de vijf beste, als ik zo vrij mag zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf platen van m'n lijstje in de eindlijst.
[..]
Ik zag het jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef gerbenp het volgende:
SBS6 trending topic op Twitter!
[ afbeelding ]
mooie lijstquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf platen van m'n lijstje in de eindlijst.
[..]
Docu/interview met de vemeende loverboy van Maria Mosterd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
wtf is er dan op sbs?
eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, die hele top 10 is vet, maar dit is toch een beetje jammer:
11
RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
12
SNOW PATROL EYES OPEN
Wel een hh, maar wat een afleveringquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat niet gisteren... en een herhaling?
Die met de oude vrouw die niet wilde dat de buurvrouw een tuinhekje zou plaatsen... terwijl ze dat zelf wel had vond ik nog wel de beste tot nu toe.quote:
Jaja die is echt briljant inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die met de oude vrouw die niet wilde dat de buurvrouw een tuinhekje zou plaatsen... terwijl ze dat zelf wel had vond ik nog wel de beste tot nu toe.
Vandaag danquote:
Ej man !quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Vandaag dan
Timo, goedeMIDDAGquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Vandaag dan
De Rijdende Rechter, is dat dat programma met die gepensioneerde clienten die de hele dag niks te doen hebben en dan overal op gaan letten bij de buren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja die is echt briljant inderdaad. Een andere briljante aflevering was met zo'n vent en het gezeik met zijn hengel. Wat een mafkees was dat
quote:
quote:
Je hebt ze er volgens mij wel tussen zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De Rijdende Rechter, is dat dat programma met die gepensioneerde clienten die de hele dag niks te doen hebben en dan overal op gaan letten bij de buren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |