Vast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel meequote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!
Ik ga er van uit dat hij wel een krat Corona's mee neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou 3 truien en 5 topjes aandoenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel mee
En ook gewoon vier paar sokken óver elkaar heen, denk ik.quote:
Oeh, een uitdaging!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moet het in het OV meeslepen naar mijn werk en in het OV weer naar waar Greys en Ll mij ophalen. En ik hou niet van sjouwen, dus er kan echt niet zoveel mee
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
T is er wel het weer voor...quote:
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lees net dat jullie gaan gourmetten, dus of je ook even een steengrill, fondue, chocoladefondue, kaasfondue en bijbehorende brandmaterialen of stekkerdozen, verlengsnoeren en afzuiginstallatie mee wil nemen. Lees je mee Ll, datlaatstewasspeciaalvoorjou
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijk
En een koffer is ook wat overdreven. Misschien een kleine trolley/koffer die Heer G altijd meeneemt als hij een weekje weg is ofzo. Dus daar moet ik dan mijn zooi voor drie dagen ook wel in kunnen proppen
En geen douchegel, shampoo enzo dus meenemen he, dat zit allemaal al bij de boodschappen!Nou, niet echt. Maar wel een soort van halfgrote tas ofzo. Maar ze zijn allemaal zo onhandig ende zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het komt wel goed. Koffers mochten niet van Ll
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat neem je voor tas mee eigenlijk? Heb je een weekendtas ofzo? Ik niet namelijk
En een koffer is ook wat overdreven. Misschien een kleine trolley/koffer die Heer G altijd meeneemt als hij een weekje weg is ofzo. Dus daar moet ik dan mijn zooi voor drie dagen ook wel in kunnen proppen
En geen douchegel, shampoo enzo dus meenemen he, dat zit allemaal al bij de boodschappen!Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, hij ruikt naar sekseh hammam steamy shower achtig ietsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.
Zo'n kleine trolleykoffer toch wel? Of zou dat ook niet mogen? We kregen idd een kofferverbod he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Maar wel een soort van halfgrote tas ofzo. Maar ze zijn allemaal zo onhandig ende zwaar![]()
Maar het komt wel goed. Koffers mochten niet van Ll
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus Ll ruikt zaterdag naar roosjes en zijn haar is helemaal fluffy.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hij ruikt naar sekseh hammam steamy shower achtig iets
Whoehoeeoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.
Dus dat roosjesgebeuren zal wel meevallen
Steamy Friday Night Shower Sessionquote:
Nou, van mij mag je. Er past ook nog wel wat op de achterbank.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n kleine trolleykoffer toch wel? Of zou dat ook niet mogen? We kregen idd een kofferverbod he?
[..]
We hebben Kinky Steamy Horny Hammam Shower Meuk, of zoiets.
Dus dat roosjesgebeuren zal wel meevallen
Bel Len ff dat hij die ook moet halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.colgate.nl/app(...)/Products/Steam.cvsp
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.colgate.nl/app(...)/Products/Steam.cvsp
Die hebben we dus alquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bel Len ff dat hij die ook moet halen
Ik heb grote verwachtingen van het goedje IN het prutflesjequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik verwachte wel iets anders, iets Turks, met speciale kruiden en weet ik wat voor erotisch en exotisch.. is het zo'n prut flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |