Mag je dat wel doen door te veel rode kaarten te pakken zodat het gestaakt wordt? :pquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
10. Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, omdat de FIFA-speler al ver achterstaat.
Dit valt onder het overtreden van Artikel 11.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Nog een punt, Otis:
Mensen die niet meer serieus gaan doen omdat ze toch al achter staan.
![]()
.
Zie artikel 6, lid 2.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Of mensen die hetzelfde team als jouw kiezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die een land kiezen als je zelf een club hebt gekozen
Ja, met die ben ik het ook niet 100% eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen.
Dit is wel sad, man![]()
mensen de kans op een comeback niet geven
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen.
Dit is wel sad, man![]()
mensen de kans op een comeback niet geven
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, met die ben ik het ook niet 100% eens.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.
Maar die is in tegenspraak met artikel 11, waar ik het meer mee eens ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.
Echt hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar die is in tegenspraak met artikel 11, waar ik het meer mee eens ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |