Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]_____! Jij pas sinds een jaar ofzo, of heb je alweer een ander?
Krijg ik nu een positieve note?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeld
fleur.agema@tweedekamer.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef teknomist het volgende:
Ik zou haar wel doen hoor, in tegenstelling tot al die bleke, lelijke puisterige fok-nerds die alleen Emma Watson of Famke Janssen eventueel met heel veel geld toe zouden doen.
Voor het fietsenhok hebben we Depla al hè?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef reetveter het volgende:
Eerlijk. Ze kan ook gewoon in het fietsenhok genomen worden door J.P.
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar niet echt wat eigenlijk. Ze ziet er een beetje boers uit ofzo, ik weet niet.
En met ducktape over haar mond en een zak over de kop?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.
Dan zou ik een goede advocaat nemen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En met ducktape over haar mond en een zak over de kop?
Mensen zijn kuddedieren. Binnenkort een politieke orgie daar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor het fietsenhok hebben we Depla al hè?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef mvt het volgende:
Opzich een lekker wijf, mag alleen wel een make-over gebruiken.
Iets met een facial ofzo
Doe jij maar, ik heb haar al retweetedquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:11 schreef donroyco het volgende:
Wie stuurt haar via Twitter dit topiclinkje?
Ze heeft in ieder geval een vrij ernstig verziekt wereldbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:18 schreef LosPollos het volgende:
Volgens mij heeft ze een bepaalde spierziekte. Het is de vraag in hoeverre ze in staat is om een beetje relax te neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |