SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2010 15:38:52 ]
Precies wat ik dacht. Wat is nou meer chill dan een feest in je eigen tuin, waar je niks aan hoeft te organiseren?quote:
Da's voor het eerst dit jaar, dan mag datquote:
Bluf!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus we gaan dees binnen een uur volposten?
True, maar dat was oldschool. Tegenwoordig heeft iedereen een leven, ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis niet alsof dat nooit eerder gebeurt is
Dan zou je wel eens een ban kunnen krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef royjn het volgende:
Op dit tempo gaan we het niet halen binnen 1 uur
Ik kan wel een applicatie scripten die het topic vol gooit
Haha die zal wel weer snel worden gerectificeerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Mikkie het volgende:
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/13840720209
Wat een idioot.
Wtf, wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Sander het volgende:
[..]
LJ, vanaf 2200. Swarma is er ook, las ik net
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Roei het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Wtf, wat moet ik dan doen?Nou ik kom er wel naast staan, ons rooster is niet aangepast. No way dat ik buiten de zooi ga opruimen..
Bron.quote:VERANTWOORD SLAPEN OP BORSTENKUSSEN
KOREA - In Korea weten ze wel wat een man wil. Daarom brengt een Koreaans designbedrijf een heus borstenhoofdkussen op de markt.
Het kussen, met de veelzeggende naam 'Tits', heeft de afmetingen van een D-cup. Dit meldt de Kroatische krant Vecernji List.
Door zijn anatomische vorm is het kussen uitstekend geschikt voor mensen met nek -en rugklachten en volgens het bedrijf de perfecte neksteun bij het tv-kijken. Daarnaast zijn de borsten gevuld met wol, waardoor het kussen ook nog eens aangenaam warm aanvoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |