SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf nu wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef RitseB het volgende:
Ach, het topic gaat tenminste niet over olijfolie
Pics van je moeder uiteraard.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
Als zij geefbaar is dan is mijn moeder ook geefbaar
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegenquote:
Waarsch. heeft ze na afloop van de herdenking van Fortuyn - hij was immers 5 jaar dood - geneukt met Mat Herben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Wat gebeurde er dan op die 6 mei? Werd Pim vermoord?
Nee, maar toch wel minstens twee keer per week.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
En wat dan nog? Alsof je elke dag sex moet hebben.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegen
Je bent dus een eventuele kandidaat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in algemene zin, een FOK!ker die al drie jaar niet een vaginawand heeft mogen beroeren met z'n keiharde eikel zou het kunnen overwegen
Tijdens het vliegtuig-spotten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Waarsch. heeft ze na afloop van de herdenking van Fortuyn - hij was immers 5 jaar dood - geneukt met Mat Herben.
Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]_____! Jij pas sinds een jaar ofzo, of heb je alweer een ander?
Krijg ik nu een positieve note?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik neuk ook als ik geen relatie heb, sorry voor het doen wankelen van je wereldbeeld
fleur.agema@tweedekamer.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef teknomist het volgende:
Ik zou haar wel doen hoor, in tegenstelling tot al die bleke, lelijke puisterige fok-nerds die alleen Emma Watson of Famke Janssen eventueel met heel veel geld toe zouden doen.
Voor het fietsenhok hebben we Depla al hè?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:03 schreef reetveter het volgende:
Eerlijk. Ze kan ook gewoon in het fietsenhok genomen worden door J.P.
Ze komt ook een beetje lomp over idd en dat beeld wordt beslist niet minder wanneer je haar platte, Noord-Hollandse gewauwel aanhoort.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar niet echt wat eigenlijk. Ze ziet er een beetje boers uit ofzo, ik weet niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |