Die weten het allang, geloof mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
leg mij eens uit hoe die somaal dit nieuws te horen krijgt?
Het motto is dan ook: If it flies, it dies...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Goalkeeper is juist zo mooi omdat het compleet autonoom, en snel werkt.
Er zijn heel wat vissersbootjes in de wateren daar.quote:En als je het echt automatisch op vrachtschepen wil doen, lekkere gedachte als je daar met je zeilbootje vaart. Kans is klein, maar het kan toch zeker gebeuren.
Net zoals ze te horen krijgen dat er miljoenen losgeld betaald worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
leg mij eens uit hoe die somaal dit nieuws te horen krijgt?
komen die ook met vliegende snelheid op schepen af?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het motto is dan ook: If it flies, it dies...
't Ding moet bijvoorbeeld worden uitgeschakeld als er een heli wil landen
[..]
Er zijn heel wat vissersbootjes in de wateren daar.
Alleen is er geen vis meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zijn heel wat vissersbootjes in de wateren daar.
LOL, gaat het ook wel eens fout met grote vogels?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het motto is dan ook: If it flies, it dies...
Inderdaad: hij keurt nazistisch gedrag goed en bestempelt jouw kritiek als nazi-lievend?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook typisch trouwens, deel ik even het nieuws met een Rus op msn, vindt ie het een geweldige actie. Confronteer ik hem met het feit dat juist dit soort inhumane praktijken zorgen voor Ruslands slechte reputatie, zegt ie:
"no wonder you people respect Nazis
no wonder at all.."
The fuck!??Ik reageer maar niet, idioot.
Ik heb wel eens zo'n verhaal gehoord ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
LOL, gaat het ook wel eens fout met grote vogels?
Ja inderdaad, die hebben onze vissersschepen opgemaakt.quote:
ONZIN! dat is het zielige linkse verhaal om zelfs piraterij goed te keuren.quote:
Als het werkelijk vissers waren hadden ze hun weg wel terug kunnen vinden, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die hebben onze vissersschepen opgemaakt.
Dus nu komen die voormalige vissers op onze koopvaardijschepen af.
Je moet toch wat.
Ja, wij kunnen wat leren van Russen.quote:
Mooi niet. Op het volgende Russische schip gaan ze niet om losgeld vragen maar knallen ze iedereen af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Zeroku het volgende:
Met Rusland valt niet te kutten. Van die boten blijven ze in ieder geval voortaan af.
Maidenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef Knip het volgende:
"Water, water everywhere nor any drop to drink"
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi niet. Op het volgende Russische schip gaan ze niet om losgeld vragen maar knallen ze iedereen af.
Geheel terecht, natuurlijk.
Die Russische spetsnaz-criminelen kunnen niet overal tegelijk zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Je denkt dat die Russen dat toelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |