Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Zagen jullie net ook dat ouder paar bij RTL?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
En wat je op zo'n rampplek ziet is ook geen prettig gezicht, arm ventjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te denken, stel dat zij de opa en oma van dat jochie zijn. Echt sneu kom je je familie ophalen van het vliegveld en dan krijg je zulk nieuws![]()
En damn wat zal dat jochie een trauma hebben zeg, die zal de rest van zn leven zich ws afvragen 'Waarom ik niet?'.
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is een terroristische aanslag hè...
Verdacht kort na de ramp gaf de Libische defensie een verdachte persconferentie waarin zequote:
de kleine brokstukken over een groot oppervlak 200 meter voorde landingsban geven food for thought (explosie bijv)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien werken die hoogtemeters bij Airbus ook niet zo goed.
Misschien hadden ze te weinig brandstof (zag weinig tot geen tekenen van vuur, maar daarentegen zal ie wel praktisch leeg geweest zijn aangezien ie bij de eindbestemming was)
Misschien, misschien etc....
Over een paar jaar horen we de reden waarschijnlijk zeer uitgebreid bij Air Crash Investigation.
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het onderzoek gaat zeker maanden duren."
Waarom? Als die zwarte dozen genoeg info bevatten, kan het morgen bekend zijn.
Inderdaad ik vond het ook maar wat amateuristisch hoor, bij RTL hadden ze dat jochie allang een microfoon in de neus gedrukt. Dan hadden we hier ook niet hoeven te speculeren of het nu een jochie of meissie betreft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Klopt, maar ook dat hoeft bij voorbaat nog geen maanden te duren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Oh ja en dan die idiote vragen altijd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Dat heb ik niet gezien, klinkt wel van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had dat juist met dat echtpaar op Brussel Airport die waarschijnlijk dochter, schoonzoon en kleinkinderen verloren hebben. Meteen zo'n camera in je gezicht. Bah.
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als de zwarte dozen er op wijzen dat het toestel plotseling naar de grond dook dan is daarmee de oorzaak nog niet bekend.
Stel dat men uit de brokstukken haalt dat er een motor ontploft is dan moet nog uitgezocht worden waarom dat gebeurt is.
Goeie vraag! Dat het hetzelfde type toestel geweest is, was mij compleet ontgaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Er bestaat toch geen lampje of metertje dat aangeeft "motor ontploft" of "metaalmoeheid in de rechter-flap"quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik nog steeds niet dat ze met de huidige techniek nog steeds met die oude dozen werken waarop enkel de cockpitgesprekken staan en wat nadere info. Met een beetje goede wil is er echt wel iets te maken waarop alle gegevens van die vlucht worden opgeslagen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Cnn: Survivor still haunted by 1971 air crash
Over het duitse meisje die als enige een vliegramp overleefde. Zeer bizar!
quote:"I had a cut on my arm and after a few days I could feel there was something in it. I took a look and a fly had laid her eggs in the hole. It was full of maggots. I was afraid I would lose my arm. Later, after I was rescued it was treated and more than 50 maggots were found inside. I still wonder how so many maggots could have fitted into that little hole, it was no bigger than a one euro coin."
Airbus A330-200quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef capricia het volgende:
Wat voor type toestel is het precies, een Airbus, maar verders?
KLM heeft momenteel nog een x-aantal Airbus-vliegtuigen in bestelling. Ik zou toch dit onderzoek afwachten.quote:
quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik zal wel in de minderheid zijn maar, wat een ordinair, goedkoop gespeculeer hier net over de identiteit van dat kind. Het gaat ons werkelijk NIKS aan wat de leeftijd, geslacht, nationaliteit van dat kind is.
'De gezondheid van de overlevende is naar omstandigheden stabiel.' Klaar.
En dan die 20 camera's in de ziekenhuiszaal, flikker toch op man, laat hem toch met rust, dat kind weet zelf waarschijnlijk amper wat hem overkomen is. Walgelijk dit, stel kippen hier.
Daar zijn een poosje geleden pas de zwarte dozen van gevonden, daar is alleen nog niks van bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Metaalmoeheid en dergelijke: daar heb je dus onderhoud voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er bestaat toch geen lampje of metertje dat aangeeft "motor ontploft" of "metaalmoeheid in de rechter-flap"
Dan kan dat ook niet gedetecteerd worden.
Wel worden alle standen van flaps, slats, rolroeren en staartroer opgeslagen dus als je die doos aansluit op een vliegsimulator doet ie het laatste half uur precies na.
nee, want daar zijn veel te weinig onderdelen van teruggevonden, van de zwarte dozen ook geen spoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
De Franse marine heeft dacht ik vorige week binnen een gebied van 5km2 iets gevonden van de data recorders. Ze zijn nu exacter aan het zoeken waar, en óf, ze er bij kunnen komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Goeie vraag! Dat het hetzelfde type toestel geweest is, was mij compleet ontgaan.
De NOS zijn vrijwel dezelfde ratten als al die andere sensatiemedia. Het voegt ook nogeens geen ene flikker toe om die beelden uit te zenden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Erg allemaal.
En triest dat de NOS beelden uitzendt van dat jochie, weerloos, in zijn ziekenhuisbed.
Neem mij niet kwalijk, maar dat vind ik belachelijk.
Tja, gros van de mensen wil dat. En de media weet dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Cafe-Noir het volgende:
Erg allemaal.
En triest dat de NOS beelden uitzendt van dat jochie, weerloos, in zijn ziekenhuisbed.
Neem mij niet kwalijk, maar dat vind ik belachelijk.
Precies !quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:36 schreef LosPollos het volgende:
[..]
De NOS zijn vrijwel dezelfde ratten als al die andere sensatiemedia. Het voegt ook nogeens geen ene flikker toe om die beelden uit te zenden.
Metaalmoeheid is nauwelijks te detekteren. Alleen door röntgenapparatuur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Metaalmoeheid en dergelijke: daar heb je dus onderhoud voor.
Maar een camera (of voor mijn part een buitenboordspiegel) waarmee de cockpit alle motoren kan zien zit op geen enkel vliegtuig. Op al die 'crash-investigation-programma's' op Discovery en National Geographic zie je in heel veel gevallen dat dat soort informatie een hoop problemen wellicht had kunnen voorkomen, zowel voor de piloten als voor de onderzoeksteams.
Op basis van de waarschijnlijke positie hebben ze enkel een gebied afgebakend waarin ze denken de dozen te gaan vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Daar zijn een poosje geleden pas de zwarte dozen van gevonden, daar is alleen nog niks van bekend.
Dat kreng speelt nog steeds verstoppertjequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat kreng dat afgelopen zomer in de zee was gestort (zelfde type toestel), wisten ze daar al de oorzaak van?
Er zijn meerdere methoden om metaalmoeheid te achterhalen, maar om dat te voorkomen is er onderhoud: zorgen dat onderdelen waar metaalmoeheid optreed niet meer in het vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Metaalmoeheid is nauwelijks te detekteren. Alleen door röntgenapparatuur.
Een permanente opname hoeft misschien ook niet opgeslagen te worden, maar in al die documentaires blijkt telkens weer dat als er iets misgaat, de cockpit heel vaak niet weet wát er mis is. Er gaan lampjes branden, een sirene gaat af, maar de betekenis is lang niet altijd duidelijk of gaat verloren in de gebeurtenissen.quote:Als je het hele vliegtuig continu wil filmen en zo dus achteraf kan zien wat er gebeurt is dan kan dat maar dat kost wel een paar centen.
Maar dan zegt dat nog niks over de werkelijke oorzaak. Als je op zo'n video-opname ziet dat er een deur uitvliegt dan kan dat door verroeste scharnieren zijn, een ondeugdelijk slot of een handgranaat van een terrorist dus met die opnames ben je er meestal nog lang niet.
Je moet eerst die deur vinden en dan zoeken naar aanwijzingen
Echt he, die krant zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
Morgen een hele speciale Telegraaf editie vol met dit soort non-nieuwsquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
Wtf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht__.html?cid=short
Godverdomme, wat een NON-'nieuws'. Flikker toch op, aandachtshoer![]()
![]()
,
En dat blijft ook zo, ze gaan die flightrecorders nooit vinden, stel je voor dat er aangegeven wordt dat de fout in Airbus zit...........quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat kreng speelt nog steeds verstoppertje
Ah, een deskundige!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef awesomedude het volgende:
Deze ramp is op zeker een aanslag, dat toestel is kompleet versplinterd....
Het is in ieder geval een heel harde klap geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef awesomedude het volgende:
Deze ramp is op zeker een aanslag, dat toestel is kompleet versplinterd....
Dus is het al 'zeker' een aanslag geweest? Een deskundige indeed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef awesomedude het volgende:
Deze ramp is op zeker een aanslag, dat toestel is kompleet versplinterd....
More survivors? Whut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:05 schreef NorthernStar het volgende:
A South African news agency has reported that there may be more survivors of a plane crash in Libya's capital Tripoli. It was earlier believed that an 8-year-old Dutch boy was the only survivor. Over 100 hundred people were on board including Dutch, British and South African nationals. The Air Afrikiya plane flying from Johannesburg en route to London crashed while attempting to land.
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef alors het volgende:
Nou je kan ook geen nieuwssite meer op of je krijgt dat arme joch in beeld. Laat dat kind toch, echt![]()
Als er echt meer overlevenden waren, was dat wel eerder bekend geraakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
More survivors? Whut?
Wilden ze de nabestaanden nog wat hoop geven?
aaagghhh...je weetniequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:07 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Dus is het al 'zeker' een aanslag geweest? Een deskundige indeed.![]()
Zullen we het achterhalen van de oorzaak maar aan de professionals overlaten? Mensen die ervoor gestudeerd hebben, die hun informatie van meer transparante bronnen dan de media halen.. het lijkt wel een sbs6 forum .
Ik ga maar eens thee zetten, voor ik me verder uit de naad erger.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel harde klap geweest.
Bij andere vliegrampen zijn vaak veel grotere brokstukken. Maar dit toestel is inderdaad compleet gedesintegreerd.
Beetje vreemd he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
More survivors? Whut?
Wilden ze de nabestaanden nog wat hoop geven?
quote:Plane crash: More than one survivor?
Afriqiyah Airways said on Wednesday that casualties of a plane that crashed in Tripoli had been taken to various hospitals in the Libyan city.
Of het staartstuk heel blijft of niet ligt ook aan de hoek waarmee het vliegtuig neer komt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus.
De vraag is hoe dat komt. Brandstof zal er nagenoeg niet meer zijn geweest, dus een aanslag zou niet onaannemelijk zijn. Of kan een complete verwoesting zoals dit ook komen door een klap op de grond. Dan zou het staartstuk toch ook niet meer 'heel' zijn?
lijkt me een beetje raar dat ze daar nu pas achter komen, lijkt me eerder een misverstand (gebrekkig engels bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beetje vreemd he?
Dit is het bericht waar ze naar verwijzen denk ik
[..]
Jack blijft een glad ventje, hij kent lui in het leger, hell, hij zit in een kazerne. Zou het een complot zijn, en is het toestel neergeschoten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien een beetje misplaatst, maar ik bedacht me dat deze vliegramp -en dat met name het mediacircus- wel héél gunstig voor het CDA is. Er wordt nu met geen woord meer gerept over de escapades van Jack de Vries, wat anders waarschijnlijk echt wel weer het hot item van de dag zou zijn geweest.
Vaak blijft de staart juist wel redelijk heel: alles wat er voor zit funtioneert min of meer als 'kreukelzone'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus.
De vraag is hoe dat komt. Brandstof zal er nagenoeg niet meer zijn geweest, dus een aanslag zou niet onaannemelijk zijn. Of kan een complete verwoesting zoals dit ook komen door een klap op de grond. Dan zou het staartstuk toch ook niet meer 'heel' zijn?
Euh, een bijna lege tank is juist explosiever dan een volle tank. De achtergebleven gassen zijn juist explosief, niet de vloeistof.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus.
De vraag is hoe dat komt. Brandstof zal er nagenoeg niet meer zijn geweest, dus een aanslag zou niet onaannemelijk zijn. Of kan een complete verwoesting zoals dit ook komen door een klap op de grond. Dan zou het staartstuk toch ook niet meer 'heel' zijn?
De tanks zijn juist zo gemaakt dat dat niet kan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Euh, een bijna lege tank is juist explosiever dan een volle tank. De achtergebleven gassen zijn juist explosief, niet de vloeistof.
Denk ik ook. Die woordvoerder heeft waarschijnlijk iets gezegd dat ze nog geen duidelijkheid hebben en het onderzocht wordt, wat gewoon standaard is. Geen concrete uitspraken doen voor het driedubbel gechecked is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
lijkt me een beetje raar dat ze daar nu pas achter komen, lijkt me eerder een misverstand (gebrekkig engels bijvoorbeeld)
Dat was het dus. Casualties of slachtoffers opgevat als overlevenden.quote:A small boy is believed to be only survivor, although a statement issued by the airline earlier said "casualties" had been taken to hospitals. [bron]
Ja, ik denk dat Balkenende in het diepste geheim opdracht heeft gegeven om dit vliegtuig te laten exploderen, om de aandacht te verschuiven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien een beetje misplaatst, maar ik bedacht me dat deze vliegramp -en dat met name het mediacircus- wel héél gunstig voor het CDA is. Er wordt nu met geen woord meer gerept over de escapades van Jack de Vries, wat anders waarschijnlijk echt wel weer het hot item van de dag zou zijn geweest.
Ik denk dat hij er persoonlijk voor gezorgd heeft op zijn Nimbus 2000.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Balkenende in het diepste geheim opdracht heeft gegeven om dit vliegtuig te laten exploderen, om de aandacht te verschuiven.
Inderdaad!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef awesomedude het volgende:
Er is geen inslagkrater te zien en toch liggen de brokstukjes bij elkaar, dat wijst er op dat het toestel laag boven de grond is geexplodeerd, volgens een ooggetuige was er tot twee keer toe een explosie te horen met een vuurbal, lijkt toch echt op een aanslag maar de uitkomst zal nog even duren....
Wat ik ook erg frappant vond is hoe ze met die "zwarte" doos om gingen. Zo lieten het ding voor de camera zo uit hun handen op de grond vallen en pakte het weer op en lieten het weer vallen. Ik weet wel dat zo'n ding wel tegen een stootje kan maar als je dat ding eenmaal hebt gevonden dan ga je er toch zo zorgvuldig mogelijk mee om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Ook frappant hoe die Libiers rond liepen te struinen en dingen oppakten op de crash-site. Alsof ze de boel al aan het opruimen zijn. Onderzoek niet nodig? Achterlijk kutland.
Oh my..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien een beetje misplaatst, maar ik bedacht me dat deze vliegramp -en dat met name het mediacircus- wel héél gunstig voor het CDA is. Er wordt nu met geen woord meer gerept over de escapades van Jack de Vries, wat anders waarschijnlijk echt wel weer het hot item van de dag zou zijn geweest.
En als dat gefaald heeft?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef awesomedude het volgende:
De tanks zijn juist zo gemaakt dat dat niet kan.
Hahaha serieus? Wat een grapjassen zeg. Allemaal Ghaddafi's.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ik ook erg frappant vond is hoe ze met die "zwarte" doos om gingen. Zo lieten het ding voor de camera zo uit hun handen op de grond vallen en pakte het weer op en lieten het weer vallen. Ik weet wel dat zo'n ding wel tegen een stootje kan maar als je dat ding eenmaal hebt gevonden dan ga je er toch zo zorgvuldig mogelijk mee om?
In westerse landen worden alle fragmenten na een crach in kaart gebracht door middel van foto's en videoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Ook frappant hoe die Libiers rond liepen te struinen en dingen oppakten op de crash-site. Alsof ze de boel al aan het opruimen zijn. Onderzoek niet nodig? Achterlijk kutland.
Lekker kort door de bocht einstein. Denk je niet dat ze bezig zijn met dat onderzoek of zo? Of denk je dat alleen europeanen dat onderzoek kunnen doen en moet tot die tijd iedereen weg blijven van de plek of zo? Hoe stel jij je dat dan voor?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Ook frappant hoe die Libiers rond liepen te struinen en dingen oppakten op de crash-site. Alsof ze de boel al aan het opruimen zijn. Onderzoek niet nodig? Achterlijk kutland.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht einstein. Denk je niet dat ze bezig zijn met dat onderzoek of zo? Of denk je dat alleen europeanen dat onderzoek kunnen doen en moet tot die tijd iedereen weg blijven van de plek of zo? Hoe stel jij je dat dan voor?
Ik denk dat het of een aanslag is of een controlled flight into terrain. Het vliegtuig is mijn inziens te gehavend om gecrasht te zijn door een technisch defect. Het weer was volgens horen zeggen ook gewoon goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Iets zegt mij dat Libie van alles probeert om zelf maar niet negatief in het nieuws te komen en dat dit niet zomaar een ongeluk is.
Die worden natuurlijk direct weggehaald.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
wat ik me altijd afvraag........ waar zijn in godsnaam de lichamen??? Ik zie een hoop rotzooi maar geen lichamen...
Als je foto's op het Ad bekijkt zie je van die lui met witte plastic shorten staan, met plastic zakjes en stokjes eea oprapen ik heb wel een vermoeden wat die doen....niet een echt lekker baantje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
wat ik me altijd afvraag........ waar zijn in godsnaam de lichamen??? Ik zie een hoop rotzooi maar geen lichamen...
Ook bij CFIT zou je of een nog redelijk intact vliegtuig hebben bij een vlakke crash, opgedeeld in 'hoofdgroepen'. Bij een steile crash zou je meer een zwart kratertje hebben. Wat je nu hebt is veel kleine onderdelen verspreid over een klein gebied, wat dus zoals eerder gezegd wel lijkt op een explosie vlak boven de grond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat het of een aanslag is of een controlled flight into terrain. Het vliegtuig is mijn inziens te gehavend om gecrasht te zijn door een technisch defect. Het weer was volgens horen zeggen ook gewoon goed.
Er zit wel bloed op de stoelen, maar niet zoveel dat het lijkt alsof de mensen uit elkaar zijn geklapt ofzo. En ook zijn er op de foto's diverse schoenen/laarzen te zien, maar die zien er nog normaal uit. Ik vermoed dat ze eerst alle lijken weg hebben gehaald, en daarna pas persfoto's zijn gaan maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
wat ik me altijd afvraag........ waar zijn in godsnaam de lichamen??? Ik zie een hoop rotzooi maar geen lichamen...
En de meeste lichamen zullen inderdaad al weggehaald zijn voor de eerste camera's ter plaatse waren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die worden natuurlijk direct weggehaald.
geborgen of vermorzeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
wat ik me altijd afvraag........ waar zijn in godsnaam de lichamen??? Ik zie een hoop rotzooi maar geen lichamen...
Dat zou je idd zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat je niet de complete rampplek via tv hebt gezien waardoor je geen krater ziet. Zelfmoord van de piloot zou natuurlijk ook nog kunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ook bij CFIT zou je of een nog redelijk intact vliegtuig hebben bij een vlakke crash, opgedeeld in 'hoofdgroepen'. Bij een steile crash zou je meer een zwart kratertje hebben. Wat je nu hebt is veel kleine onderdelen verspreid over een klein gebied, wat dus zoals eerder gezegd wel lijkt op een explosie vlak boven de grond.
Je hebt geen grote explosie nodig om een vliegtuig neer te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zou je idd zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat je niet de complete rampplek via tv hebt gezien waardoor je geen krater ziet.
Aan de andere kant vraag ik me af hoe zo'n kind zo'n explosie dan heeft kunnen overleven. Je zou dan toch zeggen dat wonden vol met scherven zou moeten hebben.
Die foto's worden zo wie zo altijd gemaakt ook door de pers maar die zie je niet op de "normale" sites ze zijn er wel maar daar ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
En de meeste lichamen zullen inderdaad al weggehaald zijn voor de eerste camera's ter plaatse waren.
Is niks meer van over na zo'n harde crash.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef ASroma het volgende:
wat ik me altijd afvraag........ waar zijn in godsnaam de lichamen??? Ik zie een hoop rotzooi maar geen lichamen...
Je hoeft maar een vitaal onderdeel te raken en je haalt hem neer. Maar als de explosie niet groot is dan zou je toch nog steeds veel van het vliegtuig overhouden wat in takt blijft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je hebt geen grote explosie nodig om een vliegtuig neer te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |