Catje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met veel ui!![]()
[..]
![]()
Hond, pot enzovoort. Komt goed,. Eiersalade zorg ik zelf immers al voor. Wat hebbu wel gekocht?![]()
*zet op lijstje: stokbrood bestellen*
Mijn meneer zei net heel voorzichtig euhmm die tapenade hé.. euhm daar neem je toch echt wel extra veel van me héquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ah, Greys en LL, zondag kunnen we eten van de left-overs van zaterdag
Nee, show me tha Ride!quote:
Uiteraard, had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ah, Greys en LL, zondag kunnen we eten van de left-overs van zaterdag
Neem jij stokbrood mee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met veel ui!![]()
[..]
![]()
Hond, pot enzovoort. Komt goed,. Eiersalade zorg ik zelf immers al voor. Wat hebbu wel gekocht?![]()
*zet op lijstje: stokbrood bestellen*
het is nu al leukquote:
Wat een monster!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
Speciaal nog een keertje voor Cat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag gebabysit en het is weer eens bewezen: het rammelt hier nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjuuuh![]()
Heb je al gezien dat JJH een echte familycarrr heeft gekocht? Kunnen alle babyCatJJHtjes in
Ik neem stokbrood mee, anders kom ik wel erg kaal aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem jij stokbrood mee?
Heb tonijn en sellerie, er stond bar weinig![]()
Maar ga nog wel langs het tapenade meneertje
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo wasquote:
Dat is er allemaal al johquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem stokbrood mee, anders kom ik wel erg kaal aan.Tonino doet het ook goed.
![]()
Of chips. Of andere snaai.
Jup het was nep maar wel leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo was?
Ja, om Paperguy te pestenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo was?
Ja hoe parkeer je dat in hé...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een monster!![]()
(doe mij dan toch maar een klein blauw meidenautoootje
)
[..]
Ik heb vandaag gebabysit en het is weer eens bewezen: het rammelt hier nog steeds niet.![]()
![]()
(hoest met de rug?)
Ik noemde ook op wat ik wist dat volgens mijn lijstje wordt gehaald.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is er allemaal al joh
Maar das mooi dan hoef ik niet langs de bakker
quote:
Crap ik dacht dat het echt wasquote:
Mijn haarkleur wordt aaneens populairquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik noemde ook op wat ik wist dat volgens mijn lijstje wordt gehaald.![]()
[..]
![]()
![]()
Hebben ze geen vacatures daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap ik dacht dat het echt was. De serie heeft een homo nodig. Het liefst met een klein beetje drama.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap ik dacht dat het echt was. De serie heeft een homo nodig. Het liefst met een klein beetje drama.
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik was inpandig. Dus blij weer huiswaarts te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hoe parkeer je dat in hé...
Hihi blij ze geretourneerd te hebben??
quote:
Dat zou too good to be true zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebben
Mja ik ben een ramp met inparkeren en dol op de sensoren in de Mr's auto.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
Inparkeren is geen probleem hoor, hij is heel overzichtelijk en een stuk kleiner als het busje (dat er naast staat) en waar ik ook vaak op rijd.
Maar mijn kleine blauwe autootje (niet dinky toy en niet 45 km wagentjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
Inparkeren is geen probleem hoor, hij is heel overzichtelijk en een stuk kleiner als het busje (dat er naast staat) en waar ik ook vaak op rijd.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebben
Dat klinkt helegaar niet slecht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, ik was inpandig. Dus blij weer huiswaarts te gaan.
Don't get me wrong, het zijn schatjes, vandaag hebben we tot mijn grote verbazing alleen maar rustige spelletjes gedaan, ze hielden rekening met elkaar en ze luisterden supergoed (de explosie kwam toen moeder met de andere 2 thuiskwam) maar nee, 24/7 kinderen is nog steeds niet mijn ding. Je moet toch met alles met ze rekening houden.
Zeg...oh nee ik val niet op blondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit I'll take straight-Trent.
[ afbeelding ]
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik ben een ramp met inparkeren en dol op de sensoren in de Mr's auto.
Een vrouw die kan inparkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar mijn kleine blauwe autootje (niet dinky toy en niet 45 km wagentje) is nog veel overzichtelijker. Busjes kan ik ook op krappe plekjes (achteruit!) inparkeren, alleen moet ik er dan bij het uitrijden ook aan denken dat de bocht ruimer is. Het achterlicht van degene die naast me geparkeerd stond vond het iig niet leuk.
Mijn blauwtje parkeer ik (bijjijijijijna) overal. Kan er zelfs mee fileparkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
[..]
Een vrouw die kan inparkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |