Ja dat ook, ze moet sowieso wel dr bek dichthouden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.
Kan zijn, maar ze neukt nietquote:
Alles kan stuk, en niet alles moet je willen repareren indien het stuk is.quote:
Ow ja, ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:26 schreef reetveter het volgende:
Is dit trouwens geen FP nieuws? Ik bedoel, als de kat van tante Mien gestolen wordt komt dat er ook op
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:26 schreef reetveter het volgende:
Is dit trouwens geen FP nieuws? Ik bedoel, als de kat van tante Mien gestolen wordt komt dat er ook op
.
Ik las "Ze heeft 'm nat"quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:45 schreef Fascination het volgende:
Ze heeft wel wat.
Als ze remlof ziet wel denk ik.quote:
Apart topic openen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:47 schreef mvt het volgende:
Maar goed, hoe erg graag wilt ze voorkeursstemmen 'trekken'?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Apart topic openen.
Onzin verwijderd, gelieve nu ontopic te reageren anders volgen er notes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik las eerder dat je haar vorig jaar al genomen had. Dus jij moet het wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:18 schreef LosPollos het volgende:
Volgens mij heeft ze een bepaalde spierziekte. Het is de vraag in hoeverre ze in staat is om een beetje relax te neuken.
Destijds viel het reuze mee, maar de spierziekte is wel progressief. Momenteel durf ik er geen uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:55 schreef Cornerstar24 het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je haar vorig jaar al genomen had. Dus jij moet het weten
Anders kan je der stemknop niet vinden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:54 schreef LosPollos het volgende:
Ik denk dat het in haar geval van vrij groot belang is of ze een kaal kutje heeft en zo niet: hoeveel schaamhaar dan wel?
Nou geef toe, na een avond/nacht jezelf flink te hebben gevuld met van alles en nog wat zou je 'm ter afsluiting maar al te graag aftikken op haar vochtige gespreide lipjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |