Ik weiger dit topic te verloederen door te reageren op mensen die andere voetbalspellen preferen. Ik roep bij dezen al mijn FIFA-kompanen op hetzelfde te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef frank010 het volgende:
Fifa![]()
![]()
PES![]()
![]()
![]()
![]()
En nu krijg ik een shitload van boze reacties over me heen
Hangt van de deelnemende spelers af.quote:Meer dan een ster verschil tussen de twee teams is uit den boze.
Goed punt. Ik voeg hem toe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
10. Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, omdat de FIFA-speler al ver achterstaat.
Erg goed punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ik mis de 3-0 afgelopen regel
Mag je dat wel doen door te veel rode kaarten te pakken zodat het gestaakt wordt? :pquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
10. Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, omdat de FIFA-speler al ver achterstaat.
Dit valt onder het overtreden van Artikel 11.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Nog een punt, Otis:
Mensen die niet meer serieus gaan doen omdat ze toch al achter staan.
![]()
.
Zie artikel 6, lid 2.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Of mensen die hetzelfde team als jouw kiezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Ja, met die ben ik het ook niet 100% eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen.
Dit is wel sad, man![]()
mensen de kans op een comeback niet geven
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen.
Dit is wel sad, man![]()
mensen de kans op een comeback niet geven
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, met die ben ik het ook niet 100% eens.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.
Maar die is in tegenspraak met artikel 11, waar ik het meer mee eens ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.
Echt hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar die is in tegenspraak met artikel 11, waar ik het meer mee eens ben.
Jantje is 3-0. Geen 4-1, 5-2 of 6-3.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
Bij ons stoppen we niet bij een jantje, en een jantje noemen we een verschil van 3 doelpunten.
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Rectum het volgende:
Ik mis iets over juichen. Dat is pas irritant.
Pek en veren voor deze schavuitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Forskneck het volgende:
bij artikel 2 scoor ik gewoon hoor... moet je maar goed uit trappen
Rest ben ik het mee eens
Ik kijk nog liever naar een herhaling dan naar dat kutgejuich.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.
Gebeurt toch ook weleens in het echt, ga je toch ook niet staan huilen van: "ja maar dat is niet eerlijk, dat ging fout".quote:
Eenschquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Prima code alleen is inderdaad 2.1 gewoon een grove fout die een speler van niveau nooit zal maken en derhalve mag er gewoon gescoord worden door de inkomende spits in mijn optiek.
Zo wil je toch niet winnen. Het is gewoon not done om op zo'n manier de overwinning binnen te halen, aangezien het gewoon automatisme is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Prima code alleen is inderdaad 2.1 gewoon een grove fout die een speler van niveau nooit zal maken en derhalve mag er gewoon gescoord worden door de inkomende spits in mijn optiek.
Natuurlijk is het een fout. Het gaat me er echter meer om dat een speler tijdens de herhaling van een schot dat over/naast ging herhaaldelijk probeert door te drukken waardoor hij plotseling onbedoeld een pass kan geven. Dit dient beschermd te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet winnen. Het is gewoon not done om op zo'n manier de overwinning binnen te halen, aangezien het gewoon automatisme is.
Volgens mij bedoelt Otis in het echt juichen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels doorgelezen, ben het met bijna alles eens, maar op 2 punten ook absoluut niet:
[..]
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.
[..]
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels doorgelezen, ben het met bijna alles eens, maar op 2 punten ook absoluut niet:
[..]
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.
[..]
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.
Die move van Crouch is wel dodelijk. Nog nooit gekeken hoe je dat in kunt stellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzo. Het FIFA-juichen is pure kanker inderdaad.
Punt erbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzo. Het FIFA-juichen is pure kanker inderdaad.
Qua gameplay is het ook verre van perfect. Maar het blijft een briljant spel om met vrienden te spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA blijft gewoon slecht geprogrammeerd... En kan op zoveel punten beter.
Neem het punt over het doordrukken bij de statistieken. Bij FIFA 2003 had je bijvoorbeeld statistieken in de rust en ging die pas door als beiden gedrukt hadden. Ze zouden hier een pauze van 30 seconden van moeten maken zodat je evt. ook kan wisselen. En dat er dan niet door een van de twee oneindig gewacht kan worden.
Als je trouwens een bal kort neemt als er een speler tussen staat is dat gewoon dom!
Herhalingen zijn alleen leuk bij bijzondere goals of wereldgoals.. Doelpunten die je niet elke dag ziet.
En mensen die vroegtijdig stoppen met wedstrijden. Probeer gewoon altijd om toch nog een doelpuntje mee te pikken, anders wordt je nooit beter als je vroegtijdig opgeeft!
Pathetisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef kristyle het volgende:
Niets zo leuk als je tegenstanders woester en woester te zien worden omdat jij de bal ongrijpbaar voor hem maakt op je eigen helft.
Bal rondtikken op je eigen helft waar de bal heel af en toe afgepakt kan wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef kristyle het volgende:
Niets zo leuk als je tegenstanders woester en woester te zien worden omdat jij de bal ongrijpbaar voor hem maakt op je eigen helft.
En die regel van een door de AI veroorzaakte penalty is gewoon zwak, het hoort erbij.
Als je veel speelt tegen je vrienden, weet je wel wie de beste is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bal rondtikken op je eigen helft waar de bal heel af en toe afgepakt kan worden
Dat is ten eerste onsportief, en ten tweede laat het ook zien wat voor een watje je zelf bent omdat je bang bent dat de ander beter dan je is en scoort.
ja tot en met 6 ja, toen werd FIFa beter.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef kristyle het volgende:
[..]
Als je veel speelt tegen je vrienden, weet je wel wie de beste is.
En als je zelf niet bij de betere spelers hoort en je ze dan op deze manier op hun zenuwen werkt is dat heel mooi om te zien.
Trouwens ik heb het over pes, niet fifa
pes is veel leuker tegen vrienden dan fifa.
Tegen de cpu wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ja tot en met 6 ja, toen werd FIFa beter.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Tim86 het volgende:
DIe Jantje regel is er niet omdat het na een 3-0 voor rust geen wedstrijd meer kan worden, maar omdat het een vernedering is waarbij je automatisch verloren hebt. Zo hadden we vroeger ook 11-0 bij tafeltennis op de camping
Deze motie ondersteun ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Misschien zou je er aan toe moeten voegen dat het niet toegestaan is om het spel te pauzeren als de ander aan de bal is, en al helemaal niet als die in de buurt van het doel is!
ZEER TERECHT! Dat ik hier niet zelf aan dacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Misschien zou je er aan toe moeten voegen dat het niet toegestaan is om het spel te pauzeren als de ander aan de bal is, en al helemaal niet als die in de buurt van het doel is!
Juist. Walgelijker als onverwacht op pauze duwen kan het niet worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Die "Jantje"-regel is kut en past ook niet bij die andere regel dat je nooit mag stoppen met een wedstrijd.
De rest van de regels zijn wel OK, maar iedereen heeft toch zijn eigen FIFA bro-code?
Ik heb het meegemaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Dat doe je toch niet met vrienden?
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Niet zo janken, gewoon die bal de kruising in jagen als de keeper hem per ongeluk in je voeten speelt.quote:Artikel 2:
1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
Jij kan naar onzquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef Psyduck het volgende:
Bro code
Geef dan gewoon toe dat het spel te moeilijk voor je is
Ik heb jou nooit gemogen, Psyduck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef Psyduck het volgende:
Bro code
Geef dan gewoon toe dat het spel te moeilijk voor je is
Klachten kunnen per post. De postbus wordt elke donderdag geleegd.quote:
Of wat ik eerder zei, de robot doen waarbij de ander met een "stil" vingertje eromheen rentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Al moet ik toegeven dat als je 2vs2 doet. Het samen synchroon juichen dmv de arm te zwaaien erg grappig is.
Sowieso is bij 2vs2 het irl trollen bij doelpunten een heel belangrijk punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of wat ik eerder zei, de robot doen waarbij de ander met een "stil" vingertje eromheen rent
Heerlijk
Voor vragen kunt u zich hier richten tot dhr. Lakitu, hoofd bedrijfsvoering Laki International.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
De FIFA-Bro Code v1.4 is eigendom van Otis Inc., onderdeel van Laki International B.V. Alle rechten voorbehouden.
Dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso is bij 2vs2 het irl trollen bij doelpunten een heel belangrijk punt.
Ik zou die regel niet toevoegen, ik stond namelijk zie: vorige week eens 6-1 voor maar uiteindelijk heb ik het tot 6-4 laten komen. De schande dat wel, maar een potje is nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Ik zou die regel niet toevoegen, ik stond namelijk zie: vorige week eens 6-1 voor maar uiteindelijk heb ik het tot 6-4 laten komen. De schande dat wel, maar een potje is nog niet gespeeld.
Of er naquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
Toernooitje Fifa voor het uitgaan![]()
![]()
Ik moet echter stellen dat jullie teveel regels hebben. Ik bedoel, speel gewoon. Al is er met de regels opzich niks mis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Speel met deze regels:
- 3 vs 3
- Geen keepers
- Geen gele/rode kaarten, alles mag
- 2 ballen op het veld in plaats van 1
=D
Het zijn geen regels, het is een code. Men moet het gewoon respecteren zonder het te hoeven bespreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
![]()
Ik moet echter stellen dat jullie teveel regels hebben. Ik bedoel, speel gewoon. Al is er met de regels opzich niks mis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zijn geen regels, het is een code. Men moet het gewoon respecteren zonder het te hoeven bespreken.![]()
Daarom doe je het ook.Moet je maar niet zo'n high line spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is mis trouwens een regel waar in staat dat iemand een klap voor zijn kanis krijgt als hij steeds doorsteek ballen geeft op de rand van buitenspelEen paar keer is leuk maar op dat moment dat het lukt kan je echt niets meer doen .
Gewoon de vierpuntdruktoets op verdedigend zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is mis trouwens een regel waar in staat dat iemand een klap voor zijn kanis krijgt als hij steeds doorsteek ballen geeft op de rand van buitenspelEen paar keer is leuk maar op dat moment dat het lukt kan je echt niets meer doen .
Dit is trouwens echt mijn tactiekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Dan ga je het dus nooit winnen van mij. Dat is zo makkelijk te verdedigen. Al is snelheid zo'n beetje alles wat je nodigt hebt bij Fifaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt mijn tactiek. Villa steeds wegsturen op randje buitenspel.
Mata - terugleggen op Silva - Mata - Villa en wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan ga je het dus nooit winnen van mij. Dat is zo makkelijk te verdedigen. Al is snelheid zo'n beetje alles wat je nodigt hebt bij Fifa
Wut?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef gniffie het volgende:
PES 5 blifjt nog steeds beter dan dat FIFA 10 en world Cup nu zijn. Jammer genoeg is die ook beter dan Pes 2010, maar preview van Pes 2010 komt over maandje en dan wordt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb dit topic in een mailtje gezet en naar m'n matties doorgestuurd. Wel zo natuurlijk dat er geen band met FoK! zichtbaar is.
Met Valencia spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mata - terugleggen op Silva - Mata - Villa en weg!
Punt 1: Dat is dus wel heel erg laf hé? De bal wat achteloos rondtikken terwijl de wedstrijd nog eens op driekwart gespeeld is. Echt een bloedhekel aan die gasten die dat doen. Terwijl ze vaak nog geen eens beter zijn, dan zou het nog te accepteren zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:03 schreef Hartigan het volgende:
Wat een onzin is dit.
Voetbal is oorlog. Ik doe ALLES om van mijn tegenstander te winnen. Zo gaat het in het echt namelijk ook. Als je na hard werken een 1 - 0 voorsprong hebt gemaakt, ga je de laatste 20 minuten echt niet als een gek aanvallen om nog een doelpunt te scoren. Nee, dan gaat de boel op slot en ga je veel overspelen.
Speelt de keeper van de tegenstander de bal in de voeten van mijn spits? Eigen schuld, moet je maar gewoon even wachten tot de herhaling voorbij is en niet als een gek op alle knopjes rammen. Dat is namelijk ook iets wat een goede speler van een slechte onderscheidt.
Herhalingen niet kijken? Mooie doelpunten mogen altijd bekeken worden. Bovendien is het een goede manier om de tegenstander te irriteren waardoor die slechter gaat spelen.
En bij 3 - 0 stoppen![]()
Dat is geen voetbal meer...
vind je dat ook echt leuk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Whaha wat een gejank die regel 2, en die Jantje ook. Je wilt toch zo dik mogelijk winnen?
Ik scoor overigens gemiddeld maar 2-3x per wedstrijd. Altijd achterin rondtikken en dan één snelle uitbraak naar voren en scoren. Als ik win met 2,3-0 dan heb ik ook maar 3 schoten op de goal. Dat is tactiek en dat is voetbal. Rust bewaren, overzicht houden, geduldig zijn en tegelijkertijd dodelijk.
Gister nog potje met maat gedaan, hij Spanje ik Engeland. 7-0 voor mij, 7 schoten op de goal
Mensen die fifa te serieus nemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:03 schreef Hartigan het volgende:
Wat een onzin is dit.
Voetbal is oorlog. Ik doe ALLES om van mijn tegenstander te winnen. Zo gaat het in het echt namelijk ook. Als je na hard werken een 1 - 0 voorsprong hebt gemaakt, ga je de laatste 20 minuten echt niet als een gek aanvallen om nog een doelpunt te scoren. Nee, dan gaat de boel op slot en ga je veel overspelen.
Speelt de keeper van de tegenstander de bal in de voeten van mijn spits? Eigen schuld, moet je maar gewoon even wachten tot de herhaling voorbij is en niet als een gek op alle knopjes rammen. Dat is namelijk ook iets wat een goede speler van een slechte onderscheidt.
Herhalingen niet kijken? Mooie doelpunten mogen altijd bekeken worden. Bovendien is het een goede manier om de tegenstander te irriteren waardoor die slechter gaat spelen.
En bij 3 - 0 stoppen![]()
Dat is geen voetbal meer...
Ja, anders speelde ik zo niet. Ik dicteer het spel en ben de bovenliggende partij. Die frustraties van anderen als elke kans een goal is, schitterendquote:vind je dat ook echt leuk?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
Stelletje kutnerds, ga echt voetballen ofzo. Of zijn jullie zo motorisch gestoord dat jullie dat niet kunnen?
Over nerds gesproken, bijna 20.000 posts heb jequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
Stelletje kutnerds, ga echt voetballen ofzo. Of zijn jullie zo motorisch gestoord dat jullie dat niet kunnen?
Obvious is troll is obviousquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Captain_Hero het volgende:
Bij een Jantje/Jean-Pierre achterstand is het je plicht als man om 5 rooie kaarten te pakken en zo alsnog de morele overwinning te pakken.
Hoe doe je dit bij 2010 op de 360quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef DaggerOne het volgende:
In de laatste minuut bij een 1-0 voorsprong met je keeper hooghouden is ook een heldenactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |