Of er naquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
Toernooitje Fifa voor het uitgaan![]()
![]()
Ik moet echter stellen dat jullie teveel regels hebben. Ik bedoel, speel gewoon. Al is er met de regels opzich niks mis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Speel met deze regels:
- 3 vs 3
- Geen keepers
- Geen gele/rode kaarten, alles mag
- 2 ballen op het veld in plaats van 1
=D
Het zijn geen regels, het is een code. Men moet het gewoon respecteren zonder het te hoeven bespreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
![]()
Ik moet echter stellen dat jullie teveel regels hebben. Ik bedoel, speel gewoon. Al is er met de regels opzich niks mis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
Fifa
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zijn geen regels, het is een code. Men moet het gewoon respecteren zonder het te hoeven bespreken.![]()
Daarom doe je het ook.Moet je maar niet zo'n high line spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is mis trouwens een regel waar in staat dat iemand een klap voor zijn kanis krijgt als hij steeds doorsteek ballen geeft op de rand van buitenspelEen paar keer is leuk maar op dat moment dat het lukt kan je echt niets meer doen .
Gewoon de vierpuntdruktoets op verdedigend zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is mis trouwens een regel waar in staat dat iemand een klap voor zijn kanis krijgt als hij steeds doorsteek ballen geeft op de rand van buitenspelEen paar keer is leuk maar op dat moment dat het lukt kan je echt niets meer doen .
Dit is trouwens echt mijn tactiekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Dan ga je het dus nooit winnen van mij. Dat is zo makkelijk te verdedigen. Al is snelheid zo'n beetje alles wat je nodigt hebt bij Fifaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt mijn tactiek. Villa steeds wegsturen op randje buitenspel.
Mata - terugleggen op Silva - Mata - Villa en wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan ga je het dus nooit winnen van mij. Dat is zo makkelijk te verdedigen. Al is snelheid zo'n beetje alles wat je nodigt hebt bij Fifa
Wut?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef gniffie het volgende:
PES 5 blifjt nog steeds beter dan dat FIFA 10 en world Cup nu zijn. Jammer genoeg is die ook beter dan Pes 2010, maar preview van Pes 2010 komt over maandje en dan wordt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb dit topic in een mailtje gezet en naar m'n matties doorgestuurd. Wel zo natuurlijk dat er geen band met FoK! zichtbaar is.
Met Valencia spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mata - terugleggen op Silva - Mata - Villa en weg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |