hij komt, hij is er nog nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kijkt om zich heen
Op 3FM hoor ik dat de zomer eraan komt... maar ik zie 'm toch echt nog niet hoor!
je zegt et zelf al, hijs nieuw, dus ligt het beste in de herinnering..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
69
GREEN DAY 21ST CENTURY BREAKDOWN
Dat is toch die nieuwe plaat? Waarom zo hoog...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
David Guetta - Gettin Over. Redelijke plaat Licht eraan welke versie ze draaien, die met dat geschreeuw er doorheen is echt vreselijk. Ik vind 'm minder als Memories, hoewel ik bij Memories ook iets miste, maar kan niet precies aangeven wat dat is.
Wel is ie weer terug op die tour met Chris Willis, dat vind ik wel een goede ontwikkeling, vorige platen met hem waren echte goed, bijv. Love is Gone.
Ik ook niet, was niet helemaal nuchter toen ik het invuldequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten op wat ik allemaal heb gestemd
Net zo als Viva la Vida op 1 vorig/2 jaar geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je zegt et zelf al, hijs nieuw, dus ligt het beste in de herinnering..
vind et wel de minste..
geluk dat de Vengaboys niet in de lijst staan dan, ander hadden we jou de schuld gegevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ook niet, was niet helemaal nuchter toen ik het invulde
mwoa, die staat nu ook nog hoog, dus dat zal niet de enige reden zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net zo als Viva la Vida op 1 vorig/2 jaar geleden
Klopt, is ook niet slecht, maar is ook een versie waarbij het refrein gewoon instrumentaal is, dat vind ik persoonlijk een stuk toffer. Die versie is volgens mij ook zonder Fergie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een vette mix, paar weken geleden bij Sense of Dance gehoord
Dat nooitquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geluk dat de Vengaboys niet in de lijst staan dan, ander hadden we jou de schuld gegeven
Tja, doe je niks aan, maar ik bedoel, hij was net uit enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa, die staat nu ook nog hoog, dus dat zal niet de enige reden zijn
tering, uit de afdeling: doe-je-gebit-met-bison-kitquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
41
KANE NO SURRENDER
NEE NEE NEE, ASJEBLIEFT NIETValt me nog mee dat ie zo laag staat, gezien die awards
Je vergeet één ding: Roosmarijn doet bij 3FM meer dan invallen. En op basis van die andere hoedanigheid vind ik haar claim helemaal niet raar.quote:
dikke kans dat driekwart van de stemmers dat album niet eens heeft, of uberhaupt beluisterd heeft.. puur en alleen vanwege Viva La vida (de single)..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, doe je niks aan, maar ik bedoel, hij was net uit enzo
daar ging mijn theequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
tering, uit de afdeling: doe-je-gebit-met-bison-kit
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
En die bedenk jij zojuist ter plekke?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:AIR - MOON SAFARI
BEATLES - REVOLVER
BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN
CRANBERRIES - NO NEED TO ARGUE
FLEETWOOD MAC - RUMOURS
KATE BUSH - HOUNDS OF LOVE
U2 - ACHTUNG BABY
TORI AMOS - LITTLE EARTHQUAKES
PAUL SIMON - GRACELAND
DIRE STRAITS - BROTHERS IN ARMS
Vrije keuze: Ani DiFranco - Canon
Roosmarijn heeft flink lopen lobby-en voor die plaat, en terechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vergeet één ding: Roosmarijn doet bij 3FM meer dan invallen. En op basis van die andere hoedanigheid vind ik haar claim helemaal niet raar.
eigenlijk wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |