En de familie is nu 'uitgenodigd' om naar de plek des onheils te komen. Ze zorgen voor vervoerskosten (ja, lekker, stap het vliegtuig maar in hoor!), visa, eten en drinken en onderdak. Prima dat ze dat zeggen uiteraard, maar ik ben benieuwd wat voor chaos het gaat opleveren. Een deel van die nabestaanden zijn in Brussel, een deel in Dusseldorf, een deel gewoon nog in Nederland. Kras stuurt de bellers allemaal door naar BZ. En in al je verdriet en angst zie je het al niet helder meer en dan word je ook nog van het kastje naar de muur gestuurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.Ook lekker voor de mensen die die lijn bemannen. Heb je info, mag je het niet geven.
Als familie moet je toch gek worden van ongerustheid.
ai...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees net van een kennis dat haar nichtje in het toestel zat. Blijkbaar zijn de namen bekend nu.
The whut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga The Hottie and The Nottie kijken. Ben benieuwd
Een chickflick met Paris Hilton op RTL5quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The whut?![]()
Hier ist bloktijd.
PS: verse Limoenpics+filmpje.![]()
OMG! Hoe fout wil je het hebben!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Een chickflick met Paris Hilton op RTL5
En hij is tot nu toe best grappigZelfs Heer G vindt het leuk geloof ik
Ik ga zo ff pics en filmpje kijken
Is het het waard om de tv aan te zetten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga The Hottie and The Nottie kijken. Ben benieuwd
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Hallo vanaf Zwolle NS.
Ik lees ff een stukje mee.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier bedolven onder katten, ze hebben me echt gemist.
Ja, hij is zó fout dat het weer leuk is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het het waard om de tv aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje, hm?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij is zó fout dat het weer leuk is!
Nu reclame. Je hebt gemist: jongetje vond vroeger meisje leuk op school. Meisje had toen al een lelijk vriendinnetje. Jongen heeft nu jaren later meisje opgezocht. Is lekker wijf, maar gaat nog steeds met de Nottie om, die lelijke. En heeft gezworen aan de Nottie dat zij als Hottie ook pas weer zal daten als de Nottie someone special heeft gevonden. Maar de Nottie is zo gruwelijk, dat kan wel ff durenIk klikte op de spoiler en nu is de film voor mij bedorven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje, hm?![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whyyyyyyyyyy, het is maar een gok hoor, ik ken de film nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik klikte op de spoiler en nu is de film voor mij bedorven.![]()
![]()
![]()
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Hallo vanaf Zwolle NS.
Ik lees ff een stukje mee.
Daar hebben ze het wel mooi over geisers. Take that, Nottie fan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyy, het is maar een gok hoor, ik ken de film niet
En alsof jij zou kijken, met je Blok
Maak er 2x1 meter van en je komt in de buurt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.
Ben jij afkomstig uit Guinee, ben je 2 x 2 meter qua postuur, ken je ene Maria en ben je nu op SBS6 op TV?
Nee,ik kom niet uit Guinee, wel 2m lang, ken ook een Maria en ben niet op TV voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van Zwolle NS maakt je verdacht.
Ben jij afkomstig uit Guinee, ben je 2 x 2 meter qua postuur, ken je ene Maria en ben je nu op SBS6 op TV?
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de Nottie op Georgina Verbaan lijken!
Oh ja, in Costa was zij idd ook de lelijkerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje wel jaZij heeft toch ook zo'n rol een beetje gespeeld in Costa?
Maar de film is eigenlijk stiekem best leukHoewel hij een -3 op IMDB krijgt geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |