SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf nu wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef RitseB het volgende:
Ach, het topic gaat tenminste niet over olijfolie
Pics van je moeder uiteraard.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
Als zij geefbaar is dan is mijn moeder ook geefbaar
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegenquote:
Waarsch. heeft ze na afloop van de herdenking van Fortuyn - hij was immers 5 jaar dood - geneukt met Mat Herben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Wat gebeurde er dan op die 6 mei? Werd Pim vermoord?
Nee, maar toch wel minstens twee keer per week.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
En wat dan nog? Alsof je elke dag sex moet hebben.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegen
Je bent dus een eventuele kandidaat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegen
Tijdens het vliegtuig-spotten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Waarsch. heeft ze na afloop van de herdenking van Fortuyn - hij was immers 5 jaar dood - geneukt met Mat Herben.
Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]_____! Jij pas sinds een jaar ofzo, of heb je alweer een ander?
Krijg ik nu een positieve note?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeld
fleur.agema@tweedekamer.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef teknomist het volgende:
Ik zou haar wel doen hoor, in tegenstelling tot al die bleke, lelijke puisterige fok-nerds die alleen Emma Watson of Famke Janssen eventueel met heel veel geld toe zouden doen.
Voor het fietsenhok hebben we Depla al hè?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef reetveter het volgende:
Eerlijk. Ze kan ook gewoon in het fietsenhok genomen worden door J.P.
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar niet echt wat eigenlijk. Ze ziet er een beetje boers uit ofzo, ik weet niet.
En met ducktape over haar mond en een zak over de kop?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.
Dan zou ik een goede advocaat nemen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En met ducktape over haar mond en een zak over de kop?
Mensen zijn kuddedieren. Binnenkort een politieke orgie daar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor het fietsenhok hebben we Depla al hè?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef mvt het volgende:
Opzich een lekker wijf, mag alleen wel een make-over gebruiken.
Iets met een facial ofzo
Doe jij maar, ik heb haar al retweetedquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:11 schreef donroyco het volgende:
Wie stuurt haar via Twitter dit topiclinkje?
Ze heeft in ieder geval een vrij ernstig verziekt wereldbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:18 schreef LosPollos het volgende:
Volgens mij heeft ze een bepaalde spierziekte. Het is de vraag in hoeverre ze in staat is om een beetje relax te neuken.
Ja dat ook, ze moet sowieso wel dr bek dichthouden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.
Kan zijn, maar ze neukt nietquote:
Alles kan stuk, en niet alles moet je willen repareren indien het stuk is.quote:
Ow ja, ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:26 schreef reetveter het volgende:
Is dit trouwens geen FP nieuws? Ik bedoel, als de kat van tante Mien gestolen wordt komt dat er ook op
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:26 schreef reetveter het volgende:
Is dit trouwens geen FP nieuws? Ik bedoel, als de kat van tante Mien gestolen wordt komt dat er ook op
.
Ik las "Ze heeft 'm nat"quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:45 schreef Fascination het volgende:
Ze heeft wel wat.
Als ze remlof ziet wel denk ik.quote:
Apart topic openen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:47 schreef mvt het volgende:
Maar goed, hoe erg graag wilt ze voorkeursstemmen 'trekken'?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Apart topic openen.
Onzin verwijderd, gelieve nu ontopic te reageren anders volgen er notes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik las eerder dat je haar vorig jaar al genomen had. Dus jij moet het wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:18 schreef LosPollos het volgende:
Volgens mij heeft ze een bepaalde spierziekte. Het is de vraag in hoeverre ze in staat is om een beetje relax te neuken.
Destijds viel het reuze mee, maar de spierziekte is wel progressief. Momenteel durf ik er geen uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:55 schreef Cornerstar24 het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je haar vorig jaar al genomen had. Dus jij moet het weten
Anders kan je der stemknop niet vinden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:54 schreef LosPollos het volgende:
Ik denk dat het in haar geval van vrij groot belang is of ze een kaal kutje heeft en zo niet: hoeveel schaamhaar dan wel?
Nou geef toe, na een avond/nacht jezelf flink te hebben gevuld met van alles en nog wat zou je 'm ter afsluiting maar al te graag aftikken op haar vochtige gespreide lipjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef teknomist het volgende:
Ik zou haar wel doen hoor, in tegenstelling tot al die bleke, lelijke puisterige fok-nerds die alleen Emma Watson of Famke Janssen eventueel met heel veel geld toe zouden doen.
Ik mag zo lijen dat het met een moslima wasquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:57 schreef adam19 het volgende:
Dat filmpje dat ze getrouwd is is uit 2006..
Op 6 mei 2007 was dr man waarschijnlijk vreemd gegaan?!
Bron: http://www.vn.nl/Opiniema(...)-Een-met-Wilders.htmquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:56 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Destijds viel het reuze mee, maar de spierziekte is wel progressief. Momenteel durf ik er geen uitspraken over te doen.
quote:Aan het Binnenhof valt de vice-fractievoorzitter van de PVV op door haar tomeloze energie en fanatisme. Vorig jaar stelde ze maar liefst 131 Kamervragen, aanzienlijk meer dan de recordhouder op dit gebied, SP’er Agnes Kant. Opmerkelijk – zeker voor iemand die al enkele jaren lijdt aan posttraumatische dystrofie, een chronische ziekte die het lichaamsweefsel aantast. Hoewel ze volledig arbeidsongeschikt werd verklaard, werkt ze gewoon door.
Aan het glossy magazine Miljonair legde ze uit hoe ze dat voor elkaar krijgt: ‘Ik kan heel veel niet, maar ik mediteer tweemaal per dag en zolang ik me niet al te druk maak, gaat het.’ Ook ontleent ze veel steun aan haar geloof in ‘het universele’.
even uit normale interesse, maar WAT voor spierziekte?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:56 schreef LosPollos het volgende:
[..]
maar de spierziekte is wel progressief.
Ze heeft geen spierziekte dus, maar Posttraumatische dystrofiequote:Op donderdag 13 mei 2010 02:02 schreef mvt het volgende:
[..]
even uit normale interesse, maar WAT voor spierziekte?
quote:Ik had een voltijdbaan en ik studeerde, ik werkte 16 tot
20 uur per dag. Op het architectenbureau voelde ik op
een dag een soort zweepslag in mijn hand. Ik bleef daarmee
doorwerken. Een paar maanden later blies mijn
hand op door een zwelling. Sinds die dag heb ik pijn.
Later kwam daar dystrofie bij, een soort prikkels die
niet meer weg gaan. Ik was 25, ik ontwierp zelfstandig
gebouwen. Sindsdien heb ik pijn aan mijn arm, mijn
schouders en mijn nek. Altijd pijn, altijd prikkels. Ontwerpen
met de hand kan ik niet meer. Ik zeg altijd: ik
heb pijn, de pijn heeft mij niet.
‘Het ging snel. De artsen vullen de lichamelijke beperkingen
in op een lijst en onderaan die lijst staat: nul
banen. Je handen gebruik je overal bij. Ik werd arbeidsongeschikt
verklaard. Van een voltijdbaan ging ik naar
parttime, van een voltijdstudie naar parttime. Een docent
noemde me een survivor. Hij vergeleek het met een
vulkaan. Sommige mensen vinden, hoe dan ook, een
manier om langs de randen van een brandende vulkaan
te lopen. Zo iemand ben ik. Ik zorg dat het lukt.
‘Ik wilde snel geopereerd worden. Dat kon niet. Anderhalf
jaar moest ik wachten. Ik ben eraan geopereerd en
kan mijn hand beter gebruiken, maar de dystrofie is
gebleven. Niets is goed georganiseerd daar.
Van die wijven die eerder op het gymnasium op vrijdagmiddag om 13:59 nog een prangende vraag hadden voor de docent. Totaal niet mijn types.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:13 schreef VeX- het volgende:
Fleur Agema heeft zo'n uitstraling die fanatiekelingen vaak hebben. Ik heb er weinig mee.
Wat een faalstory. Mensen die zichzelf ophemelen en snakken naar erkenning.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:08 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ze heeft geen spierziekte dus, maar Posttraumatische dystrofie
[..]
Dus zelfs op een pagina over jouw persoon moet je altijd en eeuwig de politicus zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:56 schreef Leandra het volgende:
Nou hoef je van een PVV politicus al niet al te veel te verwachten, maar als je jezelf, je partij en je vak zo verkwanselt door zulke tweets dan ben je nog dommer dan je op basis van de politieke voorkeur verwacht.
Je moet er als politicus rekening mee houden dat je beoordeeld wordt als politcus en niet als Susan van om de hoek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus zelfs op een pagina over jouw persoon moet je altijd en eeuwig de politicus zijn?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:24 schreef Catch22- het volgende:
die laat je alle hoeken van de slaapkamer zien op een goede dag.
wat een viese leugenares......ze heeft zich omhoog geneukt met wilders........quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef remlof het volgende:
Dat zegt ze net op haar twitter:
Elke nacht een andere man in bed? Niet eens in m'n dromen. Ik slaap al drie jaar alleen. Elke nacht. Sinds 6 mei 2007 om precies te zijn.
FOK!kers doe er wat aan, ze is geefbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wordt ze dan wat minder zuur
Heel links van je remlof, heel links. Rosenmuller zou trots zijn geweest op je.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:48 schreef remlof het volgende:
Dat zegt ze net op haar twitter:
Elke nacht een andere man in bed? Niet eens in m'n dromen. Ik slaap al drie jaar alleen. Elke nacht. Sinds 6 mei 2007 om precies te zijn.
FOK!kers doe er wat aan, ze is geefbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wordt ze dan wat minder zuur
De SP dus. Kijk maar naar hoe zuur Agnes Kant daarvan geworden is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel minstens twee keer per week.
Tenminste ik dan, anders word ik echt zuur. Na drie jaar zou ik zelfs kunnen overwegen om me bij de Partij Van Verzuurden aan te sluiten
Geloof me, dat is ze ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
Dat staat natuurlijk buiten kijf. Enkel overtroffen door IJzeren Ritaquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heel links van je remlof, heel links. Rosenmuller zou trots zijn geweest op je.
Laat dat mens gewoon. Of zullen we eens beginnen over hoe zuur Agnes Kant is?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:49 schreef Aylin het volgende:
waarom voelde ze die behoefte om dit met ons allen te delen?
Ik zou haar wel gevenZo lelijk is ze niet toch? Of ben je een vrouw ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:17 schreef aapinator het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze niet toch? Of ben je een vrouw ofzo.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
het zal toch niet zijn dat hij de laatste wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef Urquhart het volgende:
6 mei 2007...is dat uit respect voor wijlen Pim Fortuyn?
In 2007?? OMG getverquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef longinus het volgende:
[..]
het zal toch niet zijn dat hij de laatste was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |