Punt 1: Dat is dus wel heel erg laf hé? De bal wat achteloos rondtikken terwijl de wedstrijd nog eens op driekwart gespeeld is. Echt een bloedhekel aan die gasten die dat doen. Terwijl ze vaak nog geen eens beter zijn, dan zou het nog te accepteren zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:03 schreef Hartigan het volgende:
Wat een onzin is dit.
Voetbal is oorlog. Ik doe ALLES om van mijn tegenstander te winnen. Zo gaat het in het echt namelijk ook. Als je na hard werken een 1 - 0 voorsprong hebt gemaakt, ga je de laatste 20 minuten echt niet als een gek aanvallen om nog een doelpunt te scoren. Nee, dan gaat de boel op slot en ga je veel overspelen.
Speelt de keeper van de tegenstander de bal in de voeten van mijn spits? Eigen schuld, moet je maar gewoon even wachten tot de herhaling voorbij is en niet als een gek op alle knopjes rammen. Dat is namelijk ook iets wat een goede speler van een slechte onderscheidt.
Herhalingen niet kijken? Mooie doelpunten mogen altijd bekeken worden. Bovendien is het een goede manier om de tegenstander te irriteren waardoor die slechter gaat spelen.
En bij 3 - 0 stoppen![]()
Dat is geen voetbal meer...
vind je dat ook echt leuk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Whaha wat een gejank die regel 2, en die Jantje ook. Je wilt toch zo dik mogelijk winnen?
Ik scoor overigens gemiddeld maar 2-3x per wedstrijd. Altijd achterin rondtikken en dan één snelle uitbraak naar voren en scoren. Als ik win met 2,3-0 dan heb ik ook maar 3 schoten op de goal. Dat is tactiek en dat is voetbal. Rust bewaren, overzicht houden, geduldig zijn en tegelijkertijd dodelijk.
Gister nog potje met maat gedaan, hij Spanje ik Engeland. 7-0 voor mij, 7 schoten op de goal
Mensen die fifa te serieus nemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:03 schreef Hartigan het volgende:
Wat een onzin is dit.
Voetbal is oorlog. Ik doe ALLES om van mijn tegenstander te winnen. Zo gaat het in het echt namelijk ook. Als je na hard werken een 1 - 0 voorsprong hebt gemaakt, ga je de laatste 20 minuten echt niet als een gek aanvallen om nog een doelpunt te scoren. Nee, dan gaat de boel op slot en ga je veel overspelen.
Speelt de keeper van de tegenstander de bal in de voeten van mijn spits? Eigen schuld, moet je maar gewoon even wachten tot de herhaling voorbij is en niet als een gek op alle knopjes rammen. Dat is namelijk ook iets wat een goede speler van een slechte onderscheidt.
Herhalingen niet kijken? Mooie doelpunten mogen altijd bekeken worden. Bovendien is het een goede manier om de tegenstander te irriteren waardoor die slechter gaat spelen.
En bij 3 - 0 stoppen![]()
Dat is geen voetbal meer...
Ja, anders speelde ik zo niet. Ik dicteer het spel en ben de bovenliggende partij. Die frustraties van anderen als elke kans een goal is, schitterendquote:vind je dat ook echt leuk?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
Stelletje kutnerds, ga echt voetballen ofzo. Of zijn jullie zo motorisch gestoord dat jullie dat niet kunnen?
Over nerds gesproken, bijna 20.000 posts heb jequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
Stelletje kutnerds, ga echt voetballen ofzo. Of zijn jullie zo motorisch gestoord dat jullie dat niet kunnen?
Obvious is troll is obviousquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef fathank het volgende:
Gamen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Captain_Hero het volgende:
Bij een Jantje/Jean-Pierre achterstand is het je plicht als man om 5 rooie kaarten te pakken en zo alsnog de morele overwinning te pakken.
Hoe doe je dit bij 2010 op de 360quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef DaggerOne het volgende:
In de laatste minuut bij een 1-0 voorsprong met je keeper hooghouden is ook een heldenactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |