenhouden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef Brennel het volgende:
Om heel kort op de stelling in te gaan: ik heb twee zelfmoordpogingen 'meegemaakt'.
Eén keer was ik met m'n vader in de stad, en zagen we een man boven op een kantoorgebouw staan, bij een vlag. We dachten dat hij met de vlag bezig was, besteedden er verder geen aandacht aan, en gingen een winkel binnen. Toen we de winkel weer uit kwamen lag de man onderaan het gebouw, omringd door bloed, afgezet met lint en politie erbij. Toen leefde hij nog, maar onderweg naar het ziekenhuis is hij overleden.
En toen ik nog op de basisschool zat, gingen we met de klas zwemmen in een openluchtbad. Daar probeerde een oudere man zichzelf te verdrinken, wat niet lukte omdat het druk was en mensen het zwembadpersoneel waarschuwde.
Ook toen ik op de middelbare school zat, hoorde ik tijdens de les eens zachte 'klapjes'. Bleek een schietpartij te zijn geweest.
Vooral dat eerste is me altijd heel erg bij gebleven. Nare dingen
En dat noem ik heel kort op de stelling in gaan...![]()
Ik denk dat er dan een drukker, uitgever, boekpresentatie en een berg Bruna's aan te pas komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
benieuwd hoe jij uitgebreid op een stelling ingaat
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een drukker, uitgever, boekpresentatie en een berg Bruna's aan te pas komen.
Is bier ook goed?quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een drukker, uitgever, boekpresentatie en een berg Bruna's aan te pas komen.
Verlengenquote:
hopelijk niet voor het laatstquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Hurts - Better Than Love. Voor het eerst op 3FM *piej* *piej*
ik Live - Overcome, om die rampen enzo, kom altijd wel extra hard aan danquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef Waalwijker het volgende:
Iemand nog een request gestuurd?
Ik heb Live - Run To The Water geprobeerd, erg mooie plaat. Niet echt een bepaalde reden achter.
Klopt, wilde eerst ook Overcome sturen, maar heb toch maar Run To The Water gedaan, niet zozeer een 'rampenplaat'quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik Live - Overcome, om die rampen enzo, kom altijd wel extra hard aan dan
dat sowieso jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, wilde eerst ook Overcome sturen, maar heb toch maar Run To The Water gedaan, niet zozeer een 'rampenplaat'maar vind 'm wel erg mooi.
Leuke plaat iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:12 schreef alors het volgende:
Deze plaat is zoo heeerlijkGaslight Anthem dan he
ik ook hoor, niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind deze plaat eigenlijk best leuk.
Hij word hier normaliter nooit met gejuich ontvangen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ook hoor, niks om je voor te schamen
Trusten !quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
ga maar eens richting bedje, morgen Hemelse Honderd, heb der zin in![]()
Vind de Live versie wel leuk gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Klote Rox !
Beter dan de single iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind de Live versie wel leuk gedaan.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit is zo'n lekker nummer, Is she really going out with him
Ga ik nu slapen, om 7.15 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Trrrrrrrrrusten !quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
In het kader van:
[..]
Ga ik nu slapen, om 7.15 gaat de wekker weer
Trusten man!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar eens slapen, dan ben ik morgen vandaag optijd wakker voor de Hemelse Honderd
Uitslapen tot 18:00 uur, Hans?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten man!. Morgen lekker lang uitslapen
. Hemelse 100 vind ik toch weinig boeiend
.
Das een goeie inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
Ik ga het lijstje bij de zuiderburen luisteren
Nou inderdaad zeg. Nu niet vergeten om naar StuBru te luisteren, ik neem het me heel vaak voor, mmar het komt er nooit vanquote:
Hoelaat begint de HH dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:30 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien zit er dus vanwege het gebeuren in Tripoli. Anders hadden we nu een 'best of Giel' gehad.
Klopt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:39 schreef Paul het volgende:
Geen best of Giel door vliegtuigramp!!!!!!!!!!!!!!
Het probleem was dat het enkel fragmenten waren. Dus totaal geen communicatie tussendoor. We hebben er voor gekozen om de toon iets aan te passen.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het probleem was dat het enkel fragmenten waren. Dus totaal geen communicatie tussendoor. We hebben er voor gekozen om de toon iets aan te passen.
Ok kusje op je voorhoofd. Klopt het dat je naar 538 gaat trouwens?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het probleem was dat het enkel fragmenten waren. Dus totaal geen communicatie tussendoor. We hebben er voor gekozen om de toon iets aan te passen.
En das netjes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok kusje op je voorhoofd. Klopt het dat je naar 538 gaat trouwens?
Oh, zo gek zou ik het niet eens vinden je pas best bij 538 denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat Tjibbe dat riep bij Ekstra Weekend.
Maar ik heb het nog heel erg naar mijn zin bij 3quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh, zo gek zou ik het niet eens vinden je pas best bij 538 denk ik
OK!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar ik heb het nog heel erg naar mijn zin bij 3
Wel top dat je blijftquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar ik heb het nog heel erg naar mijn zin bij 3
En dat zegt diegene die hier minstens 1x per week op Giel loopt te geilenquote:
Gielquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
[..]
En dat zegt diegene die hier minstens 1x per week op Giel loopt te geilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |