Trusten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben slapen
Ben trouwens helemaal blij met mn nieuwe laptopLike, omg
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
DML morgen is het http://www.hemeltaartdag.com
Of ik niet jaloers ben als jij overdag lekker vrij bent en de zon schijntquote:
Tuurlijk niet!quote:
Heb jij gisteren 14 uur gewerkt? Nee? Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Zag je Wilhelmina net lachen bij dat munt opgooien?
We beginnen weer!quote:
Why?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Dat jullie nog tijd hebben om hier rond te hangen...
Ja, haske dood he?quote:
Da´s ook niet mis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Ik heb voor morgen, overmorgen en vrijdag respectievelijk 10, 10 en maximaal 15 uur op de planning staan.
Getver zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, haske dood he?![]()
En het is uit tussen Betty en vriendje. Heeft ze ook niet handig aangepakt.
Edit: wahahahaa! Hij wordt haar baas!![]()
TV kijken en dat dan hier becommentariëren, ik zou knettergek er van worden.quote:
Spijker en kopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TV kijken en dat dan hier becommentariëren, ik zou knettergek er van worden.
Zal wel het fameuze multitasken zijn waar dames klaarblijkelijk zo goed in zijn...
Dit lijkt wel een einde seizoen aflevering, met al die twists zo op het eind.quote:
What she said.quote:
Limoeniequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een einde seizoen aflevering, met al die twists zo op het eind.
Ik ga me een verdieping hoger verplaatsen, Limoentje tijd. Bis gleich!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog met het één op het ander kunnen slaan en ik prijs de dames de hemel in...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
wow, dat doet ie goed, jochie van 12 jaar oud
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.quote:
Die blonde kijkt als 'Ik wou dat ie 10 jaar ouder was'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.
Dat donker meisje heeft haar mond gewoon echt open staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.
Ik dacht meteen, als Greys dit ziet zegt ze vast: Da's seks over een paar jaar. (of direct wat dat meisje betreft)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blonde kijkt als 'Ik wou dat ie 10 jaar ouder was'
Oh ja, dat was echt geweldig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen, als Greys dit ziet zegt ze vast: Da's seks over een paar jaar. (of direct wat dat meisje betreft)
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventjequote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventje
Nee wist ik, maar nu denk ik dus dat Mletje denkt dat jij dat wel bedoelde, gezien haar reactiequote:
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee wist ik, maar nu denk ik dus dat Mletje denkt dat jij dat wel bedoelde, gezien haar reactie
Anywayz, ik ga het nog eens luisteren. Hij moet meedoen aan *waarhijookwoont*'s Got Talent!
Om het ook even over de TV-boeg te gooien: Hij zou Jaap bij X-Factor hier met gemak verslaan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.
Owwwww, gaaf!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.
Hij? Ik dacht dat het een meisje was...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hij ook steeds naar die microfoon buigt steeds als hij NIET zingt
Aliens?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Tussen alle muziek kom ik even jubelen over Limoentje.![]()
Die dame ontdooit nu binnen een minuut en eist met haar hoofdje waar de krabbels bij voorkeur moeten belanden. Op haar hoofd dus. Maar ik mag haar nu ook op haar rug kriebelen en ze durft zelfs op te staan, ik heb haar tot nu toe alleen liggend of vluchtend gezien. En nu ligt het me aan te kijken vanaf een boekenplank, relaxed op haar zij met 2 achterpootjes die over het randje bungelen (ze heeft hele lieve zwarte kussens onder witte pootjes). Trots ben ik op d'r! Volgende stap: rondlopen als ik in haar kamer ben.
Ow, en ze heeft aliens in haar buik!![]()
Oké, klaar.
Nou.... smoothie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Aw, CatDat klinkt echt super zeg! No more frozen Lime, gewoon ontdooid!
Hoe zou jij het noemen als je opeens op 3 plekken tegelijk schopjes en golfjes voelt?quote:
Nee gekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventje
Zwanger...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het noemen als je opeens op 3 plekken tegelijk schopjes en golfjes voelt?
Gewenningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.... smoothie.Als ik te hard praat of ergens tegenaan stoot dan schrikt ze zich een ongeluk. Maar gelukkig geen blinde paniek meer en ze herstelt zich er heel snel van. Het geluid van toetsenaanslagen op de laptop is ook niet eng meer, zat ze eergisteren nog met grote ogen naar te kijken, nu zijn de kijkers halfdicht en ligt ze te chillen. Maar houdt me wel in de gaten.
Maar dat klinkt niet stoer.quote:
O, poes is echt gevuld met babytjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt niet stoer.![]()
Ik ben d'r wel blij mee dat ik ze voel, met al die stress die ze de afgelopen dagen maakte ik me toch wat zorgen om het kleine spul. Volgende horde: de bevalling.
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, poes is echt gevuld met babytjes.
Dat wist ik niet...
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef JJH het volgende:
Als ik schopjes en golfjes zou voelen zou ik op zoek naar een rennie.
Ja, wat een stem heeft die gozer. Is mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Dirk, weet je wat ik ook zo'n geweldig verhaal vindt? Dat van Josh Groban.
Vond zelf dat ie wel aardig kon zingen, zond steeds maar demo tapes en niemand wilde hem.
Toen mocht ie een gastrolletje in AllyMcBeal spelen als de nerderige domineeszoon (ff kijken, linkje hieronder!)
http://www.esnips.com/doc(...)-the-schoolprom_256K
Daarna merkte Oprah hem op, mocht hij bij haar komen optreden. Mensen vonden hem geweldig.
Celine Dion bemerkte hem ook:
En nu zingt ie alle grote zalen in zijn eentje vol en overal uitverkocht![]()
woehahahaha, dit is zo slecht dat het weer leuk is. Ellen is ook gewoon gestoordquote:
Ja maar dat is zo tof aan hem, hij doet niet popi of wil niet de pretty boy uithangen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahahaha, dit is zo slecht dat het weer leuk is. Ellen is ook gewoon gestoord
Dat zal toch wel? We hebben haar van 16.00 tot 21.00 uur ingepland om non-stop Shalalie te zingen, om die ongelovigen te brainwashen, maar dan moet haar keel wel beter zijn natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef Greys het volgende:
Jubelde ik gisteren nog dat het goed weer ging worden dit weekend, na de eerste slechte voorspellingen... nu is er ineens weer 75% kans op neerslag zaterdag en wordt het maar 12 gradenWat is dat toch, hadden ze gister de voorspellingen van Frankrijk per ongeluk geplaatst ofzo?
Italië liet het na 1997 (na al enkele jaren te hebben overgeslagen) afweten. De reden hiervoor is nooit officieel aangegeven, maar de nieuwe EBU-regel dat alle landen het festival voortaan live moesten uitzenden en de beperkte reclamemogelijkheden zouden hierbij een rol kunnen hebben gespeeld. Daarbij is het songfestival bij het Italiaanse publiek vrij onbekend en verre van populair. Het is daarom voor de Italiaanse omroep RAI commercieel veel minder interessant dan het nationale San Remo-festival.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Dizer het volgende:
Even een vraag hier.. Waarom doet Italie niet mee?
Ik heb wel op de Google-ad 'Draaiorgel huren' hier geklikt en die voor julie ingehuurd voor zaterdagmiddag ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? We hebben haar van 16.00 tot 21.00 uur ingepland om non-stop Shalalie te zingen, om die ongelovigen te brainwashen, maar dan moet haar keel wel beter zijn natuurlijk!
Kun je dat niet gewoon gezellig ergens dumpen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:29 schreef Ole het volgende:
Heb ik nu alweer vrij.
Het enige voordeel van dit weer is dat de vuilnisberg minder stinkt. Maar verder
Waar wil je het naar toe brengen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon gezellig ergens dumpen?
Wij zeiden al tegen elkaar laat ze hier maar gaan staken dan brengen we het gewoon zelf weg.
Dit klinkt als tegenstrijdig....quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat de SC helpt. Krijg ik wellicht toch nog wat werk gedaan vandaag.
Wij hebben hier een depot waar de vuilniswagens alles heen brengen zo'n 10 km verderop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar wil je het naar toe brengen dan?
Hier in Amsterdam wordt het inmiddels al een aardige bende op straat...
Dan wordt het lastig ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Ole het volgende:
Tja, ik woon middden in het centrum en heb geen auto, en de berg is nogal hoog.
Er werd door ondernemers over nagedacht om een vrachtwagen te huren en de boel te dumpen bij de FNV
Duidelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Italië liet het na 1997 (na al enkele jaren te hebben overgeslagen) afweten. De reden hiervoor is nooit officieel aangegeven, maar de nieuwe EBU-regel dat alle landen het festival voortaan live moesten uitzenden en de beperkte reclamemogelijkheden zouden hierbij een rol kunnen hebben gespeeld. Daarbij is het songfestival bij het Italiaanse publiek vrij onbekend en verre van populair. Het is daarom voor de Italiaanse omroep RAI commercieel veel minder interessant dan het nationale San Remo-festival.
(wikipedia)
Greysquote:
Wacht, je moet ff ergens naar kijken/luisteren.. momentquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Greys
Jaja... Ik kijk bijna elk jaar.
Maar Nederland dit jaar...Gek genoeg heb ik het gevoel dat we toch meer kans maken dan vorig jaar [ afbeelding ]
Wij hier ook op 2 km afstand, maar de zooi daar wordt ook niet meer weggebracht naar de afvalverwerkingsinstallaties. Er ligt daar dus ook al een enorme berg afval en je kan er nauwelijks meer bij...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben hier een depot waar de vuilniswagens alles heen brengen zo'n 10 km verderop.
Wel leuk gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
Dit is een van mijn twee favo's... wat vind jij? Origineel toch, een walsje op het ESF?
Dat hoop ik, maar in de polls blijft ie nogal achter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel leuk gedaanGrote kansmaker volgens mij
Sakis is een lekkertje, maar ik vond hem live altijd erg slecht uit de verf komen op het ESFquote:
Live is hij ook niet echt... maar goed... nummer is wel erg lekker. Griekenland is dit jaar wederom mijn favoriet. Gewoon omdat de muziek zo lekker isquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar in de polls blijft ie nogal achter.
Ik vind hem leuk, McSpanje!![]()
[..]
Sakis is een lekkertje, maar ik vond hem live altijd erg slecht uit de verf komen op het ESF
Shocking he!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut!?? sinds wanneer gaat het hier over het ESF?
Sinds ik hier ben. Dizer brengt het ontopic in het offtopic topiquequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
whut whut whut!?? sinds wanneer gaat het hier over het ESF?
En dat kon niet iets subtieler? Ik schrok me dood.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben. Dizer brengt het ontopic in het offtopic topique
Sorryquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat kon niet iets subtieler? Ik schrok me dood.
Ja! You tell 'em! Erik en Dirkh en ik zijn die ongelovigen en afvalligen al weken aan het opvoeden!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben. Dizer brengt het ontopic in het offtopic topique
p.s. we moeten weer wat twitteren!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! You tell 'em! Erik en Dirkh en ik zijn die ongelovigen en afvalligen al weken aan het opvoeden!
Iedereen mag er 1 hebben. Dat is het max.quote:
Hebben jullie nog voorkeur voor een type draaiorgel?quote:Draaiorgel Huren ?
30 Min 119 hele dag 297,50 all in. Bel of mail voor meer aanbiedingen
www.buddingdraaiorgels.nl
Zie PR topicquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het hier over de ESF twitter of over de PR twitter?
gaan jullie een draaiorgel huren voor de meet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben jullie nog voorkeur voor een type draaiorgel?
How you doing?quote:
Hoe is het met Limoniquote:
Na de update in haar topic heb ik haar weinig gezien. Vanmorgen was het 5 minuten. Eten geven (bakje was leeggevroten!) en daarna aant warruk. Uiteraard wel een paar minuutjes gekriebeld en je merkt dat ze steeds sneller toe durft te geven dat ik heul niet zo eng ben als gedacht.quote:
Fijn!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na de update in haar topic heb ik haar weinig gezien. Vanmorgen was het 5 minuten. Eten geven (bakje was leeggevroten!) en daarna aant warruk. Uiteraard wel een paar minuutjes gekriebeld en je merkt dat ze steeds sneller toe durft te geven dat ik heul niet zo eng ben als gedacht.
quote:
Zware dag dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ben off, verjaardag en dat soort verplichtingen
Tot later!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ben off, verjaardag en dat soort verplichtingen
Tot later!
Ja. Ik zag hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef JJH het volgende:
Er is een vliegtuig uit de lucht gevallen, en een Nederlands kereltje van 10 is de enige overlevende. Als je die beelden ziet geloof ik het niet.
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, dat is toch hét nieuws van vandaag...
Van mij moet niks, maar een éénling die een dergelijke ramp overleeft is zeker nieuws. Geen prettig nieuws, maar toch...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?
Dat snap ik nou ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?
Hihihihihihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Ll belde net vanuit de supermarkt.
"Zeg, ik loop hier nu toch, hebben we nog iets nodig voor het weekend?"
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi![]()
![]()
![]()
Nou, minstens nog wat te eten. Anders verhongeren we
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hihi dat hoeft hier niet héquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef MadMaster het volgende:
ML, stop maar met het inzamelen van huisvuil om het zelf weg te brengen:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ion-een-zooitje.html
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!
Oeh dat wordt wel een gezellige drukte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel meequote:
[..]
Ik ga er van uit dat hij wel een krat Corona's mee neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou 3 truien en 5 topjes aandoenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel mee
En ook gewoon vier paar sokken óver elkaar heen, denk ik.quote:
Oeh, een uitdaging!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel mee
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
T is er wel het weer voor...quote:
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lees net dat jullie gaan gourmetten, dus of je ook even een steengrill, fondue, chocoladefondue, kaasfondue en bijbehorende brandmaterialen of stekkerdozen, verlengsnoeren en afzuiginstallatie mee wil nemen. Lees je mee Ll, datlaatstewasspeciaalvoorjou
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijk
En een koffer is ook wat overdreven. Misschien een kleine trolley/koffer die Heer G altijd meeneemt als hij een weekje weg is ofzo. Dus daar moet ik dan mijn zooi voor drie dagen ook wel in kunnen proppen
En geen douchegel, shampoo enzo dus meenemen he, dat zit allemaal al bij de boodschappen!Nou, niet echt. Maar wel een soort van halfgrote tas ofzo. Maar ze zijn allemaal zo onhandig ende zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het komt wel goed. Koffers mochten niet van Ll
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijk
En een koffer is ook wat overdreven. Misschien een kleine trolley/koffer die Heer G altijd meeneemt als hij een weekje weg is ofzo. Dus daar moet ik dan mijn zooi voor drie dagen ook wel in kunnen proppen
En geen douchegel, shampoo enzo dus meenemen he, dat zit allemaal al bij de boodschappen!Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, hij ruikt naar sekseh hammam steamy shower achtig ietsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.
Zo'n kleine trolleykoffer toch wel? Of zou dat ook niet mogen? We kregen idd een kofferverbod he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Maar wel een soort van halfgrote tas ofzo. Maar ze zijn allemaal zo onhandig ende zwaar![]()
Maar het komt wel goed. Koffers mochten niet van Ll
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hij ruikt naar sekseh hammam steamy shower achtig iets
Whoehoeeoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.
Dus dat roosjesgebeuren zal wel meevallen
Steamy Friday Night Shower Sessionquote:
Nou, van mij mag je. Er past ook nog wel wat op de achterbank.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n kleine trolleykoffer toch wel? Of zou dat ook niet mogen? We kregen idd een kofferverbod he?
[..]
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.
Dus dat roosjesgebeuren zal wel meevallen
Bel Len ff dat hij die ook moet halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.colgate.nl/app(...)/Products/Steam.cvsp
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.colgate.nl/app(...)/Products/Steam.cvsp
Die hebben we dus alquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bel Len ff dat hij die ook moet halen
Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesjequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik verwachte wel iets anders, iets Turks, met speciale kruiden en weet ik wat voor erotisch en exotisch.. is het zo'n prut flesje.
Volgens Radio1 is ie al bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesje
Maar ff he... die persconferentie was uitgesteld van 17 naar 18 uur, maar ik zie hem nog steeds nergens?
Om 19.00 een extra lange HVN iig eroverquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesje
Maar ff he... die persconferentie was uitgesteld van 17 naar 18 uur, maar ik zie hem nog steeds nergens?
Nou!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Net op RTL een ouder paar, dat hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen heeft verloren.
Allemachtig, je zult het maar allemaal in één keer kwijt raken
Hello!quote:
Dus eigk krijgt Ml-etje oude meuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de ALLERLAATSTE KoS van Noord-Holland bemachtigd voor Ml!!!!!![]()
In Amsterdam waren ze in alletwee de winkels helemaal op, en in Haarlem (daar moest ik vandaag toevallig nog heen) was er nog maar 1!
Ze hadden het er over dat het recept vernieuwd wordt ofzo, dus dat ze pas volgende week weer binnenkomen...
Ik vind dat jochie van 10 ook sneu hoor... waarschijnlijk je hele familie overleden in die crash, en jij overleeft het...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Net op RTL een ouder paar, dat hun dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen heeft verloren.
Allemachtig, je zult het maar allemaal in één keer kwijt raken
quote:
En dan in je eentje in een ziekenhuis waar je niemand kunt verstaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat jochie van 10 ook sneu hoor... waarschijnlijk je hele familie overleden in die crash, en jij overleeft het...
Zo te zien was ik de enige die tot nu toe reactie gaf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer he, ik zoveel moeite doen en dan nog zo'n reactie
Wat ik begreep is dat de ambassade nog steeds onderweg was naar het ziekenhuis, of naar de jongen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan in je eentje in een ziekenhuis waar je niemand kunt verstaan.
Hopelijk hebben ze er vanuit de ambassade acuut 24/7 iemand bij gezet en zorgen ze heel snel dat hij naar NL kan of familie naar hem toe.
Ik hoorde net op de radio dat er "zo snel mogelijk iemand van de ambassade heen gaat"quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan in je eentje in een ziekenhuis waar je niemand kunt verstaan.
Hopelijk hebben ze er vanuit de ambassade acuut 24/7 iemand bij gezet en zorgen ze heel snel dat hij naar NL kan of familie naar hem toe.
Dan nog. Ik zou voor de zekerheid een Nederlander bij zijn bed zettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat de ambassade nog steeds onderweg was naar het ziekenhuis, of naar de jongen.
Vraag me af hoe zo iets gaat, waarom duurt dat zo lang.
Aan de andere kant, het stond heel lang niet vast of het wel een Nederlandse jongen was.
Voor de TOMTOMquote:
Daar zou een niet-nederlands jochie niet echt mee geholpen zijn en zeker niet rustiger worden van de GGGG-s en RRRR-enquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog. Ik zou voor de zekerheid een Nederlander bij zijn bed zetten
Oh!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor de TOMTOM
Dat ding lazerde er tijdens de knuffelmeettour steeds af
Dan maar op de gang, zodat je (zodra je weet dat het een Nederlander is) naar binnen kanquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar zou een niet-nederlands jochie niet echt mee geholpen zijn en zeker niet rustiger worden van de GGGG-s en RRRR-en
Ik dacht het welquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb al een tijdje niet naar De Lijst van Cat gekeken () maar namen jullie nou ook allemaal een flessie fris o.i.d. mee?
Oh, dit vraag ik me ook net af in het NWS topic ja, waarom dat al die uren moet duren voordat ze daar iemand van de Ned. Ambassade ter plekke bij dat ventje hebben. Beter overbodig (als het geen Nederlander blijkt) dan al die tijd geen Nederlander daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat de ambassade nog steeds onderweg was naar het ziekenhuis, of naar de jongen.
Aan de andere kant, het stond heel lang niet vast of het wel een Nederlandse jongen was.
12 uur na de ramp.... sjezus. Arm joch. Gewoon meteen iemand sturen en desnoods weer naar huis. Ik denk dat een 'formeel' persoon sowieso kan helpen daar, bij voorbeeld door gebruik te maken van zijn of haar contacten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Net was er een woordvoerder van die speciale ANWB alarmlijn op tv aan het woord. Dat speciale nummer wordt dus gebeld door weet ik veel hoeveel ongeruste familieleden en wat blijkt? Ze hebben wél de passagiersinformatie, maar het is niet aan hen om de bellende mensen aan de passagiers te 'matchen', zo zei hij. Dat was dan weer aan BZ. Nou, zo heb je lekker veel aan zo'n lijn he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Ze worden ook niet echt geholpen door de autoriteiten lees ik net, die ook de namenlijsten niet vrij geven.
De meneer wist me te vertellen dat het een ontwerpvautje was. Nu heb ik een nap die muurvast zuigt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor de TOMTOM
Dat ding lazerde er tijdens de knuffelmeettour steeds af
Nou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Net was er een woordvoerder van die speciale ANWB alarmlijn op tv aan het woord. Dat speciale nummer wordt dus gebeld door weet ik veel hoeveel ongeruste familieleden en wat blijkt? Ze hebben wél de passagiersinformatie, maar het is niet aan hen om de bellende mensen aan de passagiers te 'matchen', zo zei hij. Dat was dan weer aan BZ. Nou, zo heb je lekker veel aan zo'n lijn he?
Ik denk dat het er alles aan gelegen is om dat te regelen, maar dat het allemaal wat anders loopt dan hier in Nederland. Zo hoorde ik vanmiddag een interview van een man die op de locatie is geweest, dat de pers daar helemaal niks meldt over de crash. Hij woont 10 minuten van de plek en moest het vier uur later vanuit Nederland horen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
12 uur na de ramp.... sjezus. Arm joch. Gewoon meteen iemand sturen en desnoods weer naar huis. Ik denk dat een 'formeel' persoon sowieso kan helpen daar, bij voorbeeld door gebruik te maken van zijn of haar contacten.
En de familie is nu 'uitgenodigd' om naar de plek des onheils te komen. Ze zorgen voor vervoerskosten (ja, lekker, stap het vliegtuig maar in hoor!), visa, eten en drinken en onderdak. Prima dat ze dat zeggen uiteraard, maar ik ben benieuwd wat voor chaos het gaat opleveren. Een deel van die nabestaanden zijn in Brussel, een deel in Dusseldorf, een deel gewoon nog in Nederland. Kras stuurt de bellers allemaal door naar BZ. En in al je verdriet en angst zie je het al niet helder meer en dan word je ook nog van het kastje naar de muur gestuurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.Ook lekker voor de mensen die die lijn bemannen. Heb je info, mag je het niet geven.
Als familie moet je toch gek worden van ongerustheid.
ai...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees net van een kennis dat haar nichtje in het toestel zat. Blijkbaar zijn de namen bekend nu.
The whut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga The Hottie and The Nottie kijken. Ben benieuwd
Een chickflick met Paris Hilton op RTL5quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The whut?![]()
Hier ist bloktijd.
PS: verse Limoenpics+filmpje.![]()
OMG! Hoe fout wil je het hebben!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Een chickflick met Paris Hilton op RTL5
En hij is tot nu toe best grappigZelfs Heer G vindt het leuk geloof ik
Ik ga zo ff pics en filmpje kijken
Is het het waard om de tv aan te zetten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga The Hottie and The Nottie kijken. Ben benieuwd
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Hallo vanaf Zwolle NS.
Ik lees ff een stukje mee.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier bedolven onder katten, ze hebben me echt gemist.
Ja, hij is zó fout dat het weer leuk is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het het waard om de tv aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje, hm?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij is zó fout dat het weer leuk is!
Nu reclame. Je hebt gemist: jongetje vond vroeger meisje leuk op school. Meisje had toen al een lelijk vriendinnetje. Jongen heeft nu jaren later meisje opgezocht. Is lekker wijf, maar gaat nog steeds met de Nottie om, die lelijke. En heeft gezworen aan de Nottie dat zij als Hottie ook pas weer zal daten als de Nottie someone special heeft gevonden. Maar de Nottie is zo gruwelijk, dat kan wel ff durenIk klikte op de spoiler en nu is de film voor mij bedorven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje, hm?![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whyyyyyyyyyy, het is maar een gok hoor, ik ken de film nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik klikte op de spoiler en nu is de film voor mij bedorven.![]()
![]()
![]()
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Hallo vanaf Zwolle NS.
Ik lees ff een stukje mee.
Daar hebben ze het wel mooi over geisers. Take that, Nottie fan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyy, het is maar een gok hoor, ik ken de film niet
En alsof jij zou kijken, met je Blok
Maak er 2x1 meter van en je komt in de buurt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.
Ben jij afkomstig uit Guinee, ben je 2 x 2 meter qua postuur, ken je ene Maria en ben je nu op SBS6 op TV?
Nee,ik kom niet uit Guinee, wel 2m lang, ken ook een Maria en ben niet op TV voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.
Ben jij afkomstig uit Guinee, ben je 2 x 2 meter qua postuur, ken je ene Maria en ben je nu op SBS6 op TV?
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de Nottie op Georgina Verbaan lijken!
Oh ja, in Costa was zij idd ook de lelijkerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje wel jaZij heeft toch ook zo'n rol een beetje gespeeld in Costa?
Maar de film is eigenlijk stiekem best leukHoewel hij een -3 op IMDB krijgt geloof ik
Muizelllll! Theetante!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Smeden we vrijdag ook ons plan om de wereld te veroveren?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Smeden we vrijdag ook ons plan om de wereld te veroveren?
Tombo!quote:
Doen we wel vanaf dinsdag, want maandag moet je bijslapen en uitbuikenquote:
Hij is idd best wel leuk nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Muizelientjeeeeeeeeee
Tombola, wat een slechte maar leuke film he?
En oh joy, hierna komt er gewoon meteen nóg een chickflick op dit net
'Material Girls'
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doen we wel vanaf dinsdag, want maandag moet je bijslapen en uitbuikenwerken.
![]()
Tot wanneer is Lenny's ban?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doen we wel vanaf dinsdag, want maandag moet je bijslapen en uitbuiken
Tot wanneer is Lenny's ban?
Nee, ik kon hem net niet openen, zal zo nog eens kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo!![]()
Heb je al ge-ohd en ahd bij het Limoenfilmpje? [/opdringerig]
Eh, als jullie de wereld veroveren, mag ik dan een baan als onder-generaal ofzo?quote:
Schoenenpoetser is nog vrij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, als jullie de wereld veroveren, mag ik dan een baan als onder-generaal ofzo?
Uhuh.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schoenenpoetser is nog vrij.
Maar Cat en ik stellen hoge eisen hoor
Ja ik kan er ook al niet opkomenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is idd best wel leuk nog
En ik zag het! Met 'hoe-heet-ze-ook-alweer-die-ook-kan-zingen'
Haylie en Hilary Duff!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook al niet opkomen
Niet Hayden Pannedinges, maar eh... eh.... de gezusters eh....
En The Nottie is nu een Hottie!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schoenenpoetser is nog vrij.
Maar Cat en ik stellen hoge eisen hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.![]()
Maar misschien kunnen we haar tankcommandant maken. Ze heeft bewezen ervaring met (auto)rijden en techniek, zelfs gecombineerd.
Dat riep ik ook al en Heer G mompelde iets over kipfilets en push-upsquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Hoe komt Paris ineens aan die goedgevulde BH?
Ja, ik zat al te kijken! Helemaal na die bikinishot (cup A) en dan nu ineens cup C, minstens!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al en Heer G mompelde iets over kipfilets en push-ups
Het leeft er niet echt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Dizer het volgende:
Even een vraag hier.. Waarom doet Italie niet mee?
oh balen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, na veel gezeik en gezeur heb ik eindelijk de uitslag gekregen; geen breuken of andere enge dingen, maar er waren wel geringe veranderingen aan m'n nekwervels te zien.
Maar mijn baas zei dat dat door de leeftijd kwam en dat iedereen in deze leeftijd dat heeft.
Dus baas heeft verhaal nog ff geanalyseerd en kwam tot de conclusie dat ik een spierscheuring in de rug heb.
Geneest vanzelf, maar is wel erg pijnlijk.
Tell me about it
Nou hoop ik echt dat jouw baas een specialist is, of anders dat jouw baas nu met een houten knuppel in zijn nek zit na te denken wat ie nou heeft gezegd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, na veel gezeik en gezeur heb ik eindelijk de uitslag gekregen; geen breuken of andere enge dingen, maar er waren wel geringe veranderingen aan m'n nekwervels te zien.
Maar mijn baas zei dat dat door de leeftijd kwam en dat iedereen in deze leeftijd dat heeft.
Dus baas heeft verhaal nog ff geanalyseerd en kwam tot de conclusie dat ik een spierscheuring in de rug heb.
Tell me about it
Maar dat wás altijd wel zo hoorquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Tell me about it
Idd...ik zat echt te stressen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh balen...
Maar wel fijn dat het vanzelf geneest
Haar baas is eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou hoop ik echt dat jouw baas een specialist is, of anders dat jouw baas nu met een houten knuppel in zijn nek zit na te denken wat ie nou heeft gezegd.
Pick one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hij zal het vast wel weten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mijn baas is een specialistquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou hoop ik echt dat jouw baas een specialist is, of anders dat jouw baas nu met een houten knuppel in zijn nek zit na te denken wat ie nou heeft gezegd.
Pick one.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar baas is eenJa, dat staat nergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hij zal het vast wel weten
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn baas is een specialist![]()
Ik denk dat ik hem meer vertrouw dan de huisarts waar ik afgelopen maandag was.
Ga de dam-tot-damloop lopen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys; jaaaa, enorrrrm opgelucht![]()
Ik heb voor maandag wel een telefonische afspraak met m'n eigen ha mbt die nekwervels.
Aangezien osteoporose en hernia's bij ons in de familie vaak voorkomen.
En ik ga sowieso maar weer es sporten om de spieren te verstevigen
Ik had het over spieren, niet over conditiequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga de dam-tot-damloop lopen!![]()
Ga ik toejuichen
owquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het over spieren, niet over conditie
Hetzelfde als ik?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik had het koud
Dus 3 maal raden wat ik nu aan heb
MSN Jasje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik had het koud
Dus 3 maal raden wat ik nu aan heb
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neem je hem ook mee zaterdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |