Trusten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben slapen
Ben trouwens helemaal blij met mn nieuwe laptopLike, omg
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
DML morgen is het http://www.hemeltaartdag.com
Of ik niet jaloers ben als jij overdag lekker vrij bent en de zon schijntquote:
Tuurlijk niet!quote:
Heb jij gisteren 14 uur gewerkt? Nee? Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Zag je Wilhelmina net lachen bij dat munt opgooien?
We beginnen weer!quote:
Why?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Dat jullie nog tijd hebben om hier rond te hangen...
Ja, haske dood he?quote:
Da´s ook niet mis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
Ik heb voor morgen, overmorgen en vrijdag respectievelijk 10, 10 en maximaal 15 uur op de planning staan.
Getver zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, haske dood he?![]()
En het is uit tussen Betty en vriendje. Heeft ze ook niet handig aangepakt.
Edit: wahahahaa! Hij wordt haar baas!![]()
TV kijken en dat dan hier becommentariëren, ik zou knettergek er van worden.quote:
Spijker en kopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TV kijken en dat dan hier becommentariëren, ik zou knettergek er van worden.
Zal wel het fameuze multitasken zijn waar dames klaarblijkelijk zo goed in zijn...
Dit lijkt wel een einde seizoen aflevering, met al die twists zo op het eind.quote:
What she said.quote:
Limoeniequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een einde seizoen aflevering, met al die twists zo op het eind.
Ik ga me een verdieping hoger verplaatsen, Limoentje tijd. Bis gleich!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog met het één op het ander kunnen slaan en ik prijs de dames de hemel in...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
wow, dat doet ie goed, jochie van 12 jaar oud
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.quote:
Die blonde kijkt als 'Ik wou dat ie 10 jaar ouder was'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.
Dat donker meisje heeft haar mond gewoon echt open staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh en ik heb het nu drie keer gezien, moet je eens op die blonde meid rechts boven letten. Trouwens allemaal kijken ze echt met verbazing en/of jaloezie.
Ik dacht meteen, als Greys dit ziet zegt ze vast: Da's seks over een paar jaar. (of direct wat dat meisje betreft)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blonde kijkt als 'Ik wou dat ie 10 jaar ouder was'
Oh ja, dat was echt geweldig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen, als Greys dit ziet zegt ze vast: Da's seks over een paar jaar. (of direct wat dat meisje betreft)
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventjequote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventje
Nee wist ik, maar nu denk ik dus dat Mletje denkt dat jij dat wel bedoelde, gezien haar reactiequote:
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee wist ik, maar nu denk ik dus dat Mletje denkt dat jij dat wel bedoelde, gezien haar reactie
Anywayz, ik ga het nog eens luisteren. Hij moet meedoen aan *waarhijookwoont*'s Got Talent!
Om het ook even over de TV-boeg te gooien: Hij zou Jaap bij X-Factor hier met gemak verslaan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.
Owwwww, gaaf!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, hij komt bij Ellen DeGeneres komende donderdag in de show, dus die gaat wel op zijn plek komen dat jochie.
Hij? Ik dacht dat het een meisje was...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hij ook steeds naar die microfoon buigt steeds als hij NIET zingt
Aliens?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Tussen alle muziek kom ik even jubelen over Limoentje.![]()
Die dame ontdooit nu binnen een minuut en eist met haar hoofdje waar de krabbels bij voorkeur moeten belanden. Op haar hoofd dus. Maar ik mag haar nu ook op haar rug kriebelen en ze durft zelfs op te staan, ik heb haar tot nu toe alleen liggend of vluchtend gezien. En nu ligt het me aan te kijken vanaf een boekenplank, relaxed op haar zij met 2 achterpootjes die over het randje bungelen (ze heeft hele lieve zwarte kussens onder witte pootjes). Trots ben ik op d'r! Volgende stap: rondlopen als ik in haar kamer ben.
Ow, en ze heeft aliens in haar buik!![]()
Oké, klaar.
Nou.... smoothie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Aw, CatDat klinkt echt super zeg! No more frozen Lime, gewoon ontdooid!
Hoe zou jij het noemen als je opeens op 3 plekken tegelijk schopjes en golfjes voelt?quote:
Nee gekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Dirkh niet bedoelt dat IK dat dacht, over die sex, met dat ventje
Zwanger...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het noemen als je opeens op 3 plekken tegelijk schopjes en golfjes voelt?
Gewenningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.... smoothie.Als ik te hard praat of ergens tegenaan stoot dan schrikt ze zich een ongeluk. Maar gelukkig geen blinde paniek meer en ze herstelt zich er heel snel van. Het geluid van toetsenaanslagen op de laptop is ook niet eng meer, zat ze eergisteren nog met grote ogen naar te kijken, nu zijn de kijkers halfdicht en ligt ze te chillen. Maar houdt me wel in de gaten.
Maar dat klinkt niet stoer.quote:
O, poes is echt gevuld met babytjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt niet stoer.![]()
Ik ben d'r wel blij mee dat ik ze voel, met al die stress die ze de afgelopen dagen maakte ik me toch wat zorgen om het kleine spul. Volgende horde: de bevalling.
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, poes is echt gevuld met babytjes.
Dat wist ik niet...
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef JJH het volgende:
Als ik schopjes en golfjes zou voelen zou ik op zoek naar een rennie.
Ja, wat een stem heeft die gozer. Is mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Dirk, weet je wat ik ook zo'n geweldig verhaal vindt? Dat van Josh Groban.
Vond zelf dat ie wel aardig kon zingen, zond steeds maar demo tapes en niemand wilde hem.
Toen mocht ie een gastrolletje in AllyMcBeal spelen als de nerderige domineeszoon (ff kijken, linkje hieronder!)
http://www.esnips.com/doc(...)-the-schoolprom_256K
Daarna merkte Oprah hem op, mocht hij bij haar komen optreden. Mensen vonden hem geweldig.
Celine Dion bemerkte hem ook:
En nu zingt ie alle grote zalen in zijn eentje vol en overal uitverkocht![]()
woehahahaha, dit is zo slecht dat het weer leuk is. Ellen is ook gewoon gestoordquote:
Ja maar dat is zo tof aan hem, hij doet niet popi of wil niet de pretty boy uithangen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahahaha, dit is zo slecht dat het weer leuk is. Ellen is ook gewoon gestoord
Dat zal toch wel? We hebben haar van 16.00 tot 21.00 uur ingepland om non-stop Shalalie te zingen, om die ongelovigen te brainwashen, maar dan moet haar keel wel beter zijn natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |